Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Според мен, от блокировка на защитна решетка. Виждал съм такова нещо на локомотив, който изключваше от блокировка на I реверсивен шкаф, при работа на II компресор. Интересното беше, че първи компресор който е в съседство не задействаше блокировката, а втори, който е на другия край на машината.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Въпроса е, че маш изключва без индикация.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

KRAKOMOBILA написа:Въпроса е, че маш изключва без индикация.
Доста често, когато някоя блокировка има лош контакт, първо прекъсва веригата на ГВП, понеже участва с нормално затворените си контакти. А ако се отвори напълно включва и контактите, които задействат лампата за отворена решетка. Проблемът е решен в по-късните доставки локомотиви, в които има реле 426. Там вече със сигурност, проблем с блокировка ще се сигнализира. А за горния случай може да се гадае, каква е причината. Аз изложих една, която съм срещал. Ще бъде интересно, да се разбере причината.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Наистина ще бъде интересно да се разбере - особено с ТНТМ веригите на 42 1хх.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Днес като минавах през Дупница с 5623 ми се стори,че видях в депото супер лъскава 42-ка.Възможно ли е това да е била 42 184? Ако е тя моля ви - който има възможност и я засече някъде да и щракне една фотосесия.Отдалече изглеждаше невероятно :!:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами освен нея, няма друга лъскава 42, младежо. :lol:
Тя може да изглежда фантастично, ама отвътре ако не струва - файда за материалите и труда... :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Много ми е интересно пък как разбра, че не струва ?

Ще дам пример - вертушка 1600 тона закъсва в междугарието Гълъбник - Делян с 46 200. Дават 184 начело и вкарва влака в Делян с v= 7-10 km/h.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нищо и няма на 42184. Защо се връзвате? Всеки си има мнение но и да се обоснове.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Nikss преди време съм засичал и 42 150 по 5-та и просто трябваше да си попитам за 42 184 за да съм сигурен ;) Интересно къде е сега 42 150? Еех колко хубаво ще бъде ако повече локомотиви получеха освежаване.Колкото до вътрешния вид на 42 184 не мога да кажа нищо понеже нямам наблюдение и не давам мнение за неща които не знам :) "Подводниците" са ми любими поради това,че са грубовати,но работни коне и се различават от другите Шкоди по определени критерии.Макар и рядко да ги виждам понеже по нашия край няма,определено са ми любимци затова имам молба към колегите,който има възможност да снима подводницата :P
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

KRAKOMOBILA написа:Много ми е интересно пък как разбра, че не струва ?

Ще дам пример - вертушка 1600 тона закъсва в междугарието Гълъбник - Делян с 46 200. Дават 184 начело и вкарва влака в Делян с v= 7-10 km/h.
Покажи ми къде точно си прочел това, което твърдиш, защото съм написал съвсем различно нещо, а и при положение, че все още не е в експлоатация - езък за труда и средствата. В горното мнение съм написал, че дори и най-лъскавата да е, като няма теглителни способности и има проблеми, файда за всичко (боя влак не кара). А и експлоатационният й срок отдавна е изтекъл и недай Боже се изскубне някоя тяга... като си такъв спец кажи по механиката какво е пипано (ако изобщо нещо е пипано).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

42 150 работи по сф. А за 184 нормално да е по-трудно да я подкарат с нейните вериги - но това не значи, че е лош лок и че не струва. Те и 44 081 сумати време не можеха да оправят - но това не значи, че е лош лок.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Днес като се прибирах обратно по 5-та успях (макар и през прозорците на Дезирото) по-хубаво да мерна лъскавата 42-ка в депото в Дупница.По стечение на обстоятелствата пред нея имаше друга 42 1** и така налице беше ярък контраст по отношение поне на външния вид на двата локомотива (сега как стоят нещата отвътре нямам представа :lol: ).Някой да има предположения коя е другата "подводница",която правеше компания на 42 184? Може би 42 150? Колко 42 1** са все още в движение или има възможност да се върнат в експлоатация (не са се насладили на горелката вече) :roll:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Доколкото знам по варненско 42 100 в движение няма. :?
Май само 150 и 184 останаха. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

171 се движи по Варна
150 и 184 в Дупница. Туй то с 42-ра серия.


П.П. 184 на едно и също място ли я видя ? Тоест - мърдала ли е ?
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Мисля,че беше преместена на съседния коловоз.В сряда когато бях в БВ 5623 ми се стори,че беше на по-вътрешен коловоз в депото откъм трасето за Бобов дол,а в петъка от ЕМВ-то ми се стори,че е преместена на съседния коловоз,но този път по-близо към прелеза.Освен това в сряда пред нея нямаше друг локомотив,а в петък и правеше компания другата 42 1**.освен това задния пантограф на 42 184 беше вдигнат,което може би означава,че е била под напрежение - все пак на коловоза имаше КМ.Дано скоро да печели :)
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация