
Администратор
Днес в 14:09 в Западната гърловина на гара Казичене е станала жестока катастрофа в следствие на което тежко е пострадал локомотив 44 002.4, обслужващ БВ 8615. За щастие на всички няма нито една жертва на удара.
Според източници, сред които и национални телевизии, причината за удара е дерайлиране вследствие на уширен от високите околни температури железен път, поради което изпадат 4 вагона от състава на товарен влак, возещ товар на "Холцим" АД.
Според източници, сред които и национални телевизии, причината за удара е дерайлиране вследствие на уширен от високите околни температури железен път, поради което изпадат 4 вагона от състава на товарен влак, возещ товар на "Холцим" АД.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Пет Сеп 26, 2008 8:48 am, променено общо 1 път.
64.19

Няма начин ако са разширени вагоните щяха да останат между двете глави на релсите а не да отидат в дпугия пътlok45111 написа:Днес в 14:09 в Западната гърловина на гара Казичене е станала жестока катастрофа в следствие на което тежко е пострадал локомотив 44 002.4, обслужващ БВ 8615. За щастие на всички няма нито една жертва на удара.
Според източници, сред които и национални телевизии, причината за удара е дерайлиране вследствие на уширен от високите околни температури железен път, поради което изпадат 4 вагона от състава на товарен влак, возещ товар на "Холцим" АД.


Администратор

Здравейте.Трагедията се разиграва на бившата"Царска гара"на Казичане. Товарният влак заминава в посока София. От среща му се задава бързият влак за морето. Товарният влак подминава гара Казичане и на 50 метра от нея почва да пуши от задните вагони влака. От среща му машинистите на бързият влак се усещат и спират влака, но в същеят момент дерейлират последните 4 вагона и се забиват в кабината на бързият влак. При удара 5-ти вагон тръгва да дерейлира от релсите и точно пред нас се спира товарният влак с 5-ти вагон който се обръща. За радост няма ранени или починали в резултат на катастрофата. Преди 13 години на същото място по същият начин подредени влаковете се удрят други два,но фатално за много хора. Датата е 17 Авгост 1992 година, някъде около полунощ. Един товарен навлиза в релсите на насрещен бърз влак и се удрят челно. В резултат излизат много вагони от релсите. Много загиват,а хората точно до удара усещат заметресение а не удар(хората по къщите).
В момента има само локомотива на бързият влак заедно с фургона и от товарният - 4 вагона. Първо махнаха останалите вагони от бързият влак а после и товарният пред нас, след като изправиха на талигите си 5-ти вагон и го поставиха на релсите. В момента са премахнали релсите под вагоните и приготвят да махат вече строшените вагони. Релсите в посока София са развалени поне около 50 метра от тегленето на 5 вагон който къса траверсите по пътя и събирайки камани със себеси. Има две аварийни машини, който осветяват района на катастрофата. Нали все пак трябва да си изпълнат обещанието за 24 часа да се разчисти пътя и пусне движение. "Градски Транспорт" праща няколко автобуса да извозат пътниците до Елин Пелин. Обещават на машинистите да ги възнградят с медали за това че са предодвратили по - лоша злополука. До 10 дена ще бъде уточнено точно какво е станало. И нещо любопитно за един от машинистите - GSMа му пада при удара под влака и товарните вагони го затрупват с пясък, той не може да си го вземе - разказва той пред мен
В момента има само локомотива на бързият влак заедно с фургона и от товарният - 4 вагона. Първо махнаха останалите вагони от бързият влак а после и товарният пред нас, след като изправиха на талигите си 5-ти вагон и го поставиха на релсите. В момента са премахнали релсите под вагоните и приготвят да махат вече строшените вагони. Релсите в посока София са развалени поне около 50 метра от тегленето на 5 вагон който къса траверсите по пътя и събирайки камани със себеси. Има две аварийни машини, който осветяват района на катастрофата. Нали все пак трябва да си изпълнат обещанието за 24 часа да се разчисти пътя и пусне движение. "Градски Транспорт" праща няколко автобуса да извозат пътниците до Елин Пелин. Обещават на машинистите да ги възнградят с медали за това че са предодвратили по - лоша злополука. До 10 дена ще бъде уточнено точно какво е станало. И нещо любопитно за един от машинистите - GSMа му пада при удара под влака и товарните вагони го затрупват с пясък, той не може да си го вземе - разказва той пред мен

Последно промяна от Гост на Пет Авг 18, 2006 12:31 am, променено общо 1 път.

Администратор
news.bg каза:
Около 14.06 ч. в гара Казичене последните 5 вагона от товарна композиция дерайлират в изходните стрелки на гарата.
Това става при транзитно преминаване на товарен влак през гара Казичене, съобщават от БДЖ.
Вследствие на инцидента бързият влак № 8615, движещ се по маршрут София - Бургас, се удря в дерайлиралите товарни вагони, при което локомотивът дерайлира.
При инцидента няма пострадали пътници и служители на железниците. Транспортна полиция е уведомена за случая, се казва още в съобщението.
"Български държавни железници" ЕАД създават организация за транспортирането на пътниците.
Осигурени са автобуси за пътниците от бързия влак, които ще транспортират пътниците до гара Елин Пелин, откъдето те ще продължат пътя си до Бургас с композицията на влак № 8610, който по разписание се движи от Бургас за София и в момента престоява в гара Елин Пелин.
Същите автобуси ще поемат пътниците от влак № 8610 и ще ги транспортират до София.
По повод инцидента на министърът на транспорта Петър Мутафчиев незабавно разпореди да бъде сформирана комисия, която до 10 дни трябва да установи причините за инцидента.
Той увери, че до 2 дни линията Бургас - София в този участък ще бъде възстановена.
От БДЖ съобщават също така, че във връзка с прекъсването на движението на влакове между Казичене и Елин Пелин, се променят маршрутите на два влака.
Това са ускорен бърз влак № 8603 от София до Ямбол и ускорен бърз влак № 1601 от Враца през София до Пловдив, които от София до Пловдив ще се движат през Карлово.
След гара Пловдив ускореният бърз влак № 8603 ще продължи пътя си до Ямбол по обичайния си маршрут.

Снимка: news.bg
Около 14.06 ч. в гара Казичене последните 5 вагона от товарна композиция дерайлират в изходните стрелки на гарата.
Това става при транзитно преминаване на товарен влак през гара Казичене, съобщават от БДЖ.
Вследствие на инцидента бързият влак № 8615, движещ се по маршрут София - Бургас, се удря в дерайлиралите товарни вагони, при което локомотивът дерайлира.
При инцидента няма пострадали пътници и служители на железниците. Транспортна полиция е уведомена за случая, се казва още в съобщението.
"Български държавни железници" ЕАД създават организация за транспортирането на пътниците.
Осигурени са автобуси за пътниците от бързия влак, които ще транспортират пътниците до гара Елин Пелин, откъдето те ще продължат пътя си до Бургас с композицията на влак № 8610, който по разписание се движи от Бургас за София и в момента престоява в гара Елин Пелин.
Същите автобуси ще поемат пътниците от влак № 8610 и ще ги транспортират до София.
По повод инцидента на министърът на транспорта Петър Мутафчиев незабавно разпореди да бъде сформирана комисия, която до 10 дни трябва да установи причините за инцидента.
Той увери, че до 2 дни линията Бургас - София в този участък ще бъде възстановена.
От БДЖ съобщават също така, че във връзка с прекъсването на движението на влакове между Казичене и Елин Пелин, се променят маршрутите на два влака.
Това са ускорен бърз влак № 8603 от София до Ямбол и ускорен бърз влак № 1601 от Враца през София до Пловдив, които от София до Пловдив ще се движат през Карлово.
След гара Пловдив ускореният бърз влак № 8603 ще продължи пътя си до Ямбол по обичайния си маршрут.

Снимка: news.bg
64.19
Мисля и аз да кажа своето мнение относно катастрофата.
Първо искам да поздравя машинистите за максималното им професианално реагиране, като са избегнати човешки жертви. Лошо е, че локомотивът ще се бракува, но най-важното е, че абсолютно всички пътници са живи и здрави.
Въпреки дефектите коите даваше, все пак ми е жал за банана. Факт е, че не беше в списъка на най-добрите машини, но ето че сега се вижда как в депо София има голям недостиг на локомотиви. Сега от двата банана е останал само 44001. Въпреки всичко, оттук нататък не бива да го оплюваме, защото е едниствен от рода си. Съдбата му е същата като на 42081. Както виждаме дори нещо да е боклук, после като се бракува, виждаме че имаме нужда от него. Надявам се наистина 46211 и 46238 да станат софийски и така няма да има недостиг на електровизи. Очаква се и 44085 да се появи скоро в движение. След няколко месеца би трябвало да се възстанови и 44091. Така че ще имаме с 4 електровза повече в движение отколкото сега.
А ето я последната снимка на 44002, която направих преди 2 седмици на 4-ти август.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903752921250000.jpg
Влакът също е 8615, само че тогава не катастрофирал някъде.
Първо искам да поздравя машинистите за максималното им професианално реагиране, като са избегнати човешки жертви. Лошо е, че локомотивът ще се бракува, но най-важното е, че абсолютно всички пътници са живи и здрави.
Въпреки дефектите коите даваше, все пак ми е жал за банана. Факт е, че не беше в списъка на най-добрите машини, но ето че сега се вижда как в депо София има голям недостиг на локомотиви. Сега от двата банана е останал само 44001. Въпреки всичко, оттук нататък не бива да го оплюваме, защото е едниствен от рода си. Съдбата му е същата като на 42081. Както виждаме дори нещо да е боклук, после като се бракува, виждаме че имаме нужда от него. Надявам се наистина 46211 и 46238 да станат софийски и така няма да има недостиг на електровизи. Очаква се и 44085 да се появи скоро в движение. След няколко месеца би трябвало да се възстанови и 44091. Така че ще имаме с 4 електровза повече в движение отколкото сега.

А ето я последната снимка на 44002, която направих преди 2 седмици на 4-ти август.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903752921250000.jpg
Влакът също е 8615, само че тогава не катастрофирал някъде.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Все пак дано я оправят някакси. Надявам се, че в Кончар хората си знаят работата. Все пак те модернизират 46, а 44002 е от същия тип. Съмнявам се, че има повреди в машинното отделение. Според мен в Кончар има начин да възстанови този локомотив, но ще е много трудно. Ще са необходими рами от други бракувани Шкоди (където рамата не е пострадала) и да се боядиса в синьо-жълто. Тогава бананът може и да изглежда леко обезобразен, но депо София има нужда от него, защото в момента недостигът на електровози в е осезаем.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Мнения: 11
Регистриран на: Съб Юни 03, 2006 7:18 am

Администратор
Поражения в машинното няма, талигите също са оцелели. Проблема е в челната греда и двете кабини. Има локални изкривявания на страниците на рамата. Принципно машината може да се оправи, но в момента сечудят от де да и намерят кабини. Варианти много. Другия момент е, че виновникът за катастрофата, а именно НК "ЖИ" ще плати сума ти пари за ремонта на машината и обезщетения, така, че преспокойно може да я пратят в Чехия.
64.19

За Чехия забрави ще я правят в Кончар 100% тъи като чехите искат парички който НК "ЖИ" няма да дадът БДЖ същоlok45111 написа:Поражения в машинното няма, талигите също са оцелели. Проблема е в челната греда и двете кабини. Има локални изкривявания на страниците на рамата. Принципно машината може да се оправи, но в момента сечудят от де да и намерят кабини. Варианти много. Другия момент е, че виновникът за катастрофата, а именно НК "ЖИ" ще плати сума ти пари за ремонта на машината и обезщетения, така, че преспокойно може да я пратят в Чехия.


Администратор
Никой не пита НК "ЖИ" дали ще или не ще да даде пари. За това си има инстанция, наречена СЪД, която ще определи кой ще плати ремонта. Ако НК "ЖИ" искат да избегнат тази инстанция ще дадат парите и ще сведат виновно глава, за дето ая стрелка сума ти време е в такова окаяно състояние. А ремонта на 44 002.4 можеби ще бъде в Хърватска, ако се прецени, че тук нямат мощности да сменят две кабини и да изправят страницата на рамата.KRAKOMOBILA написа: За Чехия забрави ще я правят в Кончар 100% тъи като чехите искат парички който НК "ЖИ" няма да дадът БДЖ също
64.19

Забрави и двете фирми са държавни да си виждал държавата да съди себе си ?lok45111 написа:Никой не пита НК "ЖИ" дали ще или не ще да даде пари. За това си има инстанция, наречена СЪД, която ще определи кой ще плати ремонта. Ако НК "ЖИ" искат да избегнат тази инстанция ще дадат парите и ще сведат виновно глава, за дето ая стрелка сума ти време е в такова окаяно състояние. А ремонта на 44 002.4 можеби ще бъде в Хърватска, ако се прецени, че тук нямат мощности да сменят две кабини и да изправят страницата на рамата.KRAKOMOBILA написа: За Чехия забрави ще я правят в Кончар 100% тъи като чехите искат парички който НК "ЖИ" няма да дадът БДЖ също
Информация
Модератори