Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Оправят едно, развалят друго :( Тъй тъй са тръгнали. Що не закачат на 2626 и от Видин, Лом на Мездра, от Свищов на Левски и от Черквица на Плевен :D Румънския модел да приложат. 40112 категорично е най-пълният влак ГО-Р .... и за 4646 има, но той е само от Полски до Русе ПВ... а 40112 стабилно навсякъде. По-добре да спрат 40114 вместо 40112 ... :?
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

Според мен е много голяма разликата в разписанието на 2636-2637 и 2626-2627, за да прикачат вагон. 2636-2637 прави много удобни връзки, а и в такъв случай какво ще стане със силистренските вагони. Преди години от Силистра събираха подписка да не се спира този влак!!!
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Явно идеята е,че на Повеляново се прикачва добричката група,а на Каспичан ще се прикачва сислистренската,само че не както досега на 2636,а вече на 2626. Последното предполагам означава да има размествания в часовете на тръгване, защото при това положение 2626 ще загуби доста време в престои на Повеляново, Каспичан и Горна Оряховица, а ще трябва и да поеме някои от спиранията на 2636.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

То най-разумното би било Силистренската да идва към Русе и да се закача към 4627 че барем заприличал на нещо този влак ... :(
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ако ще се движи този влак, трябва да върнат купейните вагони и задължително още един спален или кушет. Да се измисли друг вариант за вагоните от Силистра, тъй като престоите на 2637/6 са умопомрачаващи. Престъпление е над 9часа за пътника да е в безкупеен вагон...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Понеже скоро не съм пътувал до Добрич , се чудя пътниците в 2637 как се събират в единствения вагон.Вторият е първокласен , а трети е спалния.Преди години влакът изглеждаше по този начин.Забележете - изцяло първокласен вагон няма , а е смесен "АВ".Фургонът може и да е излишен , но поне да пуснат два второкласни купейни вагона.Късмет , че са оставили спалния , явно има доста хора , които го ползват.
Аз се чудя на едно нещо - не може ли часът на 2627 да се измести по - късно , да отпаднат спиранията на керемидките до Лакатник и на Горна Оряховица не както е сега , а да изчаква 4646 , като дава възможност и хората от горския да отиват в посока Търговище - Шумен и Каспичан.Отделно от това , нощният за Варна ще вози дир. вагон за Русе , който да се прикача на Горна.Ако се нагласи разписанието на 4646 в малко по - ранен час за връзката , 2627 няма да бъде задържан много.

По отношение на бездействащите вагони - ами композицията на 2637 / 2636 не стои ли цял ден в Кардам?Ами на 9636 / 9637 в Силистра? За първия влак може да се приложи следната рационализация , която бях предложил.Предимствата:
1. вагоните няма да бездействат цял ден , а ще се използват пълноценно.
2. 2612 и 2613 спокойно могат да останат с 4-те вагона с направление София - Варна.
3. ще се създаде удобна директна дневна връзка между столицата и тази част на Североизточна България.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Весо 4646, няма да го има. Аз преглагам нещо доста добро: 4627 вагона му е директен за 2626; вечерта същият да се закача на 2627 и за ГО, там са разкача и заминава за Русе като ПВ. Същият този вагон заминава от Русе за Каспичан на 90101. Вечерта 90106 и от там пак на 4627.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А по отношение на моето предложение , съдържащо се във втората част на мнението ми?
Мисля , че всички предпоставки , за които съм споменал са изпълнени.
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 23, 2011 2:06 pm
Местоположение: Варна

Мнение от vlak022 »

Няма как да дам файл,не съм вътре в системата,но имам доста силни хора които ми дават информация.Аз още нямам вяра на всичко що е последно в този график.А това че новия график да влиза от 1 декември направо ........дали е възможно? Ето сега разбрах за ЕМВ да ходи до Русе и да връща 40115.Кой влак ще ходи ...предполагам този на мястото на 4646.ЕМВ в Русе откога е нямало да обслужва пътници.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо, в последния файл, който ни беше предоставен за разглеждане ( и който не знам в каква степен се ползва с актуалност) беше предвидено 2627 да не спира на селищата в дефилето, тъй като в 22:35 от ЦГ София заминава КПВ 20225 София - Лакатник. Сега дали при това положение, обаче с тоталното орязване на влакове ще има подобен вариант не е ясно. Моето лично мнение е,че само с нощен 2626 по втора линия ще бъде много трудно нощното обслужване. Можеше да направят някакъв компромис с 2636.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

ЕМВ в Русе това вече е любопитно :shock: Но 40115 не е празен Самуил-Русе... Хората по 9-та съвсем ги откъсват от света :?
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чета по - горните мнения и имам питане. Ясно е , че на 1385 вагон за вътрешно съобщение не е нужен , пътниците спокойно могат да ползват седящия București Nord - София.Въпросът ми е - на 1384 нужен ли е втори седящ вагон , който да пътува между София и Русе?
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

София-Плевен - да, нататък - не... А 461 има нужда в някои дни от повечко вагони, но не всеки ден. Сега като има и румънска 80-ка работата спи
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

Няма смисъл на 2626-2627 да се прикачат вагони за Добрич, защото и без това си прави връзка с пътническия Варна-Кардам.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

:shock: Глупости :!: Пълни глупости. Ако се върнат купейните вагони ще има предостатъчно пътниците за 2636/2637 :twisted: В момента е пълен само 2636 особено първата класа е заета напълно :evil:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация