Весо, светлината изглежда така, защото се отразява в седалките, а от тях - в нискоемисионните "k" стъкла. Те са специална изработка и през деня спокойно можеш да гледаш през тях, без да се притесняваш, че ще бъдеш заслепен от Слънцето. Иначе лампите в салона са луминисцентни и светят малко по-добре от тези в 63, вероятно са им сложили някакви плафони, които ги правят да изглежда, че светят по-слабо.
Единичните лампи над седалките също са интересна изработка. 
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Движат се и двата - преди малко Наско съобщи за дряновска 44-ка в състава на 8614.Другата снощи беше на Дианата (т.е. днес на 8640).Следователно в експлоатация са и двете "Bhmpz"-та.mitkodiablo написа:А колко са дряновските в експлоатация 2 или 1 защото преди 3 - 4 дни видях състава на 5611 съставен от 4 септемврийски и 1 дряновска
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Администратор
Само в Дряново имаше 4 или 5 коша , подготвени за модернизация.Марио може да разкаже до какъв етап са стигнали (предполагам крушата не е чак толкова крива
) , но в Септември не се прави абсолютно нищо.А като се сметнат дълговете на БДЖ към "ВРЗ 99" , да считаме , че скоро нищо няма да излезе от там.
Администратор
Какво в действителност става с тези вагони , за които е темата? Направо не ми се вярва!
На "Сл.бряг" още две 44-ки са заменени с купейни 74-ки (не че не е добре , но все пак).Едната дряновска от него отиде на Чайката , другата пък е на Дианата.
В крайна сметка от 5 септемврийски вагона , само два са в движение.
На "Сл.бряг" още две 44-ки са заменени с купейни 74-ки (не че не е добре , но все пак).Едната дряновска от него отиде на Чайката , другата пък е на Дианата.
В крайна сметка от 5 септемврийски вагона , само два са в движение.
"слънчев бряг" ако бъде целия в 74-ки направо няма да слизам от него 
Информация
Модератори