Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На горнооряховските висят на куки в коридорчето зад кабината.
В София има само два комплекта кабели за 32 и един за 33, които стоят в депото.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Само два комплекта, защото останалите са нагло окрадени. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Преди 3-4 год. при пристигане в София с тогавашния 2612 винаги на Илиенци се разминавахме с тройна тяга 32-ки.
Това във Варна е по график а в другите депа в повечето случаи е извънредно и затова всички ЕМВ-та са оборудвани с по 2 междувагонки.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Гледах този клип http://youtu.be/x8ERra52IH4 и забелязах, че помощника закача само едните спирачни маркучи и въпросамие защо?
Втория въпрос ми е защо машиниста притиска локомотива толкова силно към вагона?
Благодаря ви предварително :wink:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това не е помощник. Прикачването и откачването се извъшва от маневрист, а помощник обикновено няма.

Все едно е кой от двата ръкава ще закачиш, те са паралелни. У нас е задължително за пътнически влак да се закачат и двата, защото е имало случаи на замръзнал конденз в ръкава или затворени кранове от размятащ се изскубнат кабел за влаково отопление. Ръкавите с жълти кранове са за захранване на неспирачните пневматични устройства на вагоните (вакуумни тоалетни, автоматични врати и др.) и са с по-високо налягане (8-10 bar).

Локомотива се притиска, защото иначе при опъване, когато пружините на куките се разтегнат, се получава луфт, който след това води до неприятни удари. При товарни влакове само локомотивът се притиска към първия вагон, но между вагоните се оставя минимално разстояние, защото притиснатите буфери оказват допълнително съпротивление при движение. От друга страна по-голям луфт води до тласъци и ударно опъване на спряговете, което може да доведе до скъсване.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Направи ми впечатление, че австрийците вързват куплата на вагона, докато при нас се вързва куплата на локомотива...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Също така челната купла не се закача на тракционната кука а на стойката отдолу.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В този ред на мисли да питам знаещите - има ли значение дали куплата ще се върже за вагона или за локомотива? Какви са последствията в единия и другия случай? Дали някъде го пише по правилник кое към кое се връзва?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Май няма значение. Все едно дали ще включиш кабела на локомотива в кутията на вагона или кабела на вагона в кутията на локомотива. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Както и кабела на влаковото отопление на вагона се куплира към кутията на локомотива. Също така локомотивите серия 46 000 нямат кабел а само две кутии.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

В България съгласно правилниците е задължително скачването между първия вагон и локомотива да се извършва с куплата на локомотива .
Между два локомотива скачването е с куплата на този който е начело , ако в посредна гара се наложи локомотивите да тръгнат обратно трябва да се разменят куплите.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

disell написа:Също така челната купла не се закача на тракционната кука а на стойката отдолу.
И при нас няма такова правило. Само задната задължително се обръща.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

disell написа:В България съгласно правилниците е задължително скачването между първия вагон и локомотива да се извършва с куплата на локомотива .
От какви съображения е наложено това задължително правило?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация