Каква активна позиция на общински , областни и т.н. управи ? Не забеляза ли , че не само на ръководството на БДЖ не му пука ами и на самите пътници явно не им липсват много влаковете (за съжаление) . Явно всеки се е спасил по единично и толкова.
Въпреки разпространената информация за предстоящото спиране на влакове от новия ГДВ , ако имаха интерес още на 2-рия ден щяха да завалят писма до Вазов 3. Интересно сега от къде ще намират пари тези дето се возиха преди гратис за да плащат сега ( а не както преди на "прИмоция" за по лев-два давани на когото трябва , когато реално билета е примерно 3-4 лв.) на маршрутки , автобуси и разни други превози.
Въпреки разпространената информация за предстоящото спиране на влакове от новия ГДВ , ако имаха интерес още на 2-рия ден щяха да завалят писма до Вазов 3. Интересно сега от къде ще намират пари тези дето се возиха преди гратис за да плащат сега ( а не както преди на "прИмоция" за по лев-два давани на когото трябва , когато реално билета е примерно 3-4 лв.) на маршрутки , автобуси и разни други превози.

wtf45-170 написа:сегашния график за движение на влаковете доколкото разбрах ще е в сила до второ нареждане


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Модератор
Ето информация от другия форум за спрените влакове от утре:lok45111 написа:За сега няма изнесен списък от БДЖ, но има категорична заповед на ликвидаторското ръководство.
ТЕЛЕГРАМА № 745 / ОКР. № 2-5-1625
ОТ 01.12. ДО 10.12.2011 ГОД. ПО ИСКАНЕ "БДЖ" ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОДЪЛЖАВАЩИТЕ СТАЧНИ ДЕЙСТВИЯ И ЕКСПЛОАТАЦИОННИ ЗАТРУДНЕНИЯ СЕ ОТМЕНЯТ ВЛАКОВЕ №№ :
5620 КЛТ - БГ / ежедн.
5625 БГ - КЛТ / ежедн.
10208 СФ - ДР / ежедн.
10209 ДР - СФ / ежедн.
10120 СП - СФ / 6 и 7
10127 СФ - СП / 5 и 6
10131 СФ - СП / ежедн.
10134 СП - СФ / ежедн.
13203 БН - СФ / в раб. дни
13204 СФ - БН / в раб. дни
13209 БН - СФ / ежедн.
13210 СФ - БН / --//--
16105 СП - ДЩЕ / --//--
16208 ДЩЕ - СП / --//--
18209 ПЩР - ПО / --//--
18210 ПЩР - ПО / --//--
23204 ПЛ - ЧКВ / --//--
23205 ЧКВ - ПЛ / --//--
30150 Ш - КН / --//--
30157 КН - Ш / --//--
40165 ДГ - МЛГ / --//--
40166 МЛГ - ДГ / --//--
40241 СЗ - ДГ / --//--
40242 ДГ - СЗ / --//--
50241 ДЦА - БГ / --//--
50242 БГ - ДЦА / --//--
52202 ПТ - ГНТ / --//--
52203 ГНТ - ПТ / --//--
52204 ПТ - ГНТ / --//--
52205 ГНТ - ПТ / --//--
60214 КЮ - РД / --//--
60217 РД - КЮ / --//--
60220 КЮ - РЖ / --//--
60221 РЖ - КЮ / --//--
80224 КН - Я / --//--
80225 Я - КН / --//--
Един вагон, ама пълен! (4627)
Забележете нещо фрапантно:
Сега се опитват да хвърлят вината за спрените влакове върху стачкуващите.И на въпрос на обикновените пътници: "Защо вече го няма влака от моя град до град Х." отговорът ще бъде: "Ами защото железничарите с тяхната стачка направиха така , че влакът да се спре!".Само погледнете какво безочие и тресногръдност.Вместо да си признаят , че влаковете са спрени , "благодарение" на техните кухи мозъци , те си измиха ръцете със стачкуващите.Такава държава никъде по света няма , честно.ТЕЛЕГРАМА № 745 / ОКР. № 2-5-1625
ОТ 01.12. ДО 10.12.2011 ГОД. ПО ИСКАНЕ "БДЖ" ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОДЪЛЖАВАЩИТЕ СТАЧНИ ДЕЙСТВИЯ И ЕКСПЛОАТАЦИОННИ ЗАТРУДНЕНИЯ СЕ ОТМЕНЯТ ВЛАКОВЕ №№ :

Администратор
С този влак имах честта да пътувам в последния му ден на движение - 23 ноември, точно преди да започнат стачките! Най-смело мога да твърдя, че влакът беше 95% пълен! Е вярно, че беше с ДМВ Дезиро, където местата са по-малко, но това са 100 човека! 100 човека, прибиращи се от работа и от училище! През целия път от София до Костинброд слушах разговорите между пътниците, изпълнени с възмущение от престоящото спиране на влаковете и умуваха по какъв начин ще трябва да се придвижват след като спрат влака. Като толкова искат оптимизация и намаляване на разходите поне да бяха обединили 10206 и 10208. Влакът да тръгва в 14.15 часа от София, за да успее да обере всички ученици и работници първа смяна, тъй като за доста хора 10206 в сегашния му вид е малко раничко. И за да се избегне хипотетичната дупка от 7.40 до 14.15 да направят 490 да спира на Костинброд и спирка Сливница, за да се запълни празнината между влаковете. Ето това се казва оптимизация! Намаляваш разходите и реално отменяш само един влак, от който наистина няма много смисъл - 10209, а отделно от това премахваш голямата 6 часова дупка преди обед.rexkos написа: 10208 СФ - ДР / ежедн.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
ЕМВ 33 и 44 084 нямаше какво друго да бъдат правени при положението в момента.
Престъпно е не рязането на празни кошове, а допускането да станат такива.
33 011 е спряла за... скоростомер, 33 003, ако не се лъжа за бандажи.
33 009 беше почти изписана от подемен ремонт, а от 44 084 започнаха да свалят части дни след спирането и.
Извинявам се за отклонението.
Друго... би трябвало общините първи да възразят срещу спирането на влаковете. Обаче повечето кметове са от... сами си отговорете.
Престъпно е не рязането на празни кошове, а допускането да станат такива.
33 011 е спряла за... скоростомер, 33 003, ако не се лъжа за бандажи.
33 009 беше почти изписана от подемен ремонт, а от 44 084 започнаха да свалят части дни след спирането и.
Извинявам се за отклонението.
Друго... би трябвало общините първи да възразят срещу спирането на влаковете. Обаче повечето кметове са от... сами си отговорете.


Информация
Модератори