Тъй като днес нямах фототехника ще оставя снимките за друг ден, но при първа възможност ще направя подробни технически такива, за да добиете пълна представа за описаните машини.
Администратор
Днес, след като отново бях на посещение в техническата база на ЖП СЕКЦИЯ СОФИЯ ІІ, където нашия приятел и ръководител "Механизация" г-н Иван Кирков ме помоли да отида за да отремонтирам кран-машинист усл. №394-00 за ДГКу, се сетих да отворя и така тема. Интересно е да се каже по нещо и за тези машини:
ДГКу - това са двуосни моторни влекачи с хидромеханична предавка и скорост до 80 км/час. Изпълняват се както като обикновени влекачи, така и с подемни съоръжения за ремонтни работи. Управлението се извършва посредством механична газ с дублиран привод в кабината, спирачката е "Матросов" с кран-машинист усл. №394-00 и функц. вентил усл. №292-001.
АДМ - това е вид влекач, който е оборудван с агрегат за ел. напрежение 380V, както и подемно съоръжение. Максималната му допустима скорост е 100 км/час, отново двуосна машина с хидромеханична предавателна система. Както и гореописаната специализирана машина, АДМ са съоръжени със спирачка "Матросов" с кран- машинист усл. №394-000 и функционен вентил 292-001. Управлението е отново с механична газ, пулта за управление е хоризонтално разположен.
Тъй като днес нямах фототехника ще оставя снимките за друг ден, но при първа възможност ще направя подробни технически такива, за да добиете пълна представа за описаните машини.
Тъй като днес нямах фототехника ще оставя снимките за друг ден, но при първа възможност ще направя подробни технически такива, за да добиете пълна представа за описаните машини.
64.19
Администратор
Вчера станахме свидетели на следремонтните проби на АДМ-865, който днес вероятно ще замине да работи. Имахме малки проблеми с въздуха, които бързо бяха отстранени и машината не показа никакви дефекти.
АДМ-865 е влекач с електротелфер, пригоден за пренасяне на релсови звена, стрелки и други посредством прикачени към него вагони. Електротелфера позволява лесно товарене и разтоварване по време на ремонтите.
Ето снимки:


АДМ-865 е влекач с електротелфер, пригоден за пренасяне на релсови звена, стрелки и други посредством прикачени към него вагони. Електротелфера позволява лесно товарене и разтоварване по време на ремонтите.
Ето снимки:


64.19
ДГКУ - №5101 на гара Габрово:



ПС Съжелявам, че последната снимка е така размазана.



ПС Съжелявам, че последната снимка е така размазана.
Администратор
Друг интересен екземпляр, собственост на НКЖИ - ЖП СЕКЦИЯ СОФИЯ ІІ е и моторният влекач MATISA M170S. Влекачът е бил съоръжен с универсално устройство за смяна на траверси, рязане на храсти и други видове лек ремонт по железния път. В последствие, устройството е демонтирано. Сега M170S се използва при работни прозорци по железния път, предимно в гарите по 3-та жп. линия. Днес с него бе взет прозорец за ремонт в района на виадукта преди тунел №2 в междугарието Макоцево - Долно Камарци.
Влекачът има добри ходови качества, но малко твърда возия. Той е двуосен, безталигов с едностепенно окачване на буксите. Задвижва се от един дизел - двигател с хидромеханична тристепенна скоростна кутия. Максимално допустимата скорост на влекача е 80 км/час.
По принцип с него могат да се теглят до три броя сервизни вагони, но поради намалената му мощност вследствие на възстановявани чрез наваряване колоосни редуктори, в момента не се разрешава теглене на какъвто и да било друг подвижен състав.
Влекачът има добри ходови качества, но малко твърда возия. Той е двуосен, безталигов с едностепенно окачване на буксите. Задвижва се от един дизел - двигател с хидромеханична тристепенна скоростна кутия. Максимално допустимата скорост на влекача е 80 км/час.
По принцип с него могат да се теглят до три броя сервизни вагони, но поради намалената му мощност вследствие на възстановявани чрез наваряване колоосни редуктори, в момента не се разрешава теглене на какъвто и да било друг подвижен състав.
64.19
Администратор
АГКУ на гара Габрово:


Последно промяна от Saruman на Вто Окт 27, 2009 9:16 am, променено общо 2 пъти.
Администратор
По едно време и в София имахме подобни, но ещо не ги виждам. Последно помня, че на едно таков АГКу бяха качили инсталация за разпръскване на обезтревяващи химикали. След като оправиха обезтревителния влак, АГКу-то ми изчезна от погледа. В техническата база на 2-ра ЖП секция - София в Илиянци също имаше остатъци от АГКу.
64.19
Какво точно означава съкращението АГКУ ?
Ето на каква машина попаднах вчера и днес в междугарието Огняново - Стамболийски.
Администратор
Чист АДМ, по - горе е показанVESO написа:Ето на каква машина попаднах вчера и днес в междугарието Огняново - Стамболийски.
64.19
АДМ 837:

ДМ 17:


ДМ 17:

СМ на гара Трявна:


Администратор
От доста време се каня да кача снимките и на една от гордостите на 2-ра ЖП секция в София. Става дума за DGS-42N, чиято предистория е интересна. Този влекач е част от цял влак за динамична стабилизация на железния път. След като в НКЖИ доставят по - компактните и функционални динамични стабилизатори DGS-62N, този влак се разкомплектова, а влекача му се преоборудва за работа като обикновен моторен влекач. Системата за управление на стабилизацията се изкормва, а машината претърпява и монтаж на автоматична влакова спирачка. Първоначално е съоръжена с кран-машинист Oerlikon FV3b, а през Февруари 2009 г. претърпява преустройство в система "Кнор" с кран-машинист "Кнор Д2". При това преустройство имаше доста интересни моменти. Първия голям проблем бе къде да се набие 25 литровия време - резервоар, а в последствие имаше доста проблеми с неплътности по новоизградената инсталация. В крайна сметка на 16.02.2009 г., машината бе предадена годна в експлоатационно отношение и направихме пътни проби с нея. До ден днешен, DGS-а си работи перфектно като често се използва за маневрена работа от "ФАЕ София", което от скоро вече се сдоби и с маневрена дрезинка. Основната работа на DGS-42N в момента е да вози къси работни влакове по 3-та линия, която е основното работното място за механизацията на ЖП секция София-2.
Ето снимки:
Общ вид

С кран-машинист Oerlikon FV3b

Вече с кран-машинист "Кнор" Д2

Ето снимки:
Общ вид

С кран-машинист Oerlikon FV3b

Вече с кран-машинист "Кнор" Д2

Информация
Модератори







