Една страница за полските бронирани влакове:
http://derela.republika.pl/armtrain.htm
Все още не съм я изчел цялата, информацията е доста обширна, но това, което ми направи впечатление са допълнителните тръби, монтирани на локомотивните комини за отвеждане на дима в близост до земята, за да не се познава отдалеч местоположението на влака, както и бронираните дрезини.
http://derela.republika.pl/armtrain.htm
Все още не съм я изчел цялата, информацията е доста обширна, но това, което ми направи впечатление са допълнителните тръби, монтирани на локомотивните комини за отвеждане на дима в близост до земята, за да не се познава отдалеч местоположението на влака, както и бронираните дрезини.
I'm the one with no name
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
Тези дни научих за съществуването на някогашни военни ЖП рампи на територията на Русе. Една от тях, всъщност още е там, където си е била винаги, а имено зад транспортиня портал на Русенския университет и оградата на военното поделение, което се намира в непосредствено съседство. Това е в междугарието Русе-пътническа - Русе-разпределителна. Тази специално и аз я знаех от много време. Мой приятел, човек на възраст вече и бивш военен, ме упъти за още няколко подобни рампи в Русе, като една от тях разбрах, че все още стои, а още поне една отдавна я няма, но се знае къде е било мястото й. В скоро време ще се разходя из тези райони и ще фотографирам, на който му представлява интерес, да гледа. Аз много обичам старини, в частност стари и изоставени ЖП обекти.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Правилно се досещаш.
Точно до поделението се намира и университета. Дори, още преди университета и прилежащите му корпуси да се разраснат, част от днешната територия, къето имено сега са тези учебни корпуси, преди е била към военното поделение в съседство. Поделението се е простирало на още по-голяма площ. Един от учебните корпуси сега, преди е бил студентско общежитие, а още по-рано офицерско такова. Неотдавна бутнаха и разчистиха едни стари едноетажни тухлени сгради между университетските корпуси, които се използваха за нещо като складове и които преди са принадлежали към казармата там. Иначе Русе навремето е било сравнително голям гарнизон с няколко поделения (казарми) на територията на града, да не забравяме и някогашния V (пети) Дунавски пехотен полк. Също така още няколко поделения извън града, в близост до него, вкл. и бившата учебно-тренировъчна авиобаза в село Щръклево. В момента там има останал само един радар (сменен преди десетина години с нов), което също не е толкова малко, съответно войници от ВВС, които го обслужват и дават дежурства на него.
П. С.
Рампата зад транспортиня портал на университета може да се види на два клипа, на които ще пусна линкове в темата за видеоклипове.


П. С.
Рампата зад транспортиня портал на университета може да се види на два клипа, на които ще пусна линкове в темата за видеоклипове.

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Railroader написа: Рампата зад транспортиня портал на университета може да се види
Не е 4646. Това е трансбалканския пътник 40104 идващ от Стара Загора към 17 и нещо и заминаващ като 90205 за Самуил. В доброто старо време през 2008 год. когато возеше и фургон.Vancho написа:Интересно какъв е тоя влак ? 4646или горски пътник
и когае сниман с тия три вагона
На това ли му викате "рампа" ? А аз се чудих защо не се сещам къде се намира при все, че познавам района там. Сега е доста буренясало в сравнение със снимката. Рампа не се ли нарича повдигната площадка до ниво на ЖП платформите и до която се стига чрез изкачване на трап ? Тук е на нивото на линиите и нищо не може да се натовари на платформите.
Преди години присъствах на товарене на ешелони на МТ-ЛБта от 5 Шипченска бригада. Товареха ги на казанъшката рампа, като поставяха платна межу рампата и платформите и по тях минаваха машините. После ги "закотвяха" като ги връзваха с кръстосани въжета от двете страни на бордовете. Голямо шоу си е.
Някой има ли снимки на ешелони ?
[/quote]
Преди години присъствах на товарене на ешелони на МТ-ЛБта от 5 Шипченска бригада. Товареха ги на казанъшката рампа, като поставяха платна межу рампата и платформите и по тях минаваха машините. После ги "закотвяха" като ги връзваха с кръстосани въжета от двете страни на бордовете. Голямо шоу си е.
Някой има ли снимки на ешелони ?
[quote="gzo"]
Някой има ли снимки на ешелони ?
бият през пръстите
Някой има ли снимки на ешелони ?
бият през пръстите
Види ли ви полицията направо ще ви отрежат главите 

А тази е публикувана във вестик Новинар юг, дори маршрута е написан под нея. Сещатайте се колко пръсти и глави са бити и отрязани за нея.

Миналата седмица ямболски ешелон мина през Димитровград на път за Корен
Източник: http://novinarug.com/news/?p=6751


Миналата седмица ямболски ешелон мина през Димитровград на път за Корен
Източник: http://novinarug.com/news/?p=6751
По принцип е забранено и локомотивните бригади на машините , теглещи ешалони са предупреждавани да не снимат товара , който теглят.Помня през 2001 г. как на центр. гара София пристигна подобен влак.Майка ми ме засне на фона на гарата , но зад мен се хвана почти цялата композиция.Тукак си при нас дойде полицай и ни предупреди да не снимаме , тъй като било забранено конкретно за този влак и заплаши да ни вземе апарата.
Ето какво съм снимал на 11-ти октомври 2009 г. в гара Асеновград:

Ето какво съм снимал на 11-ти октомври 2009 г. в гара Асеновград:

как само ме предизвиквате да ви изкарам една истинска снимка на ешалони, но мисля, че няма нужда да я качвам 

Информация
Модератори