Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

е, Кракомобилю, не съм толкова краен. Предвид ситуацията е ясно, че трябва да ги ползваме. Мисълта ми е, че лека-полека трябва да спре да се инвестира в кърпенето им и парите да се пренасочат към лизинг на нов ПС.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Тука си прав мисля че трябва нов подвижен състав но фирмата се казва БДЖ а не СГКТ за да доставят дизелови и електрически трамвай не мислите ли ? :wink:
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Т.е.?
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Т.е. Дезиро!Това си е трамвай предназначен за линия №22 :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това с Дезиро - то е абсолютна изцепка. Въпросните ДМВ вече дадоха толкова дефекти, че някои машинисти не искат и да чуват за тях. Иначе този вид ТПС се използва за превоз на пътници от градовете до обслужващите ги летища, които са на отстояние 15 - 20 км извън населената зона. Ние в България обаче ги куплираме и караме БВ и УБВ с тях.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вече знае ли се окончателно коя серия ще се водят новите ЕМВ.Според номерирането на тракционния подвжен състав въведен през 1988 г. първата цифра би трябвало да е 3.
Предполагам че тривагонните ще се 30,а четиривагонните-31 серия,тъй като вече има 32 и 33.По този начин ще запълнят празните места преди 32.Нали ЕМВ се номерират от 30-39. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:Вече знае ли се окончателно коя серия ще се водят новите ЕМВ.Според номерирането на тракционния подвжен състав въведен през 1988 г. първата цифра би трябвало да е 3.
Предполагам че тривагонните ще се 30,а четиривагонните-31 серия,тъй като вече има 32 и 33.По този начин ще запълнят празните места преди 32.Нали ЕМВ се номерират от 30-39. :wink:
Според мен ще е същото. Сериите 30 и 31 не са били дадени преди, защото са били заети от все още неизвадени от експлоатация парни локомотиви. За това е дадена свободната серия 32 на нашите първи ЕМВ. Серия 33 е дадена без да се мисли, че има по - предни серийни групи, които не са заети. Аналогична е историята със серия 04. Тъй като е имало все още в експлоатация парни локомотиви от сериите 01, 02 и 03, свободната серия 04 е дадена на локомотивите Дх1. След това пак без да се мисли на новодоставените от СР Румъния дизелови локомотиви е дадена серия 06, а на тези, доставени от Луганския локомотивостроителен завод - серия 07.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма да се учудя, ако се изцепят и им лепнат серия 20, която определено не е за тях.
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Това е едно интересно предположение. Серия 20? :D
Ако се спазват старите технически нормативи (Vmax=130 km/h) са си направо за серия 20. Но ако погледнем реално класа на ЕМВ-то си е за серия 30. Още повече че искат ЕМВ с накланящи се кошове за магистралните линии за 160 км/ч. които вече по всички правила на UIC са за серия 20.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Чудно ми е как ще се решат да ги пуснат със 160км/ч. След като махнаха магнитно-релсовите спирачки, защото ги нямало в правилника е много съмнително дали ще пуснат влак със 160км/ч, за което трябва да се смени правилника много по-драстично. Новите ЕМВ не са осигурени с механична спирачна маса за 160км/ч и ще трябва да се регламентира осигуряване и с електрическата спирачка - нещо което се изобщо не се брои за спирачка.
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Добре де толкова ли е трудно да променят правилника и да опишат и магнитно-релсовите спирачки. Вярно че се иска малко повече напън относно подръжката и боравенето им с тях. И на мен не ми е ясно как ще осигурят новите ЕМВ със спирачна маса без магнети. Нищо че ще бъдат само до 160.
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 7:08 pm
Местоположение: Димитровград
Обратна връзка:
ЕМВ

Мнение от spand »

bdz46 написа:Чудно ми е как ще се решат да ги пуснат със 160км/ч. След като махнаха магнитно-релсовите спирачки, защото ги нямало в правилника.
Все още не можем да сме сигурни че ЕМВ Desiro за БДЖ ще са без магнитнорелсова спирачка. Нека да изчакаме и да видим какво ще стане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dido73 написа:lok45111: По - добри са от "Дезиро" в зимни условия. Проблемът с РЗС-тата е заради калпавия ремонт на ТД. Защо ЕМВ 32 на Го не дават ядове?!?!?!?! "Дезиро"-то в Силистра ходи до първия паднал сняг, щом падне снега, веднага тръгва Бай Седмак(07 111)

ЭР25 - ЗА СКРАП :!:

Това е единствения коментар, който мога да дам за ЕМВ серия 32.
Мисля че всички са съгласни с мен.
По повод изказването на Дидо за ЕМВ 32 ще кажа, че ТАЗИ ГЛЕДКА е прецедент в другите депа, като изключиме София, където работят най - скапаните ЕМВ. Интересно е, че в депо ГО дори с РЗС, ЕМВ винаги отвозва влака и се прибира, интересно там как ги "лекуват" :roll:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Защо тогава не пуснаха влака с композиция?Така поне този ЕМВ нямаше да се влачи повреден теглен от 55.Пак в депо Надежда нямаше достатъчно вагони,че да ги пуснат на въпросния влак?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Снимката направо е потресаваща. :shock: Да бяха сложили отпред поне електровоз да тегли мотрисата.Така ще спестят парите за нафтата на дизела.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация