Колега @cronos Точно в ДесЕтката - Това е детронираният Крал на на DB - локомотивът на Siemens & Krauss Maffei - E03 в последствие 103. Постепенното му детрониране започва с постепенното навлизането на първате небезпроблемна генерация ICE (BR 401) с първият локомотивен бордови комютър
"DAVID" 
- която е базирана на BR 120 (бащата на Евроспринтер) и баткото на ЕА 3000 (86 000).
Сега няколко думи по същество:
Локомтивите са произведени на две партиди:
През 1965 е пусната нулева серия от четери локомотива със следните параметри:
Номинално напрежение 15kV/16 2/3Hz
Колоосна формула Co'-Co'
Максимална скорост - 200 км/ч
Дължина между буферите 19 500 (20 200) мм
Степна маса 112 (117) т
Мощност на електродинамичната(реостатна) спирачка кратковременно - 9800 kW (15 мин)
Мощност на електродинамичната(реостатна) спирачка трайно - 4800 kW
Използват се тягови двигатели - променливотокови! - колекторни! с последователно възбуждане! (липсват токоизправители) с опорно-раменно окачване.
Часова мощност - 5940 kW
Трайна мощност - 6440 kW
10мин. мощност - 9050 kW
След отстраняване на нялой конструктивни недостатъци и оказваща недостатъчна мощност за возене на тежки бързи влаковес 200 км/ч, увеличаване базата на на коша и поставянето на ново тягово оборудване от 1970 до 1974 са произведени 145 локомотива със следните мощности:
Часова мощност - 7080 kW
Трайна мощност - 7780 kW
10мин. мощност - 10400 kW
Въпрос с НЕ повишена трудност - Да намирате прилика с някой локомотив макар и с по-скромни възможности от него време и за Голямо Съжаление останал една единствена бройка ?!
Колегата @Diesell да си трае

Последно промяна от vesko7 на Съб Яну 14, 2012 3:05 am, променено общо 2 пъти.