

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Сериозно ли 55/56. А какво е станало с истинската 55/56, а и защо пултовете на 55/56 са по различни от на другите?
Известни са три неща:
- 32 055/056 е сбирщайн от ЖПЗ София, значи е правена преди 2002 г;
- 32 055/056 има улуци над челните прозорци, каквито имат само 32 от последната доставка (147/148 - 157/158);
- Единствената липсваща 32 последна доставка е 32 149/150, която е бракувана 2004 г.
Значи или някой е слагал улуците на 32 055 допълнително (което е почти изключено), или кошовете на вагоните са от 32 149/150, а през 2004 г с този номер е бракувано нещо друго, вероятно оригиналната 32 055/056.
- 32 055/056 е сбирщайн от ЖПЗ София, значи е правена преди 2002 г;
- 32 055/056 има улуци над челните прозорци, каквито имат само 32 от последната доставка (147/148 - 157/158);
- Единствената липсваща 32 последна доставка е 32 149/150, която е бракувана 2004 г.
Значи или някой е слагал улуците на 32 055 допълнително (което е почти изключено), или кошовете на вагоните са от 32 149/150, а през 2004 г с този номер е бракувано нещо друго, вероятно оригиналната 32 055/056.

В единя моторен или 32 055 или в 32 056 в салона облицовката на стените е различна, а едната цяла редица от към прозорците стои някак си на една страна. Имам чувството че е горяла.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Ето я 32150. Снимката е правена от Весо. Да каже кога е направена и ще се изясни мистерията.
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/ele ... lovdiv.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/ele ... lovdiv.jpg
Снимката на 149+150 съм я правил през 2005 г. , т.е. след като е бракувана.Тогава в депо Пловдив имаше 2 софийски ЕМВ-та , които чакаха за рязане.Освен споменатата вече 149+150 , другата беше 087+088 , нея съм я заснел в последния и път.

Информация
Модератори