Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Браво на Кончар.За пореден път доказаха своя професионализъм и упоритост в работата,което показва,че не можем да се съмняваме в тях.Дано да продължават в същия дух и занапред.
44142 написа:Кой е казал че кончар не работят. Хората работят много добре и бързо. По лок няма никакви забележки.
Колега, да не бъркаш нещо? Кабината я правиха в дизелово депо София. В коничар са я боядисали и реоборудвали.
Нали така? Значи свършената работа се поделя БДЖ / кончар тъй както 3/2.
Нека тогава да изкажем заслуженото на колегите от БДЖ, а не само на кончаристите. Мисля така е най-справедливо.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В кончар я преработиха отново понеже колегити от дизеловото депо я бяха направили много зле. По въпроса със сръбските маш не вярвам от кончар да са ги откраднали. Все пак има приемчици. Предполагам че нещо друго е станало. Не се знае колко кид има под боята на 205 и докога ще изкара. 44002 я видях като беше китосана. кита е нанесен на много тънак слой.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Потвърждавам казаното от 44142 : на 44 002 си бяха оставили ръцете. Лично я видях и опипах. :x
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На снимката изглежда добре, но какво ли ще бъде на живо?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Потвърждавам казаното от 44142 : на 44 002 си бяха оставили ръцете. Лично я видях и опипах. :x
А пък "БДЖ - Кончар" си оставиха ръцете на 444 - 023. Лично я видях и опипах :evil:
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Незнам дали са си оставили рацете. Като влачиш с 46211 последната сръбска маш от КЗ до депо ПД понеже сръбската беше дала фира, колегите от кончар много и трепереха да не я одрласкат някъде по храстите.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Аз преди време питах но сега ще се повторя: Някои разбра ли къде, как и кога 46 211 е ударена? Има следи от изкривяване , изкъртване и заваряне на планката на която се закача амортисьора на 1ва талига, самия амортисьор също беше очукан.....
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Сигурно е от изпадането в депо Подуене.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ударила е нещо. Това е съвсем нормално нещо за наще железници.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

bdz46 написа:Сигурно е от изпадането в депо Подуене.
Не,това 07 го забеляза,когато ходихме на Бургас на 18-ти декември.Машината изпадна в депо Подуяне по-късно.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

НИКАКВО ФАЛИРАНЕ няма в Кончар. :!: БДЖ отново са в неплатежоспособност и от халето са принудени да освобождават работниците. Някои ги били препращали към "черевеното" депо за д ане останат съвсем на сухо.

:arrow: Темата трябва да се прекръсти на "БДЖ-катастрофа за железопътния транспорт в България"
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

46 242 написа: :arrow: Темата трябва да се прекръсти на "БДЖ-катастрофа за железопътния транспорт в България"
По-скоро "Чиновниците - катастрофа за железопътния транспорт в България"
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46 242 написа:НИКАКВО ФАЛИРАНЕ няма в Кончар. :!: БДЖ отново са в неплатежоспособност и от халето са принудени да освобождават работниците. Някои ги били препращали към "черевеното" депо за д ане останат съвсем на сухо.
Днес в бояджийното на ПД кипеше усилен труд. Явно боядисват следващата 462.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Коя очакваме да последва съдбата на 221 и 238?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

231 или 234 - една от двете. :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация