
Дори и да няма 3 вагона на 40103 от Русе, от ГО до СЗ е задължително, като 3-тия вагон се връща на 40104 на другия ден, на ГО се откача и се закача на 40103.
А при оправдания от рода на ''няма вагони'' пускаме празните 40101/40106 с по един вагон ... 40103 тръгва от Русе с три вагона. При пристигане в Ст з два от тях остават за другия ден и само един отива за 40106. Към 40102 или 40104 се закача трети вагон в зависимост кой е по пълен. А от 40101 за 40104 към единия му вагон се прибавя един или два от 40105/40103 чийто вагони стоят от предния ден. Понеже 40104 вози две композиции за Самуил, то едната от тях нека бъде с един вагон тъй като 90102 е празен влак, за 90211 не знам ама не вярвам да е по различно. Композциията от 90102 принципно отива като 40105
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


За съжаление,обаче не ми отваря тази страница с графика за движение.Ако може да ми дадете друг линк който е работещ.Saruman написа:http://trainspotters.tk/gdv/GDV%202012-2.rar
Благодаря много!

Може да не излиза защото имаше промени в сайта ми и за това така. За трети път... http://trainspotters.tk/gdv/GDV%202012.rar
http://bgs.alle.bg/%D1%81%D1%82%D0%B0%D ... 11-%D0%B3/
Най - долу е дадена таблицата с влаковете за спиране. Силно се надявам това да не се случи. В линка има и друга интересна информация относно съкращенията.
Най - долу е дадена таблицата с влаковете за спиране. Силно се надявам това да не се случи. В линка има и друга интересна информация относно съкращенията.
Пътувай с влак - спаси природата !

Ами защо да не ги спрат 90% от влаковете са дублирани с автобуси в същия времеви диапазон.Не свикнахте ли с целенасоченото унищожаване на железницата и субсидирането на автобусния превоз.
1.Защо мислите че бат Бойко строи магистрали а не железен път?
2.Уж сме демокрация а никой не чува думите на работниците,Дянков се изказа "ще има съкращения на влакове и персонал независимо от стачките"което за какво говори?
3.Самия шеф на БДЖ се беше изказал че подопечната му фирма е "цирей" а после се извини защо?
Ако до преди 22г имахме комунизъм сега съм щастлив да ви поздравя с настъпващия гербовизъм.Целенасоченото унищожаване на железницата ни е поръчано от евросъюза с цел изкупуване на активите на товарни превози с ясната мисъл DB да закупи ЖП превоза в България заради предстоящото пускане на ЖП тунела под Босфора.Защо България да си вземе от тази баница като може всичко да отива при германците?
Жалко наистина жалко за нашите политици които се наведоха и хванаха за палците робувайки на европейски директиви и обслужвайки чужди интереси н но не и интересите на българите

1.Защо мислите че бат Бойко строи магистрали а не железен път?
2.Уж сме демокрация а никой не чува думите на работниците,Дянков се изказа "ще има съкращения на влакове и персонал независимо от стачките"което за какво говори?
3.Самия шеф на БДЖ се беше изказал че подопечната му фирма е "цирей" а после се извини защо?
Ако до преди 22г имахме комунизъм сега съм щастлив да ви поздравя с настъпващия гербовизъм.Целенасоченото унищожаване на железницата ни е поръчано от евросъюза с цел изкупуване на активите на товарни превози с ясната мисъл DB да закупи ЖП превоза в България заради предстоящото пускане на ЖП тунела под Босфора.Защо България да си вземе от тази баница като може всичко да отива при германците?
Жалко наистина жалко за нашите политици които се наведоха и хванаха за палците робувайки на европейски директиви и обслужвайки чужди интереси н но не и интересите на българите



Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Модератор
Един от основните проблеми е липсата на национална перспектива за развитието на железопътния транспорт.Не я наричам с гръмкото име "доктрина", тъй като смисъла е съвсем различен. Основната грешка беше, че реформите в железопътния сектор трябваше да се направят поне преди 20 години и сега нямаше да бъдат толкова болезнени. И междудругото държа да отбележа,че автобусните превози на дълги разстояния (ясно кои фирми визирам и без да ги изреждам поименно) за разлика от БДЖ през годините мнго трайно се насадиха на пазара, при това само в началото стартираха с рушвети и подривна дейност. Това го казвам, за да престане да се извинява лошата маркетингова политика на железопътния оператор с конкуренцията в лицето на автобусния транспорт. Повечето от фирмите си имат стабилна клиентела, която не си и помисля за понятието влак и возене на такъв. Всеки сам може да си прецени защо.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Говеда, защо не си "отменят ежедневно" пътуванията с личните автомобили, а?
Казах го и пак ще го повторя:
Пълен абсурд е да се спират влакове, които возят пътници, а на някой му е кеф да отчита, че са губещи. Стане ли реалност това, което е описано в сайта, по-добре директно да закрием БДЖ. Влаковете, които не бива да се отменят (изброени в списъка) са:
1650
3636/3637
3660/3661
4646/4647
10144
20110/20111
20130 (необходима пълна корекция на разписанието)
20200/20209 (да останат по маршрут Лк-Сф-Лк)
24101/24102
28202/28203
30131/30136
30257/30258
40101/40104
51203/51204 (тук се колебая понеже съм пътувал с тях и возят пътници, а в сутрешния и вечерния чифт не знам какво е положението, но при положение, че този е дневен смятам, че трябва да остане)
ПРЕДЛАГАМ всеки, който е сигурен, че определен влак, записан в този черен списък трябва да не бъде спиран и вози достатъчно пътници, за да продължи да се движи и през новия ГДВ 2012, да пише писмо до кухите лейки, работещи на ул. Ив. Вазов 3 (именуващи се Холдинг БДЖ), а защо не и до медиите? Нека преди да мине секирата да проверят нарочените за спиране влакове и истината да излезе наяве! Какви са тези икономии, които ще доведат единствено до по-големи загуби? Онзи ден слушах на гарата в Плевен как няколко пенсионерки отчаяно се чудеха с какво ще пътуват след 1 месец когато 20110/20111 бъдат спряни? Тези влакове са работнически и возят немалко пътници не само в дефилето, но и в другите участъци. Дори са мислели да си купят карти за 3 месеца, но предвид задаващата се стачка и секира, са се отказали. Е това ако не е простотия, здраве му кажете! Вместо да направят анализ на всеки влак, те си набелязват ей така на случаен принцип, независимо дали пътуват празни или пълни и решават, че ще постигнат големи икономии като не ги пускат да се движат. "Е да, ама не" е казал един човек. Къде са данните, че тези влакове са губещи и за кой период са проведени? Населението е на противоположното мнение - пълни влакове не трябва да се спират, да си направят проучване, пък тогава като покажат и данни да спират. Надявам се от Европейския съюз да видят какво е положението и да резнат с тяхната ножица, за да заболи наистина и да си мирнат на гъзовете.


Казах го и пак ще го повторя:
Пълен абсурд е да се спират влакове, които возят пътници, а на някой му е кеф да отчита, че са губещи. Стане ли реалност това, което е описано в сайта, по-добре директно да закрием БДЖ. Влаковете, които не бива да се отменят (изброени в списъка) са:
1650
3636/3637
3660/3661
4646/4647
10144
20110/20111
20130 (необходима пълна корекция на разписанието)
20200/20209 (да останат по маршрут Лк-Сф-Лк)
24101/24102
28202/28203
30131/30136
30257/30258
40101/40104
51203/51204 (тук се колебая понеже съм пътувал с тях и возят пътници, а в сутрешния и вечерния чифт не знам какво е положението, но при положение, че този е дневен смятам, че трябва да остане)
ПРЕДЛАГАМ всеки, който е сигурен, че определен влак, записан в този черен списък трябва да не бъде спиран и вози достатъчно пътници, за да продължи да се движи и през новия ГДВ 2012, да пише писмо до кухите лейки, работещи на ул. Ив. Вазов 3 (именуващи се Холдинг БДЖ), а защо не и до медиите? Нека преди да мине секирата да проверят нарочените за спиране влакове и истината да излезе наяве! Какви са тези икономии, които ще доведат единствено до по-големи загуби? Онзи ден слушах на гарата в Плевен как няколко пенсионерки отчаяно се чудеха с какво ще пътуват след 1 месец когато 20110/20111 бъдат спряни? Тези влакове са работнически и возят немалко пътници не само в дефилето, но и в другите участъци. Дори са мислели да си купят карти за 3 месеца, но предвид задаващата се стачка и секира, са се отказали. Е това ако не е простотия, здраве му кажете! Вместо да направят анализ на всеки влак, те си набелязват ей така на случаен принцип, независимо дали пътуват празни или пълни и решават, че ще постигнат големи икономии като не ги пускат да се движат. "Е да, ама не" е казал един човек. Къде са данните, че тези влакове са губещи и за кой период са проведени? Населението е на противоположното мнение - пълни влакове не трябва да се спират, да си направят проучване, пък тогава като покажат и данни да спират. Надявам се от Европейския съюз да видят какво е положението и да резнат с тяхната ножица, за да заболи наистина и да си мирнат на гъзовете.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
В четвъртък този влак замина от София с около 300 пътници. Моя приятелка от Владо Тричков, всеки ден прибираща се от училище с 20209 сподели, че в началото на тази седмица целият влак е събрал подписка против спирането му (това са близо 300 души все пак...). Как ще пътуват тези хора не знам, ако спрат влака? В дефилето алтернативният транспорт са маршрутките, които не стига че са претъпкани, по-бавни, ами и по-скъпи от влака, да не говорим, че тръгват от София-север, което създава още по-големи неудобства на пътуващите. Друг въпрос - как маршрутките ще събират стотици прибиращи се работници всяка вечер ? Или ще трябва отнякъде да се намерят 100 маршрутки, и два пъти по толкова шофьори, за да се изпълняват курсовете ли ?Nikss написа: 20200/20209 (да останат по маршрут Лк-Сф-Лк)

Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор
Как е възможно толкова некомпетентни хора да работят в тези железници просто седя и се чудя? Като се канят да правят съкращения с какво смятат да заменят поне част от маршрута на съкратените влакове? 30131 е един от четирите пътнически влака, движещи се през денонощието в участъка Тулово - Сливен. За обратният чифт (30136) важи с абсолютна сила същото. Предполагам смятат да направят 3622/3621 изцяло пътнически в горепосочения участък. Те и без това сега почти на ръба да бъдат със статут на ПВ. По втора линия и там крещящи недоразумения. 20200 като го спират какво ще стане с 20101? Спират 20162, а 20167 с какъв състав ще пътува? Половината влакове на бургазлии ги спират-80120,80123,80126,80253,80254. Там как си я представят тази работа? Предполагам ще измислят най-глупавите възможни обвръзки на машините и бригадите с пътуване без служба,с висеене по гарите с часове.

2636/2637 се ползва масово от студенти за пътуване през ноща понеже прави връзка в Повеляново с нощния за Пловдив.Подобно е и полужението с 28202/28203 не са толкова празни тези влакове кой им каза че са такива,някой въобще проверявал ли е каква е населеноста.Малоумна дърважа думи нямам железницата винаги е била трън в очите на управляващите ,но немога да си обясня защо 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
2637/2636 няма да го пипат, този влак ще продължава да съществува. Няма да се движи само между Добрич и Кардам, където наистина е празен.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Модератор
Информация
Модератори