Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Парчета от няколко ребра има счупени. Иначе не е целия изолатор. Все пак висящи части по механиката си имаше. :) Няма значение - нали печели...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Точно така е както го описваш. То като гледам всички маш ще влизат за спомагателни. 081 има заминал диод на компресор. 44123 трябва да е в халето за размразяване, 118 също трябва да е умряла днес.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

179 също беше в халето за размразяване най-вероятно. Към 18ч. мисля, че излезна. 163 е за СМ.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Точно така е както го описваш. То като гледам всички маш ще влизат за спомагателни. 081 има заминал диод на компресор. 44123 трябва да е в халето за размразяване, 118 също трябва да е умряла днес.
44-118 следобед я вкараха да се размразява + 45-179 за влаково. Не знам какво ще се стопи като в дизеловото хале с ферибота става хладилник през нощта :dontknow:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

KRAKOMOBILA написа:179 също беше в халето за размразяване най-вероятно. Към 18ч. мисля, че излезна. 163 е за СМ.
163 беше в Подуене и я оправиха :shock: Не може пак да е за СМ. :evil:
179 излезнала :shock: Те я вкараха за размразяване към 16ч. как ще се размрази до 18ч. :?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Бая машини се събраха за ремонт пак. 45159 сутринта с плуга и резервоара. Одеве 7625 тресна кола на прелеза на Лакатник. Поради липсата на маш днес 5621 се обслужи с 61006.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

dido73 написа:
KRAKOMOBILA написа:179 също беше в халето за размразяване най-вероятно. Към 18ч. мисля, че излезна. 163 е за СМ.
163 беше в Подуене и я оправиха :shock: Не може пак да е за СМ. :evil:
Към 17,30 звъняха в ремонта за нея и казаха, че оставала за утре.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Снощи пак умря 163 за спомагателни. Май казаха, че е изгорял голямия предпазител. Обаче и на аварийна не са тръгнали спомагателните. По този случай имам едно въпросче, дали като се скапе трафа за 220 на регдините е възможно да вдигне напрежението за момент толкова, че да заминат двата регдина.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

42 072.9 написа:Никой не търси отговорност на НКЖИ, че локомотивите газят всеки ден преспи и резултата е като на снимките. После били виновни бригадите. За съжаление изхода на подкошовите вентилатори много бързо се запушва и снега замръзва, защото в движение температурите са много по-ниски, дори вентилацията не помага.
Машината ако влезе на канал, леда по ходовата част е станал като камък и единствения начин е да се обдуха с горещ въздух, както е на снимката. Предвид вечната криза за локомотиви и практиката "от влак за влак" това няма как да се случи.
Това, че се пишат отрицателни коментари по адрес на този или онзи, положението няма да се подобри.
Това което го виждаш на снимката беше докато свърши нафтата за горелката. За други машини няма.
Относно вентилацията, натрупва се сняг и при вентилация, но отвътрешния край при работеща вентилация се образува кухина от леко затопления въздух от вентилатора. Въпреки че има натрупал сняг по решетките на изхода на ветилатора, вътре има кухина с размерите на пропелерите. При отсъствие на вентилация всичко това може да се задръсти и край.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Снощи пак умря 163 за спомагателни. Май казаха, че е изгорял голямия предпазител. Обаче и на аварийна не са тръгнали спомагателните. По този случай имам едно въпросче, дали като се скапе трафа за 220 на регдините е възможно да вдигне напрежението за момент толкова, че да заминат двата регдина.
Не мисля че има такава вероятност. За да вдигне някакъв пик трябва да е импулсен или по някаква причина във вторичната да се подаде захранване от 1500V. Но все пак не съм 100% сигурен. Възможно е аварийното на 163 да не е вързано като хората и въобще да не работи. :?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес е горяла едната група на 44 074. Обслужвал е ПВ на 2 ТД, като в последствие е имал кръгов огън на единия. Остава един здрав.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

То има ли една здрава машина от всички. #-o
Това е бедствено положение.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Евентуално междувитково късо в първичната на 222 води до повишаване на напрежението във вторичната докато изгори големия предпазител.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

А 44 078 докараха ли я в СФ ? Тя задейства 008 и 009... :(
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ясно. През декември 45195 беше в СФ за неработещи спомагателни. С мултицет на клема 4 имаше 220В от аварийно но нямаше спомагателни. бушончетата на регдините бяха здрави. Голямия предпазител беше заминал и трафчето също та за това си помислих дали не е възможно.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация