Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС
Товарни вагони

Мнение от NiGhtPiSH »

Ето какво излиза от вагонния завод в Бургас. Би трябвало да е ново производство:

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ново производство е. Това е платформен вагон, има обаче високи климии за фиксиране на по - висок товар.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тип "Smps"? :roll: Климите би следвало да са подвижни , понеже излиза , че вагонът е "Self-loaded"
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Подвижни са, буквата "p" означава без странични прегради.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз коментирах едното "S" какво е.За другото нямам представа.А "m"-то какво означава?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Голямото "S" е типа на вагона - четириосна платформа.
Малкото "s" е, че може да се движи със 100 км/ч.
"m" означава между 15 и 18 м дължина.
Мнения: 13
Регистриран на: Чет Окт 22, 2009 12:24 pm
Обратна връзка:

Мнение от ARGENTINKA »

Не знам дали тук е мястото, но не можах да намеря подходяща тема- имам въпрос- какво е коефициент на тарата? И кога ефективността на един товарен вагон се повишава- при повишение на този коефициент или при понижение :roll:
ЧиърЗ с БиърЗ
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Таровият коефициент служи за определяне на тарата на вагона, след като се умножи по товароносимостта на возилото.
Коефициента по принцип се задава в зависимост от типа вагон, но най-добре е да намериш учебника по Вагони на колектива от ТУ.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата за товарните вагони.Навярно на повечето от вас е направило впечатление руски цистерни , оцветени интересно , които привличат погледа в композициите на много от товарните влакове.Днес на ПО засякох тази товарачка , в състава на която имаше доста от въпросните цистерни.Рък. движение ми обясни , че тези вагони идвали от Русия през Украйна , след което товарени на ферибота Ильичёвск - Варна , у нас им сменяли талигите и ги пускали да се движат.Чудно ми е защо тези вагони не идват през Румъния по Моста на дружбата , но ръководителят - движение не знаеше.
След разговора ни , огледах вагоните и ми направи впечатление , че са собственост на две различни компании - едни от тях са на "Газпромтранс" и изглеждат така , а другите , които имат надписи "Газвагонтранс" са собственост на ОАО "Альфа Лизинг".Те изглеждат по този начин.
Предполагам може би има още руски компании , които си изпращат вагоните у нас , но засега видях само тези двете.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Тези вагони идват с ферибота и от известно време (2-3 месеца) редовно щъкат по 1-ва.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Цистерните пътуват за Кремиковци (гарата, не комбината). Там има клон на някаква газова фирма и цистерните ходят в него.
Карат ги с ферибота защото.... ферибота за това е направен. Ако беше по-добре през Русе да се минава, този ферибот изобщо нямаше да го има, а както е известно водния транспорт е най-евтиния.

Не съм сигурен обаче дали връзката Варна - Иличовск все още съществува, защото има някакви разногласия с украинците и от 1-2 години се извършват и превози Варна - Порт Кавказ.
Минават по 1-ва линия, защото по другите е сложно - цистерните са с голям габарит.
Превозват се със специално назначен за тях влак, като в състава се включват и вагон-водачи (руските вагони нямат буфери), които служат и за предохрана между цистерните и локомотива.
На Пловдив понякога го взимат на 1-ви коловоз, защото минава през Филипово (заради моста), а 1-ви се пада главен за това направление.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Пристигат у нас с новите по-малки фериботи (40 вагона) по маршрут Порт Кавказ-Варна , все още понякога идва и някой от по-големите събратя, но поради проблемите с украинците те се очертава да "залязат" скоро , но по принцип в бъдеще тази линия ще се обслужва с 4 от по-малките кораби(засега работи само 1 а останалите 3 май се строят)
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Хохо не бях виждал тракция по нашите земи със съветската автосцепка. (Освен ЕМВ32/33)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

NiGhtPiSH написа:Хохо не бях виждал тракция по нашите земи със съветската автосцепка. (Освен ЕМВ32/33)
Ами не си виждал щото са от сравнително скоро по нашите земи - има-няма 50 години.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация