

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

44-118 следобед я вкараха да се размразява + 45-179 за влаково. Не знам какво ще се стопи като в дизеловото хале с ферибота става хладилник през нощта44142 написа:Точно така е както го описваш. То като гледам всички маш ще влизат за спомагателни. 081 има заминал диод на компресор. 44123 трябва да е в халето за размразяване, 118 също трябва да е умряла днес.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

163 беше в Подуене и я оправихаKRAKOMOBILA написа:179 също беше в халето за размразяване най-вероятно. Към 18ч. мисля, че излезна. 163 е за СМ.


179 излезнала


Последно промяна от dido73 на Нед Фев 12, 2012 10:39 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Това което го виждаш на снимката беше докато свърши нафтата за горелката. За други машини няма.42 072.9 написа:Никой не търси отговорност на НКЖИ, че локомотивите газят всеки ден преспи и резултата е като на снимките. После били виновни бригадите. За съжаление изхода на подкошовите вентилатори много бързо се запушва и снега замръзва, защото в движение температурите са много по-ниски, дори вентилацията не помага.
Машината ако влезе на канал, леда по ходовата част е станал като камък и единствения начин е да се обдуха с горещ въздух, както е на снимката. Предвид вечната криза за локомотиви и практиката "от влак за влак" това няма как да се случи.
Това, че се пишат отрицателни коментари по адрес на този или онзи, положението няма да се подобри.
Относно вентилацията, натрупва се сняг и при вентилация, но отвътрешния край при работеща вентилация се образува кухина от леко затопления въздух от вентилатора. Въпреки че има натрупал сняг по решетките на изхода на ветилатора, вътре има кухина с размерите на пропелерите. При отсъствие на вентилация всичко това може да се задръсти и край.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Не мисля че има такава вероятност. За да вдигне някакъв пик трябва да е импулсен или по някаква причина във вторичната да се подаде захранване от 1500V. Но все пак не съм 100% сигурен. Възможно е аварийното на 163 да не е вързано като хората и въобще да не работи.44142 написа:Снощи пак умря 163 за спомагателни. Май казаха, че е изгорял голямия предпазител. Обаче и на аварийна не са тръгнали спомагателните. По този случай имам едно въпросче, дали като се скапе трафа за 220 на регдините е възможно да вдигне напрежението за момент толкова, че да заминат двата регдина.

Последно промяна от dido73 на Нед Фев 12, 2012 10:50 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори