Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Карате ги в Бургас. И това зависи основно от диспечерите. А те надали знаят коя машина с какви редуктори е - те гледат технически таблици.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

gu6terov написа:Ясно ми е, че важното е какво пише в таблицата, но сигурно има някаква причина да се карат тея 2 машини с норма като 46000.
Абе и аз по едно време смятах 43 500 по норма за 45, ама после се оказа, че не е правилно, пък влаковете си вървяха и така.
Има много неща в тази железница, които много хора правят грешно, но при сакатлък не се гледа кой какво ти е казал, а какво пише в книгите.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

да поясня 46-00никога нее била с редуктори за 120км оригинално както са доставени от ромъния са с редуктори за 145км и то по искане на някогашното со бдж
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Напротив, оригиналните са за 120 км/ч.
Такива за 145 няма изобщо.

Намесата на БДЖ в случая е пускането им със 130 за сметка на 10% толеранс в максималните обороти на ТД.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

добре ок посочи ми една 46 -00 със 120 км редуктори
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Всичките 46 000 са с такива редуктори.
1:3,65 = 1860 об/мин на ТД при 120 км/ч.
1:2,74 = 1860 об/мин при 160 км/ч (46 123, 124, 125).
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

така да изясним предавателно число на редуктори на 46-00 .1:3,65брой зъби на мзк и гзк 20:73 скорост 130км .на 46-100 предавателно число 1:2.74 тоест мзк38 зъба гзк104 скорост160 км.за 46-219. 46-243 скорост 130км предавателно число като на 46-00за 46-204 -152.66 км мзк 28 гзк87 зъба та значи 46-204.208.235.242.229.238са бързоходни толкова по редуктори за лок 46 серия който смята че нее вярно написаното нека ме убори с достоверни факти все пак сме професионалисти.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма редуктори за 130 км/ч на 46 000 (оригинал).
1:3,65 (20:73) е за 120 км/ч, с такива са и 205, 219, 243.

204, 208, 235 и т. н. нямат общо, защото имат съвсем нови редуктори за 152,66 км/ч.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

имаме спор за 10 км незнам от колко време се занимаваш с лок 46 но аз се занимавам доста време с този вид тяга и са ми до болка познати минал съм през всички модернизации на този вит локомотиви които са биле на територията на България
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Същото отговори и един бургаски деломайстор, несъгласен, че първите 6 жълти машини пристигнаха с хърватски пантографи - нещо, което се вижда с просто око за разлика от редукторите.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

та не разбрах по номера кои са правени в харватска
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

229 , 204 , 208 и 242, 243, 219. Поне за тези знам, то си личи кой са правени там ( по пантографа)
Фен на влаковете в България!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Точно те са. 235 и 238 също са правени в Хърватска.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

46010 е със счупен пантограф. Заралии забравили да го свалят на моста на Пловдив.
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Там бая пантографи са чупени...
Консумирайте жените с бира и бирата - без жени.
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация