Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

"Катър" - машина с редуктори за 110 км/час.

Нека спрем да спорим по темата.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Кажи ѝ 42 081 и я не обиждай повече... :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Nikss написа:Кажи ѝ 42 081 и я не обиждай повече... :lol:
абе аз знам тоя хумор за Опелите, понеже са гниещи коли, та толкова ли е плачевно състоянието на 42.081
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Технически не е зле, щом като продължават да я експлоатират къде и на какво ли не, отвън обаче е занемарена, а друг е въпроса, че още преди 2 години се говореше, че трябва да я пенсионират, ама като има недостиг и я юркат. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 57
Регистриран на: Нед Ное 28, 2010 2:19 pm
Местоположение: София

Мнение от misan_71 »

Тук е мястото да започнем една дискусия. Когато се възстановява парен локомотив например,трябва ли да се приведе в оригиналния вид или трябва да се възстанови във вида в които е бил най накрая в експлоатация. Защото като го приведем в оригиналния му вид,ние изтриваме цялата му история,продължила много десетилетия. Да не говорим,че когато локомотива се възстановява за движение,привеждането му в оригинален вид би означавало да се премахнат много полезни за експлоатацията елементи. Например оградата на парните локомотиви е много полезна,да не говорим за електрическото осветление,пневматичното отваряне на пещната врата и др.
Публикувай отговор

Обратно към “"ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК"”

Информация