Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Всички влакове спират от 8 до 16 ч

Всичките влакове в активната част на деня от 8 до 16 ч ще спрат.

Това решение на синдикатите в БДЖ ще бъде обявено официално в понеделник. В момента текат консултациите за датата, от която ще започне ефективна национална стачка на жп работниците.

Профсъюзите настръхнаха, след като късно в петък от ръководството на БДЖ обявиха план за мащабни реформи - поскъпване на жп билетите с 15%, съкращаване на една трета от влаковете и скоростно освобождаване на 2500 железничари.

Не е необходимо да има предупредителна процедура и консултации. От месец март сме в стачна готовност, обясни пред “Труд” Петър Бунев, шеф на жп синдиката към КНСБ, в който членуват 20 000 служители на БДЖ и Национална компания “Железопътна инфраструктура”.

На 10 март т. г. профсъюзите направиха предупредителна стачка, която спря движението на пътническите влакове за 1 час. Пред угрозата жп услугата да спре тогава бе подписано споразумение за намаление на персонала с 2800 души, но за 4 години. Идеята бе в бройката да влязат доброволно напускащите, пенсиониращите се и изваждането на дейности към външни фирми (аутсорсинг). Бе обещано да няма масови уволнения.

Просто ще продължим старата стачка заради едностранно нарушаване на договореностите помежду ни от страна на държавата, каза още Бунев.

Ще бъде използвано решение от февруари т. г. на арбитража между профсъюзите и работодателя ефективните стачни действия да бъдат от 8 до 16 ч през деня. Именно в този период е най-интензивният жп трафик и протестът със сигурност би блокирал цялата страна.

Единственото нормативно изискване за превръщането на предупредителната стачка в ефективна е ръководството на БДЖ да бъде уведомено 7 дни преди спирането на влаковете. Това означава, че спирането на жп трафика може да започне най-рано от 14 ноември.

От два месеца ни говорят, че съкращения няма да има. Залъгваха ни, докато минат президентските и местните избори, коментира Бунев. Според него предложените обезщетения от 6 работни заплати за служителите, които се съгласят да напуснат по чл. 331 от Кодекса на труда, е изненадало синдикатите. Интересно е откъде ще извадят 10 млн. лв. за обезщетения, след като ни обясняваха, че няма пукната стотинка, добави той.

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1102874
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4276751 Ужас,това вече става епидемия :cry:
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Мнения: 24
Регистриран на: Вто Окт 04, 2011 12:52 pm
Местоположение: sofia

Мнение от trainrider »

Мнения: 24
Регистриран на: Вто Окт 04, 2011 12:52 pm
Местоположение: sofia

Мнение от trainrider »

Само със съставен акт за хулиганство няма що, може би с презумцията че пистолетът е бил газов или защото е възрастен човек,но санкцията е смехотворна.
Мнения: 10
Регистриран на: Чет Юни 09, 2011 2:37 pm
Местоположение: sofia

Мнение от 46.234.1 »

БДЖ със 150 влака по-малко. Кои са те?




Ново разписание и общо 150 влака по-малко. Така ще изглеждат пътническите превози на БДЖ от 11 декември.

Реално тези 150 композиции всеки ден, които отпадат от движение, са почти 1/4 от близо 600-те влака, които се движат в страната.

Почти няма линия, по която да не е съкратен влак. Дори по линията София-Варна и София-Бургас се съкращават по един чифт, т.е. по един влак в двете посоки, показва проверка на „24 часа”.

10 композиции по-малко ще пътуват всеки ден от София за Перник и обратно. Досега те бяха 58, но вече имало алтернативен транспорт.

Над 90% от спрените влакове ще са пътнически, а останалите – бързи. Няма обаче да има промяна на т.нар. ускорени бързи влакове (бившите експреси), които се водят бизнес влакове.

По култовата теснолинейка Септември-Добринище ще се съкратят 2 влака в посока, като там до момента се движат по 4 в посока.

Разреждане на движението на влаковете ще има и по линиите Пловдив-Свиленград и Пловдив-Стамболийски, Пловдив-Пещера. Дори по линията Пловдив-Асеновград, по която има влакове на един час, се съкращават два.

Съкращават с по два влака в двете посоки обслужването на линиите Свищов-Габрово и Левски-Троян. По първата остава един влак в двете посоки, а по втората - два.

От трите композиции по линията Дупница-Бобов дол остават две. Махат по един влак от графика по линиите Кюстендил-Гюешево, Ямбол-Бургас, Ямбол-Карнобат, Пловдив-Карлово и Пловдив-Хисар.

Същевременно от 1 декември ще поскъпне пътуването с най-бързите влакове в страната – ускорените бързи влакове. Средното число на скока е 15%.

Така например пътуването от София до Варна в едната посока ще струва 27,60 лв.


http://www.dnes.bg/obshtestvo/2011/11/1 ... -te.133584
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

Това е списък на част от влаковете, предвидени за спиране
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=388279
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Ново двайсет :? Тоя списък пък откъде го изкараха ... Тука бройката е значително по-малка ама към Силистра май нищо не остава ... По-скоро списъка от вчера със 150-те може повече да му се вярва
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Спокойно 11.12.2011 наближава тогава ще видим черно на бяло каква и къде ще е секирата защото освен тези съкращения на влакове остават други и обвръзката им с локомотиви и бригади ще ми е много интересна ето например като махнат 20162 как ще става връщането и от къде композиция за 20167 в Шумен :roll: :?:
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Увеличават цените на превозите, съкращават влакове, което автоматически означава,че повечето бързи влакове ще станат с още по-пътнически привкус и накрая излиза, че София - Варна с автобус и с влак имат почти еднаква цена, при по-бързо придвижване с автобуса.Егати безумния мениджмънт.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Какъв мениджмънт,какви 5 лева? Сигурен съм,че т.н. "мениджъри" в милото БДЖ дори не знаят за какво са там и какво значи тяхната длъжност.Колко от тях са пътували с влак по всички дестинации в страната?Имат ли представа колко хора пътуват с всеки един влак във всеки един ден? НЕ! Ако си бяха гледали работата щяха да знаят и може би щяха да осъзнаят,че в момента са на ръба да допуснат огромна грешка (преднамерено или не) която ще коства живота на собствения им работодател - БДЖ.Съкращаването на влаковете,изхвърлянето на улицата на експлоатационен персонал,а не на администрация и тоталната липса на управленска визия,норми и смелост да се опълчат на очилаткото и Тиквата ще ги направят и тях безработни много скоро,но глупаците явно още не могат да осъзнаят това!

P.S.Да попитам в БДЖ има ли изобщо отдел или звено,което да се занимава с маркетинг? По принцип всяка уважаваща себе си компания,която работи с клиенти би следвало да има такова звено,а ако в БДЖ има такова,то хората работещи в него трябва да бъдат незабавно уволнени и съдени за престъпна небрежност,оронване на престижа на компанията и пропуснати ползи в размер на милиони левове!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

semafor4o написа:Какъв мениджмънт,какви 5 лева? Сигурен съм,че т.н. "мениджъри" в милото БДЖ дори не знаят за какво са там и какво значи тяхната длъжност.Колко от тях са пътували с влак по всички дестинации в страната?Имат ли представа колко хора пътуват с всеки един влак във всеки един ден? НЕ! Ако си бяха гледали работата щяха да знаят и може би щяха да осъзнаят,че в момента са на ръба да допуснат огромна грешка (преднамерено или не) която ще коства живота на собствения им работодател - БДЖ.Съкращаването на влаковете,изхвърлянето на улицата на експлоатационен персонал,а не на администрация и тоталната липса на управленска визия,норми и смелост да се опълчат на очилаткото и Тиквата ще ги направят и тях безработни много скоро,но глупаците явно още не могат да осъзнаят това!

P.S.Да попитам в БДЖ има ли изобщо отдел или звено,което да се занимава с маркетинг? По принцип всяка уважаваща себе си компания,която работи с клиенти би следвало да има такова звено,а ако в БДЖ има такова,то хората работещи в него трябва да бъдат незабавно уволнени и съдени за престъпна небрежност,оронване на престижа на компанията и пропуснати ползи в размер на милиони левове!
Eто част от така наречения "маркетингов" отдел :
''.....Участници в кръглата маса са: ..... Велик Занчев, директор на Дирекция „Финанси и администрация” в „Холдинг БДЖ” ЕАД, Любомир Илиев, директор на Дирекция „Продажба на активи” в „Холдинг БДЖ” ЕАД.....''
Кой знае още колко пишман "мениджъри" има на хранилката но както и ти си писал скоро и те може (по-вероятно е със сигурност) да изгорят както това ще се случи с предвидените 2-3000 души от нас , експлоатацията за съкращение.
Цитата е от http://www.focus-news.net/?id=n1588673
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Толкова глупости, което е чиста подигравка с хората, които се занимават с железница. Явно това, което се случи на всички държавни предприятия, ще се повтори и в БДЖ.
Толкова много абсурди има в БДЖ, но всичко е резултат от целенасочена политика.
Сърбия преживя война, взеха територии, но не се чува нищо за фалит.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

"Сега": През 2012 г. България ще е беднякът отличник на ЕС

Брюксел призна: Европа печели от българските гастарбайтери, акцентира "Труд"; умира ли Европа и по-точно - Европейският съюз?, пита се в коментара си "Стандарт"

През 2012 г. България ще е беднякът отличник на ЕС, отбелязва "Сега". Първите коментари за есенната икономическата прогноза на ЕК подминаха най-важните числа, изводи и очаквания за България. И за нашата страна прогнозата на Брюксел се понижава спрямо пролетния доклад, но все пак се оказва, че най-бедната страна в ЕС ще се нареди сред отличниците през идните две години.

"Брюксел призна: Европа печели от българските гастарбайтери", акцентира "Труд". Европа само е спечелила от българите и румънците, които са напуснали родните си страни, за да работят в нейната икономика, заяви Еврокомисията в доклад. Заради това еврокомисарят по заетостта и социалните въпроси Ласло Андор призова в петък 10-те членки на ЕС, които все още поддържат ограничения върху пазара на труда, да ги отменят.

Коментирът "Стандарт" е за края на мита за Европа . Умира ли Европа и по-точно - Европейският съюз? Ако само преди три години някой се бе усъмнил в бляскавите перспективи на единното европространство, биха го сметнали ако не за луд, то за суперпесимист. Днешната реалност обаче надмина и най-мрачните антиутопии.

Държавата изпадна в европарализа, докато я изритват от ЕС, коментира "Сега". След като преди година България получи любезен отказ за чакалнята на еврозоната, след като тази година бе изритана от антрето на Шенгенската зона, вече предстои след още три години тя да придобие през ноември 2014 г. статут на символичен член на ЕС. Това ще стане с влизането в сила на новия механизъм за разпределяне на гласовете в Съвета на ЕС съгласно Лисабонския договор.

Икономическото застудяване в ЕС е на път да доведе до сериозни промени в и бездруго неясния проектобюджет на България за догодина, пише "Сега". Изненадващо вицепремиерът Симеон Дянков обяви в Народното събрание, че заради очертаващата се заплаха от нова рецесия в Европа може да се наложи по-скромна кройка на разчетите за приходите и разходите и поправките може да станат между първо и второ четене на проекта.

"Залагам на карта кариерата си на министър за този проектобюджет. Ако правителството се поддаде на натиска и прояви слабост, ще покаже, че не е дясно и не е сериозно правителство. Аз нямам място в ляво правителство." Това заяви финансовият министър Симеон Дянков по повод нарастващото напрежение около проектобюджет 2012, посочва "Сега".

Държавата се е отказала напълно от ангажимента си да плаща скъпоструващото лечение на тежко болните, като го е прехвърлила изцяло за сметка на здравно осигурените, пише на първа страница "Сега". Това става ясно от отчета на здравния министър Стефан Константинов пред парламента.

Спечелили сме 4,5 млрд. лв. от членството ни в Европейския съюз, информира "Монитор". Това показва справка на финансовия министър Симеон Дянков за периода от януари 2007 г. до септември тази година, представена вчера в парламента. Това означава, че сме получили повече пари от еврофондовете, отколкото сме внесли в общия бюджет на ЕС.

В коментара "Жена до парапета" в. "Капитал" пише, че въпреки почти незабележимата си кампания и липсата на особен блясък столичният кмет Йорданка Фандъкова успя да обясни на софиянци защо трябва да продължи да заема поста. Тя събра повече гласове в София от собствената си партия и нейния кандидат за президент и има удобно мнозинство, на което да се опре в общинския съвет, но въпросът дали е кукла на конци, или съзнателно приема този образ, е само един от многото в края на първия й (половин) мандат и в началото на втория.

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4294311
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”