Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

ДГКУ 5160 с електротелфер и прикачени вагони, в гара Нова Загора, 03.03.2010 година, 13:25 часа...

Изображение
Снимката е линк към по-голяма снимка...

Отчитам като грешка, че не снимах табелата в анфас, но преписвам дословно...

BG - NRIC
9952 5459 027-9
ЖПС - СТАРА ЗАГОРА
Брой хора - max - 4 бр.
V max = 100 km/h
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе
COMETI

Мнение от Railroader »

Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Дрезина ЦЛ:

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Моторните влекачи, машините за ремонт и поддръжка на контактната мрежа, дрезините, пътеизмерителите и лабораториите за измерване параметрите на контактната мрежа спадат към РЕЛСОВИТЕ САМОХОДНИ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ МАШИНИ (РССМ).

Типовете на РССМ съветско производство означават:

ДМ - Дрезина Монтажная
АДМ - Авто Дрезина Модернизирана
АГМу - Автодрезина Гидравлическая универсална
АГКу - Автодрезина гидравлическая для крановьих установки
ДГКу - Дрезина Гидравлическая для крановиьих установки

ДМ се използват за ремонт и поддържане на контактната мрежа и са снабдени с телескопична вишка за работа по контактната мрежа.

АДМ е универсална машина - съществуват разновидности с кранова установка, вишка за ремонт на контактна мрежа, агрегат за захранване на електрожени и друг преносим ел. инструментариум, а често се използват и като влекачи с по-голяма мощност.

АГМу, АГКу и ДГКу са машини за ремонт и поддръжка на железния път. Към ДГКу често се прикачват и вагонетки за пренос на инструменти и елементи за железния път. Фабрично ДГКу е съоръжен с кранова установка, като в последствие на много машини е премахната. ДГКу още се нарича и "моторен влекач".
64.19
Мнения: 1
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от ADM865 »

lok45111 написа:Вчера станахме свидетели на следремонтните проби на АДМ-865, който днес вероятно ще замине да работи. Имахме малки проблеми с въздуха, които бързо бяха отстранени и машината не показа никакви дефекти.

АДМ-865 е влекач с електротелфер, пригоден за пренасяне на релсови звена, стрелки и други посредством прикачени към него вагони. Електротелфера позволява лесно товарене и разтоварване по време на ремонтите.

Ето снимки:

Изображение

Изображение

:lol: Това е моята машина и моите нашивки от дънковият елек , 6 пропиляни години ! Радва ме че бившите колеги не са ги махнали , защото знам че черните прозорци са подменени ! Само череп достоен за предницата не- можахме да сложиме ! :evil: :lol:
Никога на колене!!!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

865 май работи по 3-та линия сега. Много хубава машина е като цяло. :)
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Специализирана ЖП техника | Specialized railway equipment”

Информация