Разбира се, че й е**ха мамата. Вагоните 40-63 рециклирани в "Интерком" - Дряново нали са в съответствие със съвременните изисквания. Имат автоматично затваряне на вратите, климатици, пожароизвестителна система. Серия 40 е морално и физически остаряла. Значи може, просто някои пак си точат лигите за нови доставки на стари вагони с нови комисионни.cslav написа:"Независимо от ремонтите, които се предприемат, конструкцията на 70 на сто от вагонния парк на „БДЖ - Пътнически превози" е морално и физически остаряла и не позволява модернизация в съответствие със съвременните изисквания - автоматично затваряне на вратите, климатични инсталации, пожароизвестителни системи и други."
Поредния ****... При талиги за 180 км/ч и читав кош какво не може да се промени , бре? размер на врати ли , тоалетни ли , конструкция на прозорците ли ,въздуховоди ли? Или подпокривното пространство му е малко за монтаж на климатици?
Ей такива е'''ха маата на железницата..


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
БДЖ увеличава билетите и спира 150 влака
От 1 януари с около 9% ще бъдат увеличени цените на билетите на влаковете, субсидирани от държавата. За бизнес влаковете увеличението на билетите е в размер на 15% и то влиза в сила месец по-рано - от 1 декември.
Това обяви председателят на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ” Владимир Владимиров на пресконференция, посочвайки, че към момента цените на билетите на влаковет са много по-ниски от тези на автобусния транспорт.
Според Владимиров след увеличението на цените на билетите на влаковете, те ще са с 25% по-ниски в едната посока от цените на билетите на автобусите и с 40 на сто по-ниски в двете посоки.
„Основната цел, която си поставяме, е през 2012 г. БДЖ да не е на загуба. Втората цел е да заделим по-голям вътрешен ресурс, за да успеем да погасим една част от задълженията, преди всичко към банките кредитори”, каза Владимиров.
Сред мерките на БДЖ са и съкращаване на 2000 души, както и спиране от движение на 150 влака. На този етап няма да бъдат спирани влакови линии, а ще намалее броят на влаковете, които се движат по определени линии.
Чрез съкращаването на броя на влаковете според компанията ще бъдат спестени 22 милиона лева на годишна база.
Относно необходимостта за приватизация на „Товарни превози” от БДЖ твърдят, че за последните 5 години оборотите от товарната дейност са спаднали наполовина. Има спад и в пътникопотока, където е въпрос на анализ дали проблемът е в качеството на услугата. Спадът е с 3 млн. пътника на годишна база или около 10 % от пътниците за пет години.
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/6 ... vlaka.html
От 1 януари с около 9% ще бъдат увеличени цените на билетите на влаковете, субсидирани от държавата. За бизнес влаковете увеличението на билетите е в размер на 15% и то влиза в сила месец по-рано - от 1 декември.
Това обяви председателят на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ” Владимир Владимиров на пресконференция, посочвайки, че към момента цените на билетите на влаковет са много по-ниски от тези на автобусния транспорт.
Според Владимиров след увеличението на цените на билетите на влаковете, те ще са с 25% по-ниски в едната посока от цените на билетите на автобусите и с 40 на сто по-ниски в двете посоки.
„Основната цел, която си поставяме, е през 2012 г. БДЖ да не е на загуба. Втората цел е да заделим по-голям вътрешен ресурс, за да успеем да погасим една част от задълженията, преди всичко към банките кредитори”, каза Владимиров.
Сред мерките на БДЖ са и съкращаване на 2000 души, както и спиране от движение на 150 влака. На този етап няма да бъдат спирани влакови линии, а ще намалее броят на влаковете, които се движат по определени линии.
Чрез съкращаването на броя на влаковете според компанията ще бъдат спестени 22 милиона лева на годишна база.
Относно необходимостта за приватизация на „Товарни превози” от БДЖ твърдят, че за последните 5 години оборотите от товарната дейност са спаднали наполовина. Има спад и в пътникопотока, където е въпрос на анализ дали проблемът е в качеството на услугата. Спадът е с 3 млн. пътника на годишна база или около 10 % от пътниците за пет години.
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/6 ... vlaka.html
Глупости! Дори в момента цената на билета на влака е съпоставима с цената на автобуса.Говоря за хората на възраст от 26 до 60 години , закупуващи билети без намаление.При това увеличение тези пътници , които все още ползват влака , съвсем ще намалеят.bobara_e_tuk написа:БДЖ увеличава билетите и спира 150 влака
.....
.
И защо бизнес класата скача с повече (тук със сигурност ще влезе и първата класа) , а не наравно с втората? Ще стане като в Румъния билетът за първа класа в техните влакове е с около 40 % по - скъп от билета за втора.Разликите в цените на билетите между категориите влакове пък са космически.

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
Реформи в БДЖ: 2 000 души на улицата
Две хиляди души пред уволнение в железниците. Ако това не се случи, предприятието е заплашено от фалит. Сто и петдесет влака ще бъдат спрени от движение, очаква се и поскъпване на билетите. Всички тези мерки обяви председателят на Съвета на директорите Владимир Владимиров.
БДЖ е в изключително лошо финансово състояние и затова се търсят различни варианти за стабилизиране на компанията
Нейното ръководството вижда спасителният пояс единствено в орязване на разходите. Сред целите, които си поставят са на първо място, през 2012 г. БДЖ да не е на загуба. Това може да стане чрез пакет от мерки - съкращения, спиране на линии, увеличаването на цените на билетите, както и продажбата на ненужните активи.
На близо 27 млн. лева възлизат загубите на БДЖ за изминалото деветмесечие
въпреки че сумата е по-малка, в сравнение с миналата година. С още 9 млн. лева пък ще трябва да се разделят железниците, ако съкратените служители решат да се възползват от офертата за 6 работни заплати като обезщетения. Междувременно синдикатите обявиха, че са готови за ефективни протестни действия.
В списъка с хора, които ще бъдат освободени, няма такива, на които им предстои пенсиониране
увериха от ръководството на железниците. В това число обаче не влизат служителите, които ще отпаднат след спирането на 150 влака. Това означава, че броят на освободените ще стигне 2 500. Повече компромиси не могат да бъдат правени, категорични са от БДЖ.
"Или съкращаваме 2 000 човека сега, или по-късно трябва да освободим всички 13 000 човека. Има два пътя - единият е пътят на реформите, а другият е пътят на „Кремиковци”, включително и със стачки”, обясни председателят на Съвета на директорите в БДЖ Владимир Владимиров.
"Ситуация, в която БДЖ да е средство за туширане на потенциални социални проблеми, за създаване на заетост, за дундуркане на хора, които са тук единствено и само, за да си вземат пенсията, това повече няма да го бъде”, заяви изпълнителният директор на БДЖ Йордан Недев.
Категоричната заявка за подобни решителни действия, очаквано, срещна отпора на синдикатите
които вече имат готовност за ефективни протестни действия. Съкращаването на толкова хора не е приемлива мярка, обясни Петър Бунев.
"Ще има още съкращения. Следващото съкращение ще е преди Нова година или преди това и те, най-вероятно, ще станат 3 000 човека”, коментира синдикалистът.
След съкращенията служителите в БДЖ трябва да останат под 11 000, посочиха от ръководството
Една част от съкратените - около 110 души ще бъдат наети за работа в метрото. За останалите трябвало ще се погрижи социалното министерството, по посока на преквалификация и намиране на временна работа.
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/6 ... tsata.html
П.П а сега да видим кон боб яде ли
Две хиляди души пред уволнение в железниците. Ако това не се случи, предприятието е заплашено от фалит. Сто и петдесет влака ще бъдат спрени от движение, очаква се и поскъпване на билетите. Всички тези мерки обяви председателят на Съвета на директорите Владимир Владимиров.
БДЖ е в изключително лошо финансово състояние и затова се търсят различни варианти за стабилизиране на компанията
Нейното ръководството вижда спасителният пояс единствено в орязване на разходите. Сред целите, които си поставят са на първо място, през 2012 г. БДЖ да не е на загуба. Това може да стане чрез пакет от мерки - съкращения, спиране на линии, увеличаването на цените на билетите, както и продажбата на ненужните активи.
На близо 27 млн. лева възлизат загубите на БДЖ за изминалото деветмесечие
въпреки че сумата е по-малка, в сравнение с миналата година. С още 9 млн. лева пък ще трябва да се разделят железниците, ако съкратените служители решат да се възползват от офертата за 6 работни заплати като обезщетения. Междувременно синдикатите обявиха, че са готови за ефективни протестни действия.
В списъка с хора, които ще бъдат освободени, няма такива, на които им предстои пенсиониране
увериха от ръководството на железниците. В това число обаче не влизат служителите, които ще отпаднат след спирането на 150 влака. Това означава, че броят на освободените ще стигне 2 500. Повече компромиси не могат да бъдат правени, категорични са от БДЖ.
"Или съкращаваме 2 000 човека сега, или по-късно трябва да освободим всички 13 000 човека. Има два пътя - единият е пътят на реформите, а другият е пътят на „Кремиковци”, включително и със стачки”, обясни председателят на Съвета на директорите в БДЖ Владимир Владимиров.
"Ситуация, в която БДЖ да е средство за туширане на потенциални социални проблеми, за създаване на заетост, за дундуркане на хора, които са тук единствено и само, за да си вземат пенсията, това повече няма да го бъде”, заяви изпълнителният директор на БДЖ Йордан Недев.
Категоричната заявка за подобни решителни действия, очаквано, срещна отпора на синдикатите
които вече имат готовност за ефективни протестни действия. Съкращаването на толкова хора не е приемлива мярка, обясни Петър Бунев.
"Ще има още съкращения. Следващото съкращение ще е преди Нова година или преди това и те, най-вероятно, ще станат 3 000 човека”, коментира синдикалистът.
След съкращенията служителите в БДЖ трябва да останат под 11 000, посочиха от ръководството
Една част от съкратените - около 110 души ще бъдат наети за работа в метрото. За останалите трябвало ще се погрижи социалното министерството, по посока на преквалификация и намиране на временна работа.
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/6 ... tsata.html
П.П а сега да видим кон боб яде ли
Владимир Владимиров: Или освобождаваме 2000 служители, или БДЖ фалира и си отиват 13 000
http://www.focus-news.net/?id=n1587351
http://www.focus-news.net/?id=n1587351


Аз обаче не съм на това мнение!Nikss написа:Евала, stankos! Аз съм на същото мнение![]()
![]()
![]()
1. Това което видях през годините е, че който и да дойде - нищо не мръдва на никаде... така че те и да си отидат по-добро няма как да стане.
2. По мои наблюдения нещата се вмирисват особенно жестоко някъде в средния ешалон който като го гледам е несменяем с изключение на смъртните случаи.
3. Едни синдикати които освен предизборно лаене, абсолюто нищо положително и смислено в тях. Що някои от тях не стана шеф на холдинга или дружеството?!
Както и преди казах шанс за оправия само с връчване на заповед за освобождаване и атестация от външни компании и запис на самите атестации (видео) + изпитателен срок от 6 месеца. Останалото се изрива с лопатата
Периодични проверки и одит от външни компании
в някакъв момент листване на борсата на опреден брой акции и т. на т.
Железницата няма шанс като държавно дружество.Да се продава всичко.А колкото до работещите дори и да фалира дружеството железница ще има, а такава немодернизирана ще и трябва голям брой хора така че.. тия 13000 хиляди при фалит.. са пълни глупости.Ако се стигне до там дейноста на дружеството да бъде прекратена за срок от повече от седмица, то след това в МВР може и по долни гащи да ходят но желеница ще има.И то поне в вида от 2006
Железничарите излизат на протест на 24 ноември
Ефективна национална стачка в железниците ще има на 24 ноември от 8 до 16 часа. Това обяви на пресконференция днес председателят на Съюза на железничарите в България Петър Бунев. Решението е взето единодушно от двата браншови синдиката - в КНСБ и КТ "Подкрепа".
Синдикатите в железниците недоволстват срещу планираното съкращаване на 2 000 души в компанията. Освен съкращения на персонал пакетът от мерки за оздравяване включва и спиране на влакове по определени линии, но не закриването им, както и поскъпване на билетите от догодина. Позицията на ръководството е, че ако това не бъде направено, БДЖ ще фалира.
Разчитаме разумът да надделее и щетите за гражданите и за дружеството да бъдат сведени до минимум, заяви синдикалистите. "Продължаваме да сме отворени и да търсим преговори", каза Бунев. От двата синдиката бяха категорични, че няма да водят пазарлъци, а преговори. Ангажиментите, които ръководството трябва да изпълни, са заложени в стачните споразумения, подписани до момента. Безспорно условие, за да не спрат влаковете на 24 ноември, е подписването на колективните трудови договори, каза той в отговор на въпрос. Това по думите му е особено важно, когато се случват подобни драстични реформи.
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/5 ... emvri.html
Ефективна национална стачка в железниците ще има на 24 ноември от 8 до 16 часа. Това обяви на пресконференция днес председателят на Съюза на железничарите в България Петър Бунев. Решението е взето единодушно от двата браншови синдиката - в КНСБ и КТ "Подкрепа".
Синдикатите в железниците недоволстват срещу планираното съкращаване на 2 000 души в компанията. Освен съкращения на персонал пакетът от мерки за оздравяване включва и спиране на влакове по определени линии, но не закриването им, както и поскъпване на билетите от догодина. Позицията на ръководството е, че ако това не бъде направено, БДЖ ще фалира.
Разчитаме разумът да надделее и щетите за гражданите и за дружеството да бъдат сведени до минимум, заяви синдикалистите. "Продължаваме да сме отворени и да търсим преговори", каза Бунев. От двата синдиката бяха категорични, че няма да водят пазарлъци, а преговори. Ангажиментите, които ръководството трябва да изпълни, са заложени в стачните споразумения, подписани до момента. Безспорно условие, за да не спрат влаковете на 24 ноември, е подписването на колективните трудови договори, каза той в отговор на въпрос. Това по думите му е особено важно, когато се случват подобни драстични реформи.
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/5 ... emvri.html

Недев: Извинявам се, че нарекох БДЖ боклук и цирей
Изпълнителният директор на Холдинг "Български държавни железници"
Йордан Недев се извини, че описа предприятието като "боклук".
"От вчерашната ни среща излязоха неща, които аз, разбира се, ги бях казал, но те прозвучаха в медиите по един доста обиден начин. Затова - да помоля за извинение за думите, които употребих, като "боклук" и "цирей" вчера. Те имаха конкретно значение, в конкретния контекст. И дотук спирам с обясненията", каза Йордан Недев.
Йордан Недев коментира и въпроса за изгубените вагони в БДЖ.
Според него те са в порядъка на 800 - 900 броя, но все още се довършва точното преброяване на изчезналите бракувани вагони.
"Преди около месец излязохме с информация, че изчезналите небракувани, такива, които са в ревизии и други прегледи, бяха 608. От 2001 година за пръв път се забелязва този проблем, с 55 вагона, след това от 2001 година - тази практика става постоянна.
Последните трикратни преброявания показват, че те липсват, направихме пълни преброявания, имаме три бази данни с вагоните в БДЖ, заяви още шефът на БДЖ.
http://www.bnews.bg/article-38333
Изпълнителният директор на Холдинг "Български държавни железници"
Йордан Недев се извини, че описа предприятието като "боклук".
"От вчерашната ни среща излязоха неща, които аз, разбира се, ги бях казал, но те прозвучаха в медиите по един доста обиден начин. Затова - да помоля за извинение за думите, които употребих, като "боклук" и "цирей" вчера. Те имаха конкретно значение, в конкретния контекст. И дотук спирам с обясненията", каза Йордан Недев.
Йордан Недев коментира и въпроса за изгубените вагони в БДЖ.
Според него те са в порядъка на 800 - 900 броя, но все още се довършва точното преброяване на изчезналите бракувани вагони.
"Преди около месец излязохме с информация, че изчезналите небракувани, такива, които са в ревизии и други прегледи, бяха 608. От 2001 година за пръв път се забелязва този проблем, с 55 вагона, след това от 2001 година - тази практика става постоянна.
Последните трикратни преброявания показват, че те липсват, направихме пълни преброявания, имаме три бази данни с вагоните в БДЖ, заяви още шефът на БДЖ.
http://www.bnews.bg/article-38333

Модератор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am