А защо се е получил кръгов огън на ревизиран ТД?44142 написа:От Русе трябва да дойдат да си оправят кръглия огън на 3 ТД.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Администратор
Правим локомотиви всякакви! Отдел специалисти по всичко! Така Данчо Калпазанчо повишава ефективността на труда.lok45111 написа:Нова БДЖ глупост - 44 002.4 е влязла за ГПР в дизеловото депо в София
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Ама ти какво мислиш, че в дизеловото ще ти направят банана да не ти разтоварва? А и не се знае за къде са пазарени. Може пък и да ги вземе новия купувач на ПТП.42 072.9 написа:Да, но няма той да ги кара ...
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Вертолети. Московския човек така каза - няма ли влакове с вертолети.42 072.9 написа:Проблема не е при влаковете с прозорципроблема е като капне и има норма за Разменна.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Добре, че почнаха и в СФ да чоплят по електровозите. В ПД всичко се прави със скороста на охлюв. 44140 излезна от ПР и почна да дава една камара проблеми. Най фрапиращото е, че лок работи 2-3 дена и финишира в ПО. Два редуктора почнали да вият и стържат. Като вкарали лок на канал в ПО всичките редуктори били празни а на двата виещи имало доста стружки по дъното. Просто не е за коментиране. Отделно като в СФ и ПД се чопли по маш ще се изкарват повечко машини.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори