И това не оневинява никой... отново се показва, че няма желание да се излиза от дупката, а точно напротив - да се затъва още повече... ми то при това положение след 10 години ще са останали има-няма 20-30 Шкоди, щом като пари за резервни части и ремонти няма (реално има, но се намира оправдание, че има по-належащи нужди).bdz46 написа:ЕМВ 33 и 44 084 нямаше какво друго да бъдат правени при положението в момента.
Престъпно е не рязането на празни кошове, а допускането да станат такива.
33 011 е спряла за... скоростомер, 33 003, ако не се лъжа за бандажи.
33 009 беше почти изписана от подемен ремонт, а от 44 084 започнаха да свалят части дни след спирането и.
Извинявам се за отклонението.
Друго... би трябвало общините първи да възразят срещу спирането на влаковете. Обаче повечето кметове са от... сами си отговорете.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
От Габрово вече като няма да има връзка с 40114, както и от Трявна и Плачковци с 40114 за Габрово, ще се мъча да убеждавам цигулчовците за друга връзка. 40105 така или иначе чака хебъра на Плачковци, може да поседи по малко там и малко повече на Царевата Ливада. Местим пътника 42210 да тръгва в 16:28 от ЦЛ, там прави връзка с 40214, на Габрово пътника стига в 17:00. На обратно тръгва на 17:05 за ЦЛ, за връзка с чакащият там 40105 и поне малко от малко замазваме положението. Мисля да им пиша, дано само някой се сети да види и да го бутне.
ако не греша днеска спират БВ 4647 положението в железницата хич не е розово
От днес спират всичко в списъка със 138-те, с малки изключения.
а така сега ще видим "кон боб яде ли"
Вече няма А вагон в групата така ли?
като гледам вече 7621 и 7624 ще спират на Слана бара (демек Видин-разпределителна) и излиза че до и от Брусарци влаковете ще спират на всяка керемидка
Информация
Модератори