Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:От Русе трябва да дойдат да си оправят кръглия огън на 3 ТД.
А защо се е получил кръгов огън на ревизиран ТД? :?: Необичайно е ТД от двигателно да даде кръгов огън.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нова БДЖ глупост - 44 002.4 е влязла за ГПР в дизеловото депо в София :lol:
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Тя от доста време си стои там , в цеха имаше и две талиги предполагам неговите които още преди около 2 седмици бяха почти готови след ремонт-боядисани , колоси с нови бандажи и т.н.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това беше 44 001.6, тя обаче в момента е в Подуяне за електрически ремонт. Докато 44 002.4 ще се правела изцяло в Сф :lol:
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Нова БДЖ глупост - 44 002.4 е влязла за ГПР в дизеловото депо в София :lol:
Правим локомотиви всякакви! Отдел специалисти по всичко! Така Данчо Калпазанчо повишава ефективността на труда.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Да, но няма той да ги кара ...
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

42 072.9 написа:Да, но няма той да ги кара ...
Ама ти какво мислиш, че в дизеловото ще ти направят банана да не ти разтоварва? А и не се знае за къде са пазарени. Може пък и да ги вземе новия купувач на ПТП. :) Там ще има кой да ги кара. Ще им скъсат ританките от каране. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Проблема не е при влаковете с прозорци :) проблема е като капне и има норма за Разменна.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

42 072.9 написа:Проблема не е при влаковете с прозорци :) проблема е като капне и има норма за Разменна.
Вертолети. Московския човек така каза - няма ли влакове с вертолети.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Като знам какви са липсите по тази машина (лично с ей тия две ръце съм писал описа) ама хич не ми е ясно какъв ремонт ще и направят в Сф...
Но нищо - поне ще имаме честта да гледаме сеира после :wink:
:D :D :D
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Добре, че почнаха и в СФ да чоплят по електровозите. В ПД всичко се прави със скороста на охлюв. 44140 излезна от ПР и почна да дава една камара проблеми. Най фрапиращото е, че лок работи 2-3 дена и финишира в ПО. Два редуктора почнали да вият и стържат. Като вкарали лок на канал в ПО всичките редуктори били празни а на двата виещи имало доста стружки по дъното. Просто не е за коментиране. Отделно като в СФ и ПД се чопли по маш ще се изкарват повечко машини.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

44 140 нали ползва колетии и редуктори от доставката през 2007?!. А за 44 001 в дизеловия цех...Е по-голям ташак от този има ли :lol:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ще и стегнат ходовата част, другото ще уляга в движение.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:44 140 нали ползва колетии и редуктори от доставката през 2007?!.
Ползва тя... размениха й талигите с тези на 44 074 и най-интересното от цялата работа е защо 074 е скопена. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не знам какво са разменяли, но колоосите на 074 не са от 140 и не са бързи.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация