http://lokforum.com/gallery/albums/user ... 0_MOV3.jpg
Администратор
Страничните токоснематели са монтирани специално когато влаковата композиция минава за натоварване под роторните багери да може въглищата или разкривката да се изсипват отгоре във вагоните.Страничната контактна мрежа е само на местата където се копаят и товарят въглищата.Навсякъде другаде мрежата е разположена както обикновено отгоре.Затова тези локомотиви имат токоснематели и отстрани и отгоре.
Като става дума за EL 2 , вижте на каква снимка попаднах.Правена е на изложението Inno Trans.
Да това са модернизирани EL-2 за 2400V - ето малко инфо:
http://www.vossloh-kiepe.com/Rail%20Veh ... ag-germany
http://www.vossloh-kiepe.com/Rail%20Veh ... t_download
http://www.css-rzd.ru/ZDM/02-2004/03203.htm
Ето и малко обща информация като цяло:
http://www.locomotives.com.pl/Electric% ... es/EL2.htm
http://www.vossloh-kiepe.com/Rail%20Veh ... ag-germany
http://www.vossloh-kiepe.com/Rail%20Veh ... t_download
http://www.css-rzd.ru/ZDM/02-2004/03203.htm
Ето и малко обща информация като цяло:
http://www.locomotives.com.pl/Electric% ... es/EL2.htm
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Списък на произведените локомотиви ЕL-2:
http://www.lok-fabrik.de/produkte/alleLoks/EL_02.html
http://www.lok-fabrik.de/produkte/alleLoks/EL_02.html
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Информация
Модератори