Вечерне новости”: Българските вагони не са в Сърбия
10 октомври 2011 | 09:30 | Агенция "Фокус"
Начало / Сърбия
Белград. Сръбската железница опроверга твърденията на българския министър Симеон Дянков, че български вагони са били в Сърбия, пише днес сръбският вестник ”Вечерне новости”.
"През последните дни Сърбия се превърна в бюро за откраднати и намерени вещи. Освен две картини на Пикасо, които търси Швейцария, някъде в страната се укривала и композиция от 608 български вагони”, коментира вестникът и изтъква, че въпреки че никой не може да открие българската композиция, чиято дължина надхвърля пет километра, Дянков твърдял, че вагоните са в Сърбия.
„Липсващите вагони са намерени в Сърбия и държавата ще потърси начин да ги върне”, заявил Дянков. Според Железници Сърбия в страната нямало подобна композиция, която със сигурност щяла да бъде открита.
„Българите всъщност не знаят колко вагони им липсват. Според изпълнителния директор на Български държавни железници Йордан Недев липсват 608 вагона. Министърът на транспорта Ивайло Московски твърди, че са 1000, а синдикатите говорят за 1200. Още по-малко знаят в кой период са изчезнали”, коментира белградският всекидневник и твърди, че реалната истина е, че вагоните са изрязани и продадени за скрап в София.
http://www.focus-news.net/?id=n1575554
10 октомври 2011 | 09:30 | Агенция "Фокус"
Начало / Сърбия
Белград. Сръбската железница опроверга твърденията на българския министър Симеон Дянков, че български вагони са били в Сърбия, пише днес сръбският вестник ”Вечерне новости”.
"През последните дни Сърбия се превърна в бюро за откраднати и намерени вещи. Освен две картини на Пикасо, които търси Швейцария, някъде в страната се укривала и композиция от 608 български вагони”, коментира вестникът и изтъква, че въпреки че никой не може да открие българската композиция, чиято дължина надхвърля пет километра, Дянков твърдял, че вагоните са в Сърбия.
„Липсващите вагони са намерени в Сърбия и държавата ще потърси начин да ги върне”, заявил Дянков. Според Железници Сърбия в страната нямало подобна композиция, която със сигурност щяла да бъде открита.
„Българите всъщност не знаят колко вагони им липсват. Според изпълнителния директор на Български държавни железници Йордан Недев липсват 608 вагона. Министърът на транспорта Ивайло Московски твърди, че са 1000, а синдикатите говорят за 1200. Още по-малко знаят в кой период са изчезнали”, коментира белградският всекидневник и твърди, че реалната истина е, че вагоните са изрязани и продадени за скрап в София.
http://www.focus-news.net/?id=n1575554
Белград. Крадци продадоха българските вагони, коментира ср Б92. Според сръбското радио компанията „Железници Сърбия” е опровергала твърденията на вицепремиера Симеон Дянков, че липсващите 608 вагони са в Сърбия. Сръбската компания е информирала още, че не са получили никакво официално писмо от България за искане или информиране за изчезналите вагони. Истината била, че вагоните най-вероятно са изрязани в София и продадени за скрап.
„Невъзможно е нелегално да влезе и един вагон в Сърбия. Всеки вагон поотделно трябва да има документи и да мине митническа процедура. От колегите от България не сме получили нито молба, нито искане да им помогнем за разкриване на случая. Всеки месец имаме срещи с колегите от България. На нито едно заседание не е ставало дума за това. Очевидно става дума за вътрешен проблем”, заявили от „Железници Сърбия”.
http://www.focus-news.net/?id=n1575554
За мненията коментара го оставям на вас
„Невъзможно е нелегално да влезе и един вагон в Сърбия. Всеки вагон поотделно трябва да има документи и да мине митническа процедура. От колегите от България не сме получили нито молба, нито искане да им помогнем за разкриване на случая. Всеки месец имаме срещи с колегите от България. На нито едно заседание не е ставало дума за това. Очевидно става дума за вътрешен проблем”, заявили от „Железници Сърбия”.
http://www.focus-news.net/?id=n1575554
За мненията коментара го оставям на вас

Глобален модератор
То за описания случай си има поговорка: "Крадеца вика, дръжте крадеца". Но има ли смисъл в Абсурдистан да се коментира...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Изпълнителният директор на БДЖ Йордан Недев се сдоби със Скункс заради нелепата ситуация, момче на инвалидна количка да пътува седем часа в товарен вагон, както и за цялостното незавидно положение на БДЖ. http://www.gospodari.com/skunks/zlaten-skunks-za-bdzh#
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


Абе оставете ги тези от "Господарите",снощи на репортажа ясно се виждаше,че въпросният вагон изобщо не беше товарен,а беше фургон.Освен това нали имаше и инвалидни вагони,нима няма такъв пътуващ до Варна?Отново пресилен материал във вреда на железниците от страна на предаване под шапката на БоклукТВ,а и защо не обърнаха внимание,че все пак с влака момчето стигна до Варна,а никой рейсаджия не се е наел дори да го качи!
Безспорно услугите за хора в неравностойно положение имат нужда от усъвършенстване,но това е като цяло проблем и в други сектори и институции,а не само както го изкараха вчера недъг на железниците!

де са е чуло и видяло човек с инвалидна количка да го превозват в товарен вагон, поредните глупости на Боклук ТВ 

Влаковете в Холандия с ръчни тоалетни
Така наречените "пликове за пиш" ще се използват само при извънредни ситуации
Холандската железопътна компания обяви плановете си да започне да предлага ръчни тоалетни за спешна нужда във влаковете си.
Мярката се налага, тъй като 16% от влаковете на компанията не разполагат с тоалетни.
"Когато се налага да се изчакат три или четири часа във влак, съвсем логично на някои хора ще им се доходи до тоалетна", коментира говорителят на националните железници на Холандия пред BBC News. "Ситуацията е същата като когато самолетът кръжи над Лондон в продължение на два часа."
Така наречените "пликове за пиш" ще се използват само при извънредни ситуации, като например, когато има спиране на тока във влака, и ще бъдат включени в комплектите за първа помощ.
Във връзка с новата мярка холандски телевизионен канал интервюира един от пътниците, който досетливо предположи, че на жените ще им е невъзможно да се възползват от хитрите пликове.
http://inews.bg/%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%B ... 15147.html
Така наречените "пликове за пиш" ще се използват само при извънредни ситуации
Холандската железопътна компания обяви плановете си да започне да предлага ръчни тоалетни за спешна нужда във влаковете си.
Мярката се налага, тъй като 16% от влаковете на компанията не разполагат с тоалетни.
"Когато се налага да се изчакат три или четири часа във влак, съвсем логично на някои хора ще им се доходи до тоалетна", коментира говорителят на националните железници на Холандия пред BBC News. "Ситуацията е същата като когато самолетът кръжи над Лондон в продължение на два часа."
Така наречените "пликове за пиш" ще се използват само при извънредни ситуации, като например, когато има спиране на тока във влака, и ще бъдат включени в комплектите за първа помощ.
Във връзка с новата мярка холандски телевизионен канал интервюира един от пътниците, който досетливо предположи, че на жените ще им е невъзможно да се възползват от хитрите пликове.
http://inews.bg/%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%B ... 15147.html

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Явно не е имало такъв вагон, след като са качили човекът във фургона. Което пак не е оправдание. Да, факт е, че БДЖ е извозило човекът. Факт е, че превозът е извършен с фургон, а не със специализиран вагон за инвалиди, и да, факт е, че автобусни превозвачи са му отказали. Ако претендираме да бъдем европейска държава (каквато НЕ сме), не можем просто да се примиряваме с извинението, че превозът е извършен (а вече по какъв начин - отделен въпрос; комфортен, удобен и достъпен за всички ли е бил - също отделен въпрос). Дано това момче има късмет в живота и повече по никакъв начин и никакъв повод не му се налага да изпитва подобно унижение в нашата иначе европейска държава.semafor4o написа:Абе оставете ги тези от "Господарите",снощи на репортажа ясно се виждаше,че въпросният вагон изобщо не беше товарен,а беше фургон. Освен това нали имаше и инвалидни вагони,нима няма такъв пътуващ до Варна?
По темата:
Жп чиновникът Д. Демиревски на съд за измама с 34 243 лв
Източник: http://www.struma.com/krimi/jp-chinovni ... 243_21923/Изправиха на подсъдимата скамейка в Районен съд - Сандански държавен чиновник и собственик на частна фирма за измама с 34 243 лева чрез умишлено завишаване на строително-ремонтни работи по обществена поръчка на обект гара Кресна. Димитър Демиревски, представител на Национална компания "Железопътна инфраструктура", и Искра Гатева, представител на частната фирма "Триумф" - София, са подсъдими за фалшифициране на подпис и умишлено завишаване на вид, обем и количество на извършени строително-ремонтни работи на обект - приемно здание жп гара Кресна, собственост на НК "Железопътна инфраструктура".
Димитър Демиревски от Дупница е назначен да извърши инвеститорски контрол на обекта от генералния директор на Национална компания "Железепътна инфраструктура" - София, а Искра Гатева е представителка на фирмата, спечелила обществената поръчка.
В обвинителния акт се твърди, че И. Гатева и Д. Демиревски са завишили сумите, като максимално са ги доближили до предварително одобрените по договора, както и това, че реално не са отразили дейстително извършените строително-ремонтни работи. Освен това са фалшифицирали и подписа на Ивайло Комитски, който трябвало да подпише протокол Образец № 19, съгласно който е извършено и плащането в полза на фирма "Триумф". След направена проверка на строително-ремонтните работи е установено, че общата сума на обекта е в размер на 70 496 лева без ДДС, а на фирма "Триумф" са изплатени 98 496 лева без ДДС с подписите на Гатева и Демиревски.
Разследващ прокурор по делото е Николай Захманов. Съдия Добромир Парапанов даде ход на делото, но го отложи за събиране на нови доказателства. За това престъпление И. Гатева и Д. Демиревски ги грози лишаване от свобода от 2 до 5 години или глоба до 10 000 лева.
На страниците на същият вестник пише, че машинистът от Дупница Стоян Диманачки е поискал ръката на любимата си. Честито.
БДЖ във фалит, кредитори могат да закрият дружеството
БДЖ е във фактически фалит и всеки един от кредиторите може да поиска веднага затварянето на компанията. Това заявиха за “Труд” от министерството на транспорта в понеделник по повод доклад за компанията, изготвен от държавния финансов контрол.
В документа, с който “Труд” разполага, пише, че БДЖ е в състояние на неплатежоспособност и свръхзадлъжнялост. “Тъй като банковите кредити са обезпечени с дълготрайни активи, които са от основно значение за гарантиране транспортните дейности на дружеството - подвижен състав, локомотивно депо и сгради, съществува реален риск кредиторите да предприемат стъпки за започване на процедура по несъстоятелност.”
Към 31 декември 2010 г. дълговете на БДЖ са общо 795 854 427 лв., от които на търговски доставчици и чужди железопътни администрации има да се дават 223 309 830 лв.
Дългосрочните задължения на компанията са в размер на 405 609 823 лв.В това число влизат и банковите заеми, които са над 337,369 млн. лв.
Текущите задължения (в които влизат и заплатите на персонала) са в размер на общо 166 934 773 лв.
Докладът за финансовото състояние на държавното дружество вече е внесен за разглеждане от ръководството на държавните железници и може да бъде обжалван в двуседмичен срок. Председателят на съвета на директорите на компанията Владимир Владимиров заяви пред “Труд”, че още не се е запознал с документа, за да каже дали ще обжалват заключенията в него или не. “Сигурно всичко е вярно, защото ние още през 2009 година казахме, че БДЖ е в технически фалит”, допълни той.
Един от големите кредитори на БДЖ е Германската държавна банка за развитие KfW, която финансира сделката за купуването на 50 електрически и дизелови мотриси “Сименс”. Както писа “Труд”, заради необслужване на заема и нарушение на клаузите по договора германската банка си е поискала залога - 50-те мотриси. Ако кредиторът изпълни заканата си, в БДЖ остават само руски електрички, произведени през 70-те години на миналия век. За тях вече почти няма ремонтни бази, които бяха преустроени да обслужват машините “Дезиро” на “Сименс”. Така цялото разписание на превозвача ще се обърка.
При преговорите между синдикатите, ръководството на БДЖ, транспортното и финансовото министерство миналата седмица вицепремиерът Симеон Дянков заяви, че докато не види реформи в железниците, няма да подпише новия заем от Световната банка за 460 млн. лева.
Бедният превозвач е с широки пръсти
Към края на 2010 г. БДЖ дължи 4,8 млн. лв. на швейцарската компания “Арвекс” АД по договор от 2008 г. за доставка на 30 спални вагона за 16,4 млн. евро. БДЖ е платило и получило 12 от договорените вагони за 6,6 млн. евро.
С фактури от юни и юли 2009 г. на “Арвекс” са изплатени още 7,409 млн. евро за доставката на 18 рециклирани спални вагона, които обаче така и не са получени. Причината е, че швейцарската фирма си иска останалите 4,8 млн. лв. за тях. Срокът на договора вече е изтекъл, 18-те вагона не са в България и както се казва - в БДЖ им остава да пият по една студена вода. Заради този договор, окачествен като изключително неизгоден за българската компания, бившият шеф на железниците Христо Монов е подведен под отговорност, делото не е приключило.
БДЖ има дълг и към хърватската “Кончар- ELLOK”в размер на 284 285 евро. Парите са дължими от 2007 и 2008 г. по силата на анекс към договор от 1998 г. за ремонт и модернизация на 6 електрически локомотива на стойност 5,67 млн. евро. Според доклада на финансовия контрол обаче до момента е ремонтиран само 1 локомотив, а изплатените аванси надвишават с 482 324 евро дължимата сума по фактури.
Втори “Златен скункс” за компанията
Втори “Златен скункс” получи БДЖ от телевизионното предаване “Господари на ефира” за 1 година заради неуредиците в компанията.
Първата антинаграда беше връчена през есента на м.г. поради зачестилите инциденти с влакове. Вторият “Златен скункс” бе даден преди ден заради това, че 15-годишно момче в инвалидна количка е било принудено да пътува близо 7 часа в товарния вагон на влака от София до Варна. За този случай съобщи първи “Труд”.
Ученикът Кирил Кирилов разказа как е трябвало да пътува от София до Варна заедно с двама приятели, за да участва в младежки обмен. Опитите инвалидната количка да се качи на автобус обаче останали безуспешни. Тогава тримата решили да хванат влака, но и той бил недостъпен за количката. Служители на БДЖ качили момчето в товарния вагон с идеята оттам да го вкарат в пътническите купета. Вратите обаче се оказали тесни.
Има само един пригоден за инвалиди вагон и за да се използва, трябва да се направи заявка 2 дни по-рано, обясниха тогава от БДЖ.
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1071723
БДЖ е във фактически фалит и всеки един от кредиторите може да поиска веднага затварянето на компанията. Това заявиха за “Труд” от министерството на транспорта в понеделник по повод доклад за компанията, изготвен от държавния финансов контрол.
В документа, с който “Труд” разполага, пише, че БДЖ е в състояние на неплатежоспособност и свръхзадлъжнялост. “Тъй като банковите кредити са обезпечени с дълготрайни активи, които са от основно значение за гарантиране транспортните дейности на дружеството - подвижен състав, локомотивно депо и сгради, съществува реален риск кредиторите да предприемат стъпки за започване на процедура по несъстоятелност.”
Към 31 декември 2010 г. дълговете на БДЖ са общо 795 854 427 лв., от които на търговски доставчици и чужди железопътни администрации има да се дават 223 309 830 лв.
Дългосрочните задължения на компанията са в размер на 405 609 823 лв.В това число влизат и банковите заеми, които са над 337,369 млн. лв.
Текущите задължения (в които влизат и заплатите на персонала) са в размер на общо 166 934 773 лв.
Докладът за финансовото състояние на държавното дружество вече е внесен за разглеждане от ръководството на държавните железници и може да бъде обжалван в двуседмичен срок. Председателят на съвета на директорите на компанията Владимир Владимиров заяви пред “Труд”, че още не се е запознал с документа, за да каже дали ще обжалват заключенията в него или не. “Сигурно всичко е вярно, защото ние още през 2009 година казахме, че БДЖ е в технически фалит”, допълни той.
Един от големите кредитори на БДЖ е Германската държавна банка за развитие KfW, която финансира сделката за купуването на 50 електрически и дизелови мотриси “Сименс”. Както писа “Труд”, заради необслужване на заема и нарушение на клаузите по договора германската банка си е поискала залога - 50-те мотриси. Ако кредиторът изпълни заканата си, в БДЖ остават само руски електрички, произведени през 70-те години на миналия век. За тях вече почти няма ремонтни бази, които бяха преустроени да обслужват машините “Дезиро” на “Сименс”. Така цялото разписание на превозвача ще се обърка.
При преговорите между синдикатите, ръководството на БДЖ, транспортното и финансовото министерство миналата седмица вицепремиерът Симеон Дянков заяви, че докато не види реформи в железниците, няма да подпише новия заем от Световната банка за 460 млн. лева.
Бедният превозвач е с широки пръсти
Към края на 2010 г. БДЖ дължи 4,8 млн. лв. на швейцарската компания “Арвекс” АД по договор от 2008 г. за доставка на 30 спални вагона за 16,4 млн. евро. БДЖ е платило и получило 12 от договорените вагони за 6,6 млн. евро.
С фактури от юни и юли 2009 г. на “Арвекс” са изплатени още 7,409 млн. евро за доставката на 18 рециклирани спални вагона, които обаче така и не са получени. Причината е, че швейцарската фирма си иска останалите 4,8 млн. лв. за тях. Срокът на договора вече е изтекъл, 18-те вагона не са в България и както се казва - в БДЖ им остава да пият по една студена вода. Заради този договор, окачествен като изключително неизгоден за българската компания, бившият шеф на железниците Христо Монов е подведен под отговорност, делото не е приключило.
БДЖ има дълг и към хърватската “Кончар- ELLOK”в размер на 284 285 евро. Парите са дължими от 2007 и 2008 г. по силата на анекс към договор от 1998 г. за ремонт и модернизация на 6 електрически локомотива на стойност 5,67 млн. евро. Според доклада на финансовия контрол обаче до момента е ремонтиран само 1 локомотив, а изплатените аванси надвишават с 482 324 евро дължимата сума по фактури.
Втори “Златен скункс” за компанията
Втори “Златен скункс” получи БДЖ от телевизионното предаване “Господари на ефира” за 1 година заради неуредиците в компанията.
Първата антинаграда беше връчена през есента на м.г. поради зачестилите инциденти с влакове. Вторият “Златен скункс” бе даден преди ден заради това, че 15-годишно момче в инвалидна количка е било принудено да пътува близо 7 часа в товарния вагон на влака от София до Варна. За този случай съобщи първи “Труд”.
Ученикът Кирил Кирилов разказа как е трябвало да пътува от София до Варна заедно с двама приятели, за да участва в младежки обмен. Опитите инвалидната количка да се качи на автобус обаче останали безуспешни. Тогава тримата решили да хванат влака, но и той бил недостъпен за количката. Служители на БДЖ качили момчето в товарния вагон с идеята оттам да го вкарат в пътническите купета. Вратите обаче се оказали тесни.
Има само един пригоден за инвалиди вагон и за да се използва, трябва да се направи заявка 2 дни по-рано, обясниха тогава от БДЖ.
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1071723

За съжаление, държавата пак ще спаси БДЖ По-умно е сегашният жп превозвач да фалира и държавата да основе нов, но управляващите със сигурност не мислят така Държавата никога не е била мащеха за БДЖ, независимо, че точно това отроче е в състояние да вкара майки си в гроба без никаква жал. Тя и този път ще го спаси, дори с голяма доза вероятност може да се предположи как точно.
В транспорта този номер вече е отиграван веднъж преди близо 10 години. Авиокомпания „Балкан“ бе в същото състояние, в което сега е БДЖ, с разликата, че поне самолетите й не бяха се изпарили. И тя бе декапитализирана, и нея кредиторите гонеха до дупка и често успяваха да задържат самолети по чуждите летища заради неплатени задължения. И нейните имоти бяха разграбени, паричните й потоци се оттичаха кой знае къде и във всеки един момент дейността й можеше да бъде парализирана.
За да спаси положението, царското правителство направи нещо сравнително просто - хвана една държавна туроператорска фирма „България Ер“ с регистриран капитал от 10 млн. лв., увеличи го на 30 млн. лв., назначи почти целия персонал на „Балкан“ в „България Ер“ и успя да сключи договори за наемане на самолети. Така тръгна „България Ер“.
Междувременно държавната тогава „Булстрад“ бе вече поискала несъстоятелност за авиокомпания „Балкан“ и въпреки опитите за спасяването й и оздравителните програми, компанията бе изоставена. Ден след създаването на „България Ер“ „Балкан“ прекрати дейността си и започна велика разпродажба на активите й, която продължава и до ден днешен. Но по-голямата част от кредиторите й вече са удовлетворени и отдавна са забравили за проблемите си.
Теоретично и практически нищо не пречи това упражнение да се извърши отново и държавата да основе нова железопътна компания. Но на чисто. С толкова вагони, локомотиви и депа, колкото са необходими, но не повече. Без почивни станции, без персонал от 13 хиляди човека и без сегашната й раздута администрация. Може би с по-малко линии от сегашните, но пък това май за момента е единственият начин да се преодолее натиска на синдикатите и на местните власти за запазването на губещи линии.
Оттам нататък е ясно – фирмата за товарни превози и без това се продава, а изпразненият от съдържание „Холдинг БДЖ“ спокойно може ще бъде обявен в несъстоятелност. Вярно че задълженията му са огромни, но той притежава достатъчно активи, които синдиците могат да продадат. Търговският закон е достатъчно подробен, а и съдебната практика по несъстоятелността в България е достатъчно богата, за да се мисли, че ще настъпи кой знае каква трагедия. Ако изключим края на най-силните и влиятелни синдикати в държавата, които вече няма да имат думата.
Но за съжаление, по-вероятно е управляващите да не мислят по този начин. Изправени пред опасността БДЖ да се разпадне точно преди изборите, те със сигурност ще предпочетат да я спасят за пореден път с финансова инжекция от бюджета, а най-тежката част на реформите - съкращенията, да оставят за догодина. http://newsmaker.bg/post/view/article/id/48643
В транспорта този номер вече е отиграван веднъж преди близо 10 години. Авиокомпания „Балкан“ бе в същото състояние, в което сега е БДЖ, с разликата, че поне самолетите й не бяха се изпарили. И тя бе декапитализирана, и нея кредиторите гонеха до дупка и често успяваха да задържат самолети по чуждите летища заради неплатени задължения. И нейните имоти бяха разграбени, паричните й потоци се оттичаха кой знае къде и във всеки един момент дейността й можеше да бъде парализирана.
За да спаси положението, царското правителство направи нещо сравнително просто - хвана една държавна туроператорска фирма „България Ер“ с регистриран капитал от 10 млн. лв., увеличи го на 30 млн. лв., назначи почти целия персонал на „Балкан“ в „България Ер“ и успя да сключи договори за наемане на самолети. Така тръгна „България Ер“.
Междувременно държавната тогава „Булстрад“ бе вече поискала несъстоятелност за авиокомпания „Балкан“ и въпреки опитите за спасяването й и оздравителните програми, компанията бе изоставена. Ден след създаването на „България Ер“ „Балкан“ прекрати дейността си и започна велика разпродажба на активите й, която продължава и до ден днешен. Но по-голямата част от кредиторите й вече са удовлетворени и отдавна са забравили за проблемите си.
Теоретично и практически нищо не пречи това упражнение да се извърши отново и държавата да основе нова железопътна компания. Но на чисто. С толкова вагони, локомотиви и депа, колкото са необходими, но не повече. Без почивни станции, без персонал от 13 хиляди човека и без сегашната й раздута администрация. Може би с по-малко линии от сегашните, но пък това май за момента е единственият начин да се преодолее натиска на синдикатите и на местните власти за запазването на губещи линии.
Оттам нататък е ясно – фирмата за товарни превози и без това се продава, а изпразненият от съдържание „Холдинг БДЖ“ спокойно може ще бъде обявен в несъстоятелност. Вярно че задълженията му са огромни, но той притежава достатъчно активи, които синдиците могат да продадат. Търговският закон е достатъчно подробен, а и съдебната практика по несъстоятелността в България е достатъчно богата, за да се мисли, че ще настъпи кой знае каква трагедия. Ако изключим края на най-силните и влиятелни синдикати в държавата, които вече няма да имат думата.
Но за съжаление, по-вероятно е управляващите да не мислят по този начин. Изправени пред опасността БДЖ да се разпадне точно преди изборите, те със сигурност ще предпочетат да я спасят за пореден път с финансова инжекция от бюджета, а най-тежката част на реформите - съкращенията, да оставят за догодина. http://newsmaker.bg/post/view/article/id/48643
Кога ще имаме качествена железница? http://www.econ.bg/analysis/article2082 ... 1%86%D0%B0
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Пожар избухна тази нощ около 3.30 ч. в цех във вагонно-ремонтно депо на БДЖ в Пловдив, съобщиха от полицията в града. http://plovdiv.dir.bg/news.php?id=9690062
Първосигнално си помислих,че се е запалила канцеларията с важните документи и стокови разписки , в следствие на обилният дъжд
П.С.Имаше един подобен случай,как от дъжд се беше запалила супер-важна канцелария със супер-ценна информация.
Първосигнално си помислих,че се е запалила канцеларията с важните документи и стокови разписки , в следствие на обилният дъжд

П.С.Имаше един подобен случай,как от дъжд се беше запалила супер-важна канцелария със супер-ценна информация.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 
