



Администратор
Това с Дезиро - то е абсолютна изцепка. Въпросните ДМВ вече дадоха толкова дефекти, че някои машинисти не искат и да чуват за тях. Иначе този вид ТПС се използва за превоз на пътници от градовете до обслужващите ги летища, които са на отстояние 15 - 20 км извън населената зона. Ние в България обаче ги куплираме и караме БВ и УБВ с тях.
64.19
Вече знае ли се окончателно коя серия ще се водят новите ЕМВ.Според номерирането на тракционния подвжен състав въведен през 1988 г. първата цифра би трябвало да е 3.
Предполагам че тривагонните ще се 30,а четиривагонните-31 серия,тъй като вече има 32 и 33.По този начин ще запълнят празните места преди 32.Нали ЕМВ се номерират от 30-39.
Предполагам че тривагонните ще се 30,а четиривагонните-31 серия,тъй като вече има 32 и 33.По този начин ще запълнят празните места преди 32.Нали ЕМВ се номерират от 30-39.


Администратор
Според мен ще е същото. Сериите 30 и 31 не са били дадени преди, защото са били заети от все още неизвадени от експлоатация парни локомотиви. За това е дадена свободната серия 32 на нашите първи ЕМВ. Серия 33 е дадена без да се мисли, че има по - предни серийни групи, които не са заети. Аналогична е историята със серия 04. Тъй като е имало все още в експлоатация парни локомотиви от сериите 01, 02 и 03, свободната серия 04 е дадена на локомотивите Дх1. След това пак без да се мисли на новодоставените от СР Румъния дизелови локомотиви е дадена серия 06, а на тези, доставени от Луганския локомотивостроителен завод - серия 07.rexkos написа:Вече знае ли се окончателно коя серия ще се водят новите ЕМВ.Според номерирането на тракционния подвжен състав въведен през 1988 г. първата цифра би трябвало да е 3.
Предполагам че тривагонните ще се 30,а четиривагонните-31 серия,тъй като вече има 32 и 33.По този начин ще запълнят празните места преди 32.Нали ЕМВ се номерират от 30-39.
64.19

Това е едно интересно предположение. Серия 20?
Ако се спазват старите технически нормативи (Vmax=130 km/h) са си направо за серия 20. Но ако погледнем реално класа на ЕМВ-то си е за серия 30. Още повече че искат ЕМВ с накланящи се кошове за магистралните линии за 160 км/ч. които вече по всички правила на UIC са за серия 20.

Ако се спазват старите технически нормативи (Vmax=130 km/h) са си направо за серия 20. Но ако погледнем реално класа на ЕМВ-то си е за серия 30. Още повече че искат ЕМВ с накланящи се кошове за магистралните линии за 160 км/ч. които вече по всички правила на UIC са за серия 20.
Чудно ми е как ще се решат да ги пуснат със 160км/ч. След като махнаха магнитно-релсовите спирачки, защото ги нямало в правилника е много съмнително дали ще пуснат влак със 160км/ч, за което трябва да се смени правилника много по-драстично. Новите ЕМВ не са осигурени с механична спирачна маса за 160км/ч и ще трябва да се регламентира осигуряване и с електрическата спирачка - нещо което се изобщо не се брои за спирачка.


Все още не можем да сме сигурни че ЕМВ Desiro за БДЖ ще са без магнитнорелсова спирачка. Нека да изчакаме и да видим какво ще стане.bdz46 написа:Чудно ми е как ще се решат да ги пуснат със 160км/ч. След като махнаха магнитно-релсовите спирачки, защото ги нямало в правилника.

Администратор
По повод изказването на Дидо за ЕМВ 32 ще кажа, че ТАЗИ ГЛЕДКА е прецедент в другите депа, като изключиме София, където работят най - скапаните ЕМВ. Интересно е, че в депо ГО дори с РЗС, ЕМВ винаги отвозва влака и се прибира, интересно там как ги "лекуват"dido73 написа:lok45111: По - добри са от "Дезиро" в зимни условия. Проблемът с РЗС-тата е заради калпавия ремонт на ТД. Защо ЕМВ 32 на Го не дават ядове?!?!?!?! "Дезиро"-то в Силистра ходи до първия паднал сняг, щом падне снега, веднага тръгва Бай Седмак(07 111)
ЭР25 - ЗА СКРАП
Това е единствения коментар, който мога да дам за ЕМВ серия 32.
Мисля че всички са съгласни с мен.

64.19
Информация
Модератори