Абе и аз по едно време смятах 43 500 по норма за 45, ама после се оказа, че не е правилно, пък влаковете си вървяха и така.gu6terov написа:Ясно ми е, че важното е какво пише в таблицата, но сигурно има някаква причина да се карат тея 2 машини с норма като 46000.
Има много неща в тази железница, които много хора правят грешно, но при сакатлък не се гледа кой какво ти е казал, а какво пише в книгите.

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
така да изясним предавателно число на редуктори на 46-00 .1:3,65брой зъби на мзк и гзк 20:73 скорост 130км .на 46-100 предавателно число 1:2.74 тоест мзк38 зъба гзк104 скорост160 км.за 46-219. 46-243 скорост 130км предавателно число като на 46-00за 46-204 -152.66 км мзк 28 гзк87 зъба та значи 46-204.208.235.242.229.238са бързоходни толкова по редуктори за лок 46 серия който смята че нее вярно написаното нека ме убори с достоверни факти все пак сме професионалисти.

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
Точно те са. 235 и 238 също са правени в Хърватска.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори