
За съжаление си напълно прав.
Затова си мисля,че по линия 16 допълнителни влакове скоро няма да има,а може и да има още съкратени.
Но все пак се надявам,че предвид идващия летен сезон 16101 все пак ще го разделят на два влака.
Все пак Велинград е и летен курорт и в 21.26 влака ще е удобен за много хора.
Също така се нядявам някои да ми обясни съображенията 16101 да тръгва в 2.45.
Ако няма такива ще е добре през лятото да прави връзка с 8626.
Предвид по-големия опит на ВЕСО,бих го помолил да пише до дирекцията,за да видим какво ще ни отговорят
Затова си мисля,че по линия 16 допълнителни влакове скоро няма да има,а може и да има още съкратени.
Но все пак се надявам,че предвид идващия летен сезон 16101 все пак ще го разделят на два влака.
Все пак Велинград е и летен курорт и в 21.26 влака ще е удобен за много хора.
Също така се нядявам някои да ми обясни съображенията 16101 да тръгва в 2.45.
Ако няма такива ще е добре през лятото да прави връзка с 8626.
Предвид по-големия опит на ВЕСО,бих го помолил да пише до дирекцията,за да видим какво ще ни отговорят

Другото ми предложение е 1640 да тръгва от Свиленград/или поне да има някакъв пътнически влак от Свиленград който да прави връзка с него/.Така посредством 8640 и 16103 хората от тази част на България /Свиленград,Харманли,Симеоновград/ ще могат с влак да пътуват до Велинград,Разлог и Добринище/.
В момента както е нямат никакъв шанс /освен ако не са мазохисти да пътуват 12 часа за 200км и да висят шест часа в Септември/
В момента както е нямат никакъв шанс /освен ако не са мазохисти да пътуват 12 часа за 200км и да висят шест часа в Септември/
Какъв Свиленград, бе Мен
То там скоро движение няма да има. А и да има, почват Димитровград-Симеоновград модернизацията. Там в следващите 4 г, а и след това нови влакове недей разчита да има. Линията е приоритетно за товари

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)



Vancho написа:Какъв Свиленград, бе МенТо там скоро движение няма да има. А и да има, почват Димитровград-Симеоновград модернизацията. Там в следващите 4 г, а и след това нови влакове недей разчита да има. Линията е приоритетно за товари
Е това не го знаех



Здравейте!И аз като bntc не знам защо влакът от Септември тръгва точно на 2.45,ако тръгва с 1.15 мин. по-късно ще има хубава връзка от Пловдив,ако има възможност през някоя спирка да не се спира/ако няма смисъл/,влакът ще е в Добринище най-много с час по-късно от преди.Някой каза,че този влак вози работници,може да е така,изобщо не знам,но все пак дали връзката с Пловдив за първият влак за деня за Велинград и Банско не е с по-голям приоритет пред това група хора да пристигнат с час по-късно в тези градове.Само да кажа,че изобщо не разбирам от разписания,просто расъждавам като потребител на пътническата услуга.Поздрави!
Действително от гледна точна на туристите по-добър вариант е влакът да прави връзка с БВ 8626, но съм пътувал с тоя влак и знам че се пълни доста сериозно . А и ако е по-късно при този разреден график по линията хората, които най-вече ходят на пазар и да си продават стоката, ще трябва да чакат чак до късния следобяд за влак наобратно, а така който има бърза работа се прибира още с 16104
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)



VESO написа:Когато на 25-ти април пътувахме до Велинград със 16101 от Септември освен превозната бригада бяхме аз с Vladyar и още един човек (всички в единствения тогава син теснопътен вагон).Този влак се пълни след Велинград нагоре.За да има пътници и от начална гара трябва да осъществява поне една нормална връзка в Сп.Тук се изпада в тупик - ако тръгва веднага след 8627 , изпуска се връзката с 8626.Ако пък тръгва след 8626 , пътниците от 8627 ще чакат прекалено дълго в Септември.Предлагайте какво трябва да бъде , за да пишем писма до Дирекцията.
Предлагам за сега да предложим на Дирекцията да възстанови вечерния влак до Велинград и евентулано 16101 да тръгва към 4
Относно връщане на чифта 16105/16108,мисля че ако кметовете на засегнатите общини се заинтересуват евентуално има някакви шансове.


Това направление Пловдив-Карлово ми е другата болна тема след Пловдив-Банско...Първият за Карлово е чак на 07.43,дамек изпуска и двата пътнически за София-на 5.00 и на 07.13 -т.е. за подбалканската линия първата връзка е на 09.25.Сигурно това си е реалността,не може всичко да се нагоди,но да няма до 8 сутринта пристигнал влак в Карлово от Пловдив...,без да съм в час,сякаш нарочно е направено-една камара автобуси да се извървят по трасето до това време...Значи се гледа влак да пристихгне в Банско,Добринище до 08 часа сутринта,а същото не се гледа за Пловдив-Карлово,май така излиза...

Абсолютно прав е Валери.Също и за мен Карлово- Пловдив- Велинград е болна тема.Ако погледнете в момента разписанието /електронния пътеводител/от Карлово до Велинград ще се спукате от смях/особено ако тръгвате от карлово с 82213.
Само олигофрени и мазохисти могат да използват БДЖ по тази маршрут и все повече ми се струва,че това е направено нарочно
Само олигофрени и мазохисти могат да използват БДЖ по тази маршрут и все повече ми се струва,че това е направено нарочно
Последно промяна от bntc на Вто Фев 21, 2012 5:32 pm, променено общо 2 пъти.

Ето,че се потвърждава и правилноста на моето предложение 16107 да тръгва час по рано от Септември.
В момента както е :
КАРЛОВО » ПЛОВДИВ КПВ82207 [Електрическа мотриса Siemens] 14:00 15:28
ПЛОВДИВ » СЕПТЕМВРИ ПВ10116 [Siemens] 17:10 18:06
СЕПТЕМВРИ » ВЕЛИНГРАД ПВ16107 [Седящ 2 класа теснолинеен] 18:25 19:52
ВРЕМЕТРАЕНЕ : 5ч и 52 мин. за 140км разстояние.
Ако се приеме от БДЖ 16107 да тръгва към 17.30
КАРЛОВО » ПЛОВДИВ КПВ82207 [Електрическа мотриса Siemens] 14:00 15:28
ПЛОВДИВ » СЕПТЕМВРИ БВ8612
[Седящ 1 клас купеен] [Седящ 2 клас купеен] 16:05 16:52
СЕПТЕМВРИ » ВЕЛИНГРАД ПВ16107
[Седящ 2 класа теснолинеен] 17:25 18:55
ВРЕМЕТРАЕНЕ : 4ч и 55 мин.
Или с две думи пътуваме /или по-скоро/ висим по гарите с час по малко .
В момента както е :
КАРЛОВО » ПЛОВДИВ КПВ82207 [Електрическа мотриса Siemens] 14:00 15:28
ПЛОВДИВ » СЕПТЕМВРИ ПВ10116 [Siemens] 17:10 18:06
СЕПТЕМВРИ » ВЕЛИНГРАД ПВ16107 [Седящ 2 класа теснолинеен] 18:25 19:52
ВРЕМЕТРАЕНЕ : 5ч и 52 мин. за 140км разстояние.
Ако се приеме от БДЖ 16107 да тръгва към 17.30
КАРЛОВО » ПЛОВДИВ КПВ82207 [Електрическа мотриса Siemens] 14:00 15:28
ПЛОВДИВ » СЕПТЕМВРИ БВ8612
[Седящ 1 клас купеен] [Седящ 2 клас купеен] 16:05 16:52
СЕПТЕМВРИ » ВЕЛИНГРАД ПВ16107
[Седящ 2 класа теснолинеен] 17:25 18:55
ВРЕМЕТРАЕНЕ : 4ч и 55 мин.
Или с две думи пътуваме /или по-скоро/ висим по гарите с час по малко .
Последно промяна от bntc на Вто Фев 21, 2012 4:47 pm, променено общо 2 пъти.

Искам да помоля Весо,да каже и той мненито си за 16107 и да напишем едно писмо до Дирекцията за 16101 и 16107,както и за евентуален вечерен влак до Велинград
За 16103 както каза Vancho няма смисъл,защото от Свиленград не се знае кога ще има влакове,предвид наводнението и после обновяването на линията .
За 16103 както каза Vancho няма смисъл,защото от Свиленград не се знае кога ще има влакове,предвид наводнението и после обновяването на линията .
Последно промяна от bntc на Сря Фев 22, 2012 9:15 am, променено общо 1 път.
Информация
Модератори