Доста често, когато някоя блокировка има лош контакт, първо прекъсва веригата на ГВП, понеже участва с нормално затворените си контакти. А ако се отвори напълно включва и контактите, които задействат лампата за отворена решетка. Проблемът е решен в по-късните доставки локомотиви, в които има реле 426. Там вече със сигурност, проблем с блокировка ще се сигнализира. А за горния случай може да се гадае, каква е причината. Аз изложих една, която съм срещал. Ще бъде интересно, да се разбере причината.KRAKOMOBILA написа:Въпроса е, че маш изключва без индикация.


Ами освен нея, няма друга лъскава 42, младежо.
Тя може да изглежда фантастично, ама отвътре ако не струва - файда за материалите и труда...

Тя може да изглежда фантастично, ама отвътре ако не струва - файда за материалите и труда...

Последно промяна от Nikss на Чет Мар 22, 2012 5:51 am, променено общо 1 път.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Nikss преди време съм засичал и 42 150 по 5-та и просто трябваше да си попитам за 42 184 за да съм сигурен
Интересно къде е сега 42 150? Еех колко хубаво ще бъде ако повече локомотиви получеха освежаване.Колкото до вътрешния вид на 42 184 не мога да кажа нищо понеже нямам наблюдение и не давам мнение за неща които не знам
"Подводниците" са ми любими поради това,че са грубовати,но работни коне и се различават от другите Шкоди по определени критерии.Макар и рядко да ги виждам понеже по нашия край няма,определено са ми любимци затова имам молба към колегите,който има възможност да снима подводницата 




Покажи ми къде точно си прочел това, което твърдиш, защото съм написал съвсем различно нещо, а и при положение, че все още не е в експлоатация - езък за труда и средствата. В горното мнение съм написал, че дори и най-лъскавата да е, като няма теглителни способности и има проблеми, файда за всичко (боя влак не кара). А и експлоатационният й срок отдавна е изтекъл и недай Боже се изскубне някоя тяга... като си такъв спец кажи по механиката какво е пипано (ако изобщо нещо е пипано).KRAKOMOBILA написа:Много ми е интересно пък как разбра, че не струва ?
Ще дам пример - вертушка 1600 тона закъсва в междугарието Гълъбник - Делян с 46 200. Дават 184 начело и вкарва влака в Делян с v= 7-10 km/h.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Днес като се прибирах обратно по 5-та успях (макар и през прозорците на Дезирото) по-хубаво да мерна лъскавата 42-ка в депото в Дупница.По стечение на обстоятелствата пред нея имаше друга 42 1** и така налице беше ярък контраст по отношение поне на външния вид на двата локомотива (сега как стоят нещата отвътре нямам представа
).Някой да има предположения коя е другата "подводница",която правеше компания на 42 184? Може би 42 150? Колко 42 1** са все още в движение или има възможност да се върнат в експлоатация (не са се насладили на горелката вече) 




Мисля,че беше преместена на съседния коловоз.В сряда когато бях в БВ 5623 ми се стори,че беше на по-вътрешен коловоз в депото откъм трасето за Бобов дол,а в петъка от ЕМВ-то ми се стори,че е преместена на съседния коловоз,но този път по-близо към прелеза.Освен това в сряда пред нея нямаше друг локомотив,а в петък и правеше компания другата 42 1**.освен това задния пантограф на 42 184 беше вдигнат,което може би означава,че е била под напрежение - все пак на коловоза имаше КМ.Дано скоро да печели 

Информация
Модератори