Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Обръщатели извън депо не съм виждал.
Всичките са в депо, в някои и по два.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Благодаря, управлението сложно ли е?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Не е много сложно , трябва подвижния състав да е спрял и осигурен срещу самопридвижване върху обръщателя и след това го отключваш с една голяма ръчка и с контролер или копчета подаваш команда накъде да се завърти , след като достигнеш избраното коловозно парче спираш и с ръчката отново го заключваш и подвижни състав може да се придвижва . Може и ръчно да се върти, във Варна преди доста години много често се прилагаше тази хватка понеже бяха изгорели ел.двигателите.Това става като се сложат едни големи лостове в специалните стойки в двата края на обръщача и се нареждат по 4-5 "желаещи" на лост и сговорна дружина обръщач върти.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Към Тодор - днес вагонът с номер 002 , който снимах вчера беше отново на центр. София , само че в другия край.Имаш време да отидеш и да снимаш спирачката. :D
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Да допълня освен на обръщатели такива вагони са сменяли посоката на чистени и през т.нар. "триъгълници " в нашия ъгъл на Галактиката има няколко : Кардам , Комунари , Хитрино от тях само този в Кардам се ползваше до преди новия ГДВ когато при маневра с 2637 се минаваше през него , сега от време на време се ползва когато тр. да се завърти някое ДМВ в случай на повреда (по-специално през зимата за да не замръзне машиниста на връщане ако часта с която ще се връща не работи ) другите са напълно или частично демонтирани.Също като през триъгълници може да се завъртат между гарите Повеляново-Р.П.Разделна-Разделна , Разделна-Варна фериботна-Синдел , Русе разпр.-Р.П. Дунав-Русе север.
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

VESO написа:Да , ще съм ти благодарен.Нека видим и неговия номер.Може би е 001. :roll:
За сведение за Весо !
Добричкия плуг се води номер 3
Шаблона е:

99 52
9593 004-5
Uaa

:wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Много ти благодаря! Излиза , че в момента сме открили цели 3 вагона с номера 002 , 003 и 004.Само 001 се губи някъде.
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

VESO написа:Много ти благодаря! Излиза , че в момента сме открили цели 3 вагона с номера 002 , 003 и 004.Само 001 се губи някъде.
Моля !
кой знае къде са бутнали другия, а нищо чудно и да са повече. По външен вид всички си мясат, дори бетонните им блокове се рушат еднакво, което ми говори, че са някакво лимитирано серийно производство.
Макар и по шаблон да е 004 е вапцан с големи ръкописни букви:
"СНЕГОРИН N 3"
лок.депо Добрич
60 км/час

ревизията му е от 05.10.96г.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

disell написа:Не е много сложно , трябва подвижния състав да е спрял и осигурен срещу самопридвижване върху обръщателя и след това го отключваш с една голяма ръчка и с контролер или копчета подаваш команда накъде да се завърти , след като достигнеш избраното коловозно парче спираш и с ръчката отново го заключваш и подвижни състав може да се придвижва . Може и ръчно да се върти, във Варна преди доста години много често се прилагаше тази хватка понеже бяха изгорели ел.двигателите.Това става като се сложат едни големи лостове в специалните стойки в двата края на обръщача и се нареждат по 4-5 "желаещи" на лост и сговорна дружина обръщач върти.

Аха, а самопридвижването се избягва чрез използване на спирачките на подвижният състав или не е достатъчно?
disell написа:Да допълня освен на обръщатели такива вагони са сменяли посоката на чистени и през т.нар. "триъгълници " в нашия ъгъл на Галактиката има няколко : Кардам , Комунари , Хитрино от тях само този в Кардам се ползваше до преди новия ГДВ когато при маневра с 2637 се минаваше през него , сега от време на време се ползва когато тр. да се завърти някое ДМВ в случай на повреда (по-специално през зимата за да не замръзне машиниста на връщане ако часта с която ще се връща не работи ) другите са напълно или частично демонтирани.Също като през триъгълници може да се завъртат между гарите Повеляново-Р.П.Разделна-Разделна , Разделна-Варна фериботна-Синдел , Русе разпр.-Р.П. Дунав-Русе север.
Как точно изглеждат тези триъгълници? Аз съм виждал на снимки само пристанищните рампи.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Самопридвижването се осигурява като се затегнат спирачките на возилото , сложат се спирателни обувки или дървени клинове или в краен случай каквото има под ръка (това последното естествено не е разрешено ). Триъгълника е просто 5 релси свързани под посочената форма с 3 стрелки ето виж няколко от тях :
Кардам
Раздена-Ваф-Синдел
Разделна-Р.П.Разделна-Повеляново
ГО-Р.П.Първомайци-Г.О.Р
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да не пропуснем и триъгълника Филипово - Скутаре - Пловдив. :wink:
В София къде имаше подобен?
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Снимки на Добричкия снегорин (от лятото на 2010г. са):
Изображение
Изображение
Консумирайте жените с бира и бирата - без жени.
Изображение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

София - Волуяк - Илиянци.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

disell написа:Самопридвижването се осигурява като се затегнат спирачките на возилото , сложат се спирателни обувки или дървени клинове или в краен случай каквото има под ръка (това последното естествено не е разрешено ). Триъгълника е просто 5 релси свързани под посочената форма с 3 стрелки ето виж няколко от тях :
Кардам
Раздена-Ваф-Синдел
Разделна-Р.П.Разделна-Повеляново
ГО-Р.П.Първомайци-Г.О.Р

Много благодаря! :)
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 2:52 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от mmtt »

И на Илиянци от пост 4 към гарата и обратно за Биримирци също е триъгалник :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация