
Модератор

А колко много се отменят.
Тоя последния го има - само, че се движи като ТСВ.todor plamenov написа:От 27.02.2012 г. се назначава ПВ 40106 Ст.Загора - Г.Оряховица ( тр.18:50 -пр. 22:50), удължава се маршрута на КПВ 20223 до Мездра, назначава се КПВ 30290 Карлово - Златица (тр.03:55 - пр.05:19) за връзка с ПВ 30120 Пирдоп - София.

Модератор


То тва тяхното циганска работа - като не ги бива, да закриват всичко и да се приключва. Тия напъни бяха модерни преди години, сега излизат с разни оправдания. Е да ме извиняват, ама поговорката "Има ли желание, има и начин, няма ли - намира се оправдание" тук важи с пълна сила!




Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Модератор
За подобряване на транспортното обслужване в димитровградския регион имам предложение влакове 40101, 40103, 40104, 40106 да бъдат удължени до Димитровград и да се назначат 4647/4646. Това обаче би се осъществило след приключване на ремонтните дейности в у-ка Калояновец - Михайлово и след излизане от ремонт на достатъчен брой пътнически вагони, което се очаква да се случи до края на тази година. Тъй като Стара Загора и Димитровград вече са товарни депа, всичките влакове ще могат да бъдат обслужвани единствено от депо Горна Оряховица.
Обръзките на локомотивите и вагоните да бъдат следните:
40101 / 40106
40103 / 4646
465 / 464
4647 / 40104
Обръзки на лок. бригади:
40101 / почива / 40106
40103 / почива / 464
465 / 4646
4647 / 464
Прилагам съкратени разписания на влакове 40101, 40103, 40104, 40106, като в участъка Р-Сз няма корекция в обходите, изключая 40106 в у-ка Сз-Дбв.
ПВ 40101:
Г.Оряховица 5.05
Тулово 7.59 - 8.14
Стара Загора 9.04 - 9.45 - пътниците от 8610 имат връзка за Димитровград
Михайлово 10.07 - 10.08
Димитровград 11.08
ПВ 40103:
Русе разпр. 11.15
Русе 11.23 - 11.30
Г. Оряховица 14.13 - 14.29
Тулово 17.14 - 17.15
Стара Загора 17.53 - 18.30 - пътниците от 8614 имат връзка за Димитровград
Михайлово 18.52 - 18.53
Димитровград 19.50 - връзки с ПВ 10145 за Свиленград и ПВ 10148 за Пловдив
ПВ 40104:
Димитровград 9.00
Михайлово 10.00 - 10.01
Стара Загора 10.23 - 10.55 - връзка с 8611 от София и за Бургас
Тулово 11.34 - 11.35
Г. Оряховица 14.15 - 14.30
Русе 16.59 - 17.01
Русе разпр. 17.09
ПВ 40106:
Димитровград 16.30 - връзка с 10146 от Свиленград, тръгва от Сви в 14.50 и пристига в Дг в 16.17
Михайлово 17.31 - 17.32
Стара Загора 17.55 - 18.40 - връзка с 8615 от София и за Бургас
Тулово 19.20 - 19.31
Г. Оряховица 22.50
Промените в разписанията на влаковете имат следните предимства:
Подобряване на транспортното обслужване на населението в димитровградския регион с назначаване на 2 допълнителни чифта влакове и осигуряване на удобни връзки в гара Стара Загора с влакове от/за София и Бургас.
При евентуалното назначаване на БВ 4647/4646 може да се избегне целодневният престой на състава в гара Димитровград, като новите обвръзки могат да станат както следва: 4647/40104 и 40103/4646.
Обръзките на локомотивите и вагоните да бъдат следните:




Обръзки на лок. бригади:




Прилагам съкратени разписания на влакове 40101, 40103, 40104, 40106, като в участъка Р-Сз няма корекция в обходите, изключая 40106 в у-ка Сз-Дбв.
ПВ 40101:
Г.Оряховица 5.05
Тулово 7.59 - 8.14
Стара Загора 9.04 - 9.45 - пътниците от 8610 имат връзка за Димитровград
Михайлово 10.07 - 10.08
Димитровград 11.08
ПВ 40103:
Русе разпр. 11.15
Русе 11.23 - 11.30
Г. Оряховица 14.13 - 14.29
Тулово 17.14 - 17.15
Стара Загора 17.53 - 18.30 - пътниците от 8614 имат връзка за Димитровград
Михайлово 18.52 - 18.53
Димитровград 19.50 - връзки с ПВ 10145 за Свиленград и ПВ 10148 за Пловдив
ПВ 40104:
Димитровград 9.00
Михайлово 10.00 - 10.01
Стара Загора 10.23 - 10.55 - връзка с 8611 от София и за Бургас
Тулово 11.34 - 11.35
Г. Оряховица 14.15 - 14.30
Русе 16.59 - 17.01
Русе разпр. 17.09
ПВ 40106:
Димитровград 16.30 - връзка с 10146 от Свиленград, тръгва от Сви в 14.50 и пристига в Дг в 16.17
Михайлово 17.31 - 17.32
Стара Загора 17.55 - 18.40 - връзка с 8615 от София и за Бургас
Тулово 19.20 - 19.31
Г. Оряховица 22.50
Промените в разписанията на влаковете имат следните предимства:


Един вагон, ама пълен! (4627)

Към на Сашо предложението, аз предлагам следното:
40101 ГО - Дг
СЗ 09:01/09:20
Мх 09:43/10:02
Дг 11:00
40106 Дг - ГО
Дг 16:26
Мх 17:30/17:44
СЗ 18:07/18:50
40250 Дг - Мх (както досега)
Дг 13:25
Мх 14:25
40251 Мх - Дг
Мх 14:57
Дг 15:55
40101 ГО - Дг
СЗ 09:01/09:20
Мх 09:43/10:02
Дг 11:00
40106 Дг - ГО
Дг 16:26
Мх 17:30/17:44
СЗ 18:07/18:50
40250 Дг - Мх (както досега)
Дг 13:25
Мх 14:25
40251 Мх - Дг
Мх 14:57
Дг 15:55

Драги форумци, поводът да ви пиша, е т.н. „Справка за ефективност на бързи и пътнически влакове“, публикувана на сайта BDZ.BG. Според нея, една голяма част от бързите влакове през миналата година са били с не повече от 30 % средно отношение приходи/разходи. Но, за разлика от отменените 3636/3637 и някои други, повечето продължават да се движат. И ако за някои от тях, напр. 9620/9621, 9622/9623 и 9636/9637, това може да се приеме – все пак са единствените бързи влакове Русе – Варна и особено Каспичан – Силистра, то съществуването на 8637/8636 Пловдив – Варна – Пловдив (23/26 %, 89/102 пътници) лично за мен е абсолютно нелогично и излишно.
8637 тръгва от Пловдив в 23:10 и пристига в Карнобат в 02:57 – само 2 часа преди 8627 (пр. Пловдив 01:09, пр. Карнобат 05:18 ). 8636 пък е в Карнобат в 01:43 и в Пловдив 05:42 , т.е. 2 часа и половина след 8626 (пр. Карнобат 23:06, пр. Пловдив 02:58 ). Не е ли твърде голям лукс този влак? Какво пречи вместо него да се възстанови 3637/3636 , като разписанието му и това на 8627/8626 се коригират така, че вагоните Пловдив – Варна – Пловдив да се теглят между Пловдив и Карнобат от 8627/8626, а между Карнобат и Варна – от 3637/3636! Примерно нещата могат да изглеждат така:
8627 - Тр. София 22:00 – пр. Пловдив около 00:30 – пр. Карнобат около 04:40 - пр. Бургас около 05:50.
3637 - тр. София 23:15 – пр. Сливен около 04:10 – пр. Карнобат около 04:55 – пр. Варна около 07:30.
3636 - Тр. Варна 21:20 – пр. Карнобат около 23:43 – пр. Сливен около 00:30 – пр.София около 05:45.
8626 - Тр. Бургас 22:50 – пр. Карнобат около 23:55 – пр. Пловдив около 03:48 – пр. София около 06:30.
Понеже аз не съм специалист във вашата област, моля ви да се изкажете има ли принципиални трудности за осъществяване на такова едно предложение (като изключим разбира се някакво Пловдивско лобиране и шефски инат)?
8637 тръгва от Пловдив в 23:10 и пристига в Карнобат в 02:57 – само 2 часа преди 8627 (пр. Пловдив 01:09, пр. Карнобат 05:18 ). 8636 пък е в Карнобат в 01:43 и в Пловдив 05:42 , т.е. 2 часа и половина след 8626 (пр. Карнобат 23:06, пр. Пловдив 02:58 ). Не е ли твърде голям лукс този влак? Какво пречи вместо него да се възстанови 3637/3636 , като разписанието му и това на 8627/8626 се коригират така, че вагоните Пловдив – Варна – Пловдив да се теглят между Пловдив и Карнобат от 8627/8626, а между Карнобат и Варна – от 3637/3636! Примерно нещата могат да изглеждат така:
8627 - Тр. София 22:00 – пр. Пловдив около 00:30 – пр. Карнобат около 04:40 - пр. Бургас около 05:50.
3637 - тр. София 23:15 – пр. Сливен около 04:10 – пр. Карнобат около 04:55 – пр. Варна около 07:30.
3636 - Тр. Варна 21:20 – пр. Карнобат около 23:43 – пр. Сливен около 00:30 – пр.София около 05:45.
8626 - Тр. Бургас 22:50 – пр. Карнобат около 23:55 – пр. Пловдив около 03:48 – пр. София около 06:30.
Понеже аз не съм специалист във вашата област, моля ви да се изкажете има ли принципиални трудности за осъществяване на такова едно предложение (като изключим разбира се някакво Пловдивско лобиране и шефски инат)?

Влак 3636/3637 - София - Варна - София - през Карлово - трябва да се върне като пътуващ през цялата година,аз съм от Карлово и знам,че с него пътуват много хора - студенти,други и осъществява връзката ни с Варна - директна,същото е и за хора от Казанлък,Пирдоп,Златица и Клисура,Калофер и прочие.
Дайте да напишем писма до Бдж да го върнат за цялата година?
Дайте да напишем писма до Бдж да го върнат за цялата година?
аз пиша писма, ама никой не отговаря, ако на някой му отговорят нека да публикува писмото в темата
Варианта с хибрид 3637/8637 ми допада страшно много
Сега като няма и връзка от Русе за Пловдив и 4647 не би следвало да проблем. Но лятото 8627 е много фраш, варианта е да пуснат допълнителни вагони от Пловдив, но мисля че това и сега се осъществява ако е много нетърпимо положението в 8627
За нормата на влака не знам. Абе трябва си 8687 с някакъв ''спален'' състав'' и някой друг седящ да се поолекоти 8627 и тогава ще може да се надяваме за такова нещо, принципно като идея е много добро 



О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Информация
Модератори