
"ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" Бр. 6/16.01. - 22.01.2012 г.
Алтернативен линк за даунлоуд: http://www.slideshare.net/ZHELEZOPATEN_ ... br-36-2012
За мнения, предложения, критики, сигнали и писма: press.blf@gmail.com.
Алтернативен линк за даунлоуд: http://www.slideshare.net/ZHELEZOPATEN_ ... br-36-2012
За мнения, предложения, критики, сигнали и писма: press.blf@gmail.com.
Последно промяна от Saruman на Пон Фев 27, 2012 5:47 pm, променено общо 1 път.

Не бива така да я обиждаш, вътре не е много важно какво е, важно е коша.

Администратор
plastikat не я обижда - на 43-та и 45-та заради по-малкото преводно число и респективно по-голямата теглителна сила и по-доброто използване на мощността, в професионалните среди им казват "катъри". Иначе, той е прав, че 081 е 43-та с кош от 42-ра. Това е най-точното определение - пултове като на 43, управляеми спомагателни мостове с рекдини... Чиста "тройка".
64.19


Администратор
Не приемам написаното горе. За всички, които не знаят какво има вътре 42.081 си е оригинална 42 с ламинатен кош и панорамна кабина. По същата логика ако на лека кола "Москвич" сложиш двигател или скоростна кутия от "Мерцедес" тя ще е "Мерцедес". Е няма да бъде.Марио Евстатиев написа:plastikat не я обижда - на 43-та и 45-та заради по-малкото преводно число и респективно по-голямата теглителна сила и по-доброто използване на мощността, в професионалните среди им казват "катъри". Иначе, той е прав, че 081 е 43-та с кош от 42-ра. Това е най-точното определение - пултове като на 43, управляеми спомагателни мостове с рекдини... Чиста "тройка".

Администратор
Петко, аз не мога да приема твоите доводи по ред причини:Petko Ivanov написа:Не приемам написаното горе. За всички, които не знаят какво има вътре 42.081 си е оригинална 42 с ламинатен кош и панорамна кабина. По същата логика ако на лека кола "Москвич" сложиш двигател или скоростна кутия от "Мерцедес" тя ще е "Мерцедес". Е няма да бъде.
1. Чехите, които искаха да правят пътуване, естествено и логично щеше да се възползват от правото за достъп и заснемане вътре в локомотива при престой и съответно БДЖ да стане за смях;
2. Звуците на локомотива също са различни - контакторите, начина на тръгване и спиране на спомагателните машини, тези неща един разбирач бързо ще ги усети - пак ставаме за смях;
64.19
Аз не оспорвам оригиналността на 42.077. Ще бъде прекрасно, ако се възстанови и пътува за радост на всички - българи, чехи, немци, англичани и др. Но за мен, а и за повечето приятели на железниците, 42.081 си е оригинална 42, независимо от промените вътре. Все пак ние гледаме локомотивите отвън, а не отвътре.
Изказвам лично мнение и поздравявам авторите на "Железопътен вестник" за интересните материали в него. Свалям си го всяка седмица и го чета с удоволствие.
Изказвам лично мнение и поздравявам авторите на "Железопътен вестник" за интересните материали в него. Свалям си го всяка седмица и го чета с удоволствие.
По същата логика можем да сложим дизелов двигател в 36.10 и да го пробутваме за парен локомотив.
Кой ще заблудим?
42 081 не е оригинална и ако някой иска да пътува точно с нея, почти сигурно е, че не е случаен и ще усети разликата. А и феновете не пропускат възможност да разгледат тягата и отвътре.
Като изключим коша, машината е 42 100 отвсякъде.
Кой ще заблудим?
42 081 не е оригинална и ако някой иска да пътува точно с нея, почти сигурно е, че не е случаен и ще усети разликата. А и феновете не пропускат възможност да разгледат тягата и отвътре.
Като изключим коша, машината е 42 100 отвсякъде.

Администратор
Според вас парните локомотиви, които са работили с мазут не са парни локомотиви. Парните локомотиви със стокер за автоматично подаване на въглища също не са парни локомотиви. И от двата вида има много музейни и действащи експонати, които се радват на голяма популярност. Например във Волштин-Полша всяка година има парад на парните локомотиви, на който се показват десетки локомотиви, работещи с мазут или стокери за въглища. Такава е и действащата музейна TY2-953 от депо Хабовка, която буди голям интерес у всички посетители на депото. Обслужващите всеки ден редовни влакове от Волштин до Познан и обратно OL49 също са със стокери за въглища. Това изобщо не притеснява стотиците туристи от цял свят да ходят целогодишно във Волштин, да пътуват в локомотивите като участници в програмата за правоспособност за управление на парни машини или просто да гледат и снимат локомотивите.bdz46 написа:По същата логика можем да сложим дизелов двигател в 36.10 и да го пробутваме за парен локомотив.
Кой ще заблудим?
42 081 не е оригинална и ако някой иска да пътува точно с нея, почти сигурно е, че не е случаен и ще усети разликата. А и феновете не пропускат възможност да разгледат тягата и отвътре.
Като изключим коша, машината е 42 100 отвсякъде.
Туристите не винаги искат да видят точно оригинала. Ако трябва да съм откровен, това даже им е омръзнало. Много по-интересни са различните модификации на локомотивите, при които могат да се видят интересни и уникални решения.
Както написах вече, мнението ми е лично и предлагам да прекратим дискусията.

Колкото и да си е "катър" или там както я наричате, си е уникално ТНТМ, както и 43308 "Поп Андрей". Никъде освен при нас не може да бъдат видени подобни чудесии на техниката.
Информация
Модератори