Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

46 231.7 е докарана в Депо София, на коловоз без КМ.
Фен на влаковете в България!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 231 реактора е заминал. Трябва да се пренавива или друг да се сложи.
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

Някой може ли да ми каже какво става с 46 234.1 от известно време седи в ПД, а също 46 242.4 идва към СФ с 3622" интересно ми е , дали е в студено състояние, или са я оправили?
Фен на влаковете в България!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

242 идва в студено състояние и не е работоспособна. В Бургас няма кой да я прави. Ако не се лъжа няма компресор.
Там остана само 204, която също ще дойде в Сф, само да и позакърпят ходовата част, та да може да се търкаля и да има спирачка. 219 и 243 също са в Бс и карат КПВ.
234 е счупена - изпушили двигатели.

Евентуално от 242, 231 и 235 може да направят една с части от другите.
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

242 чакаше калодки преди да я транспортират, че нямаше нито една.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

На едно място прочетох "Бургас вече нямат нищо общо с тези машини". Освен ако КПВ-тата на Бс се карат от Сф :lol: Няма лошо, забавно е в ППП да има две машини 5100кв ограничени до 80км/час :D
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Жълтите са зачислени в ПП. В Бургас има няколко бригади, които се водят към Пловдив, които карат влаковете с прозорци. Ако не се лъжа и двете машини са с голяма норма и явно е било по-удобно да стоят по товарните влакове. Ако се даде зор и се намерят колооси..
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

219 и 243 имат норми като 46000. Но вече са ПП и се ползват за ПВ и за 8660/1. За сметка на това 46125 с норма малко по-голяма от Шкода е в ТП.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

gu6terov написа:219 и 243 имат норми като 46000. Но вече са ПП и се ползват за ПВ и за 8660/1. За сметка на това 46125 с норма малко по-голяма от Шкода е в ТП.
И аз мойта 46125 (1:87-НО) я вкарах за ТП след падане от етажерката :))))) какво съвпадение :D
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

219 и 243 имат същите норми като 221,231,234,205. Справка ТТН.
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Само 219 и 243 имат норми като 46000. Примерно за Карлово имат 1420т, колкото имат и 46000.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

И за да не се говори повече наизуст - http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 87937u.jpg
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Да, много добре знам какво пише в таблицата. Питай когото искаш от Бс и ще ти каже, каквото казах и аз. Едвали цялото депо е карало над норма влакове с тея 2 машини. Разликата идва от това, че редукторите им са оригиналните от 46 за 120км/ч.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Меродавна е таблицата, не бургаската митология.
Като се осе*еш няма да те питат с какви редуктори е машината, а защо си карал повече, отколкото пише в ТТН.

И 46 205 е с оригинални редуктори за 120 км/ч.
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Ясно ми е, че важното е какво пише в таблицата, но сигурно има някаква причина да се карат тея 2 машини с норма като 46000.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация