
Ето какво излиза от вагонния завод в Бургас. Би трябвало да е ново производство:



Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
По темата за товарните вагони.Навярно на повечето от вас е направило впечатление руски цистерни , оцветени интересно , които привличат погледа в композициите на много от товарните влакове.Днес на ПО засякох тази товарачка , в състава на която имаше доста от въпросните цистерни.Рък. движение ми обясни , че тези вагони идвали от Русия през Украйна , след което товарени на ферибота Ильичёвск - Варна , у нас им сменяли талигите и ги пускали да се движат.Чудно ми е защо тези вагони не идват през Румъния по Моста на дружбата , но ръководителят - движение не знаеше.
След разговора ни , огледах вагоните и ми направи впечатление , че са собственост на две различни компании - едни от тях са на "Газпромтранс" и изглеждат така , а другите , които имат надписи "Газвагонтранс" са собственост на ОАО "Альфа Лизинг".Те изглеждат по този начин.
Предполагам може би има още руски компании , които си изпращат вагоните у нас , но засега видях само тези двете.
След разговора ни , огледах вагоните и ми направи впечатление , че са собственост на две различни компании - едни от тях са на "Газпромтранс" и изглеждат така , а другите , които имат надписи "Газвагонтранс" са собственост на ОАО "Альфа Лизинг".Те изглеждат по този начин.
Предполагам може би има още руски компании , които си изпращат вагоните у нас , но засега видях само тези двете.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:49 pm, променено общо 1 път.
Цистерните пътуват за Кремиковци (гарата, не комбината). Там има клон на някаква газова фирма и цистерните ходят в него.
Карат ги с ферибота защото.... ферибота за това е направен. Ако беше по-добре през Русе да се минава, този ферибот изобщо нямаше да го има, а както е известно водния транспорт е най-евтиния.
Не съм сигурен обаче дали връзката Варна - Иличовск все още съществува, защото има някакви разногласия с украинците и от 1-2 години се извършват и превози Варна - Порт Кавказ.
Минават по 1-ва линия, защото по другите е сложно - цистерните са с голям габарит.
Превозват се със специално назначен за тях влак, като в състава се включват и вагон-водачи (руските вагони нямат буфери), които служат и за предохрана между цистерните и локомотива.
На Пловдив понякога го взимат на 1-ви коловоз, защото минава през Филипово (заради моста), а 1-ви се пада главен за това направление.
Карат ги с ферибота защото.... ферибота за това е направен. Ако беше по-добре през Русе да се минава, този ферибот изобщо нямаше да го има, а както е известно водния транспорт е най-евтиния.
Не съм сигурен обаче дали връзката Варна - Иличовск все още съществува, защото има някакви разногласия с украинците и от 1-2 години се извършват и превози Варна - Порт Кавказ.
Минават по 1-ва линия, защото по другите е сложно - цистерните са с голям габарит.
Превозват се със специално назначен за тях влак, като в състава се включват и вагон-водачи (руските вагони нямат буфери), които служат и за предохрана между цистерните и локомотива.
На Пловдив понякога го взимат на 1-ви коловоз, защото минава през Филипово (заради моста), а 1-ви се пада главен за това направление.
Пристигат у нас с новите по-малки фериботи (40 вагона) по маршрут Порт Кавказ-Варна , все още понякога идва и някой от по-големите събратя, но поради проблемите с украинците те се очертава да "залязат" скоро , но по принцип в бъдеще тази линия ще се обслужва с 4 от по-малките кораби(засега работи само 1 а останалите 3 май се строят)

Глобален модератор
Информация
Модератори