
Модератор

Еее не! Просто не може да има толкова тъпи хора!!!! Как може да си помислят изобщо да спрат 1/3 от влаковете? Дайте да спрем влаковете,че рейсаджиите умряха от глад и трябва да ги облагодетелстваме
От този списък мога да кажа,че поне в 10 от изброените влакове има достатъчен пътникопоток, за да не се спират.Често ми се е налагало да пътувам с тях и съм го виждал с очите си!Само в "Кардамеца" от Мездра и гарите по дефилето се качват над 100 човека сутрин.След Мездра и Зверино населеността е 120 %,а след Своге вече е като в маршрутка! Хората масово ходят на работа,че и на училище в София с този влак,а и често се прибират с него вечер.Да не говорим,че за момента железопътният транспорт е единствената удобна алтернатива за пътуване с цел работа между Мездра и София!Автобус за столицата има само сутрин и следобед се връща,освен това е в неудобен часови пояс пък да не говорим,че в него ще се натоварят всички желаещи - някой друг път
Просто поредното малоумие от страна на ръководните фактори не къде да е,а в БДЖ и синдикатите.Аааа и бъдете сигурни,че оня капут Дянков ще каже мощно и звучно "ДА" за спирането на тези влакове,защото е олигофрен и вече над 2 години го доказва със своите действия като министър - справка пост по-горе в който се хвали,че той лично е спрял заема за БДЖ - о колко велико и благоугодно за хората дело!Всички забравят,че железницата изпълнява и СОЦИАЛНА функция и е от стратегическо значение.За сведение на ръководството на БДЖ в ЕС е приета нова концепция за развитие на транспорта според която до 2050 година по пътищата не трябва да има превозни средства движещи се с петролни продукти и (подчертавам го с дебел шрифт нарочно,може пък някоя ръководна тиква да го прочете
) се отдава изключително значение на превозите посредством железопътен транспорт
Основните насоки в тази директива се отдават на масовизацията на железопътният транспорт и неговото превръщане в основно средство за превоз на пътници и товари в Европа като за тази цел се работи усилено в областта на интегрирането на всички национални жп мрежи и създаването на цялостна паневропейска такава.Тоест отсега трябва да се инвестира в железници,а ние сме тръгнали да ги закриваме.Поне като искат да се отърват от тях да ги продадат на DB и да се оправи работата 






На изборите ще кажем едно мощно НЕ на ГЕРБ!
бъркаш се народа ще гласува за ГЕРБ и държавата още толкова ще пропадне 


Модератор
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Всичко почна от Мики Маус, след него всички по малко, са виновни и тия доунищожават. Не ги закриляй сега, и те са виновни колкото тия преди тях...

Модератор
Очевидният факт е,че правителството на ГЕРБ одобрява дискриминационна политика по отношение на железопътния транспорт, което глупаво като предизборен политически ход. Железниците трябва да се управляват от експертни личности с надпартийни умения ,а не мързеливи чиновници и бели якички из транспортното министерство.


Модератор
Всички грешите разпада на железниците започна от един малоумник /без извинение / на име Нейчо Неев транспортен министър в правителството на Любен Беров станал известен с изказването си : " Егати държавата дето аз съм и вицепремиер ! ".
След внимателния прочит на материала с мерки за възстановяване на БДЖ пуснат тук от многоуважаемия Човек влак разбрах , че съществуването на това дружество в този му вид е обречено ! Съвсем очаквано от Световната банка са спряли заема за компанията , а не както твърди финансовия министър ! Веднага след изтичането на инфолмацията за спрените пари започнах да очаквам " Голямата секира " и съответно реакцията на правителството !
Какво се случва !
Ускорено се задейства процедура за бърза продажба на БДЖ - Товарни превози , докато "кораба не е потънал безвъзвратно , което всъщност няма да се случи ! Големите играчи в бранша очакват скорошното пускане на тунела под Босфора , от където ще дойде огромен поток от товари , за които е ясно , че БДЖ трудно ще се организира и ще бъде спънка в превоза им ! Изтеклата новина , че голяма немска банка си иска мотрисите Сименс обратно е скрит ход за натиск над българското правителство , като целта е да се избере метод на приватизация " Преговори с потенциален инвеститор . " и познайте кои ще е избрания ? Браво на позналите !!! Дойче бан . Същото е стъпило на българския пазар на товарни превози чрез дъщерното си дружество Шенкер , но така очакваната експанзия за завладяване на българския пазар не се случва защо ? Защото от компанията майка очакват друго развитие на нещата и това стъпване на пазара в България е поредния ход за натиск върху българското правителство да ги изберат при избор на купувач за БДЖ-Товарни превози ! Защо е толкова интересно за Дойче бан да купи товарните превози на БДЖ ? Заради разпадащите се локомотиви ли ? НЕ. Заради пазарните позиции и недвижимите имоти / депа , ремонтни бази и др./ , които ще бъдат прехвърлени на БДЖ-ТП при отделянето му от Холдинг БДЖ . Германците имат опит в организирането на работния процес ! Познават ни много добре манталитета и дето се вика са наши хора още от преди Първата световна война !
Да се върнем на орязаните влакове !
След изпълнението на първото поставено условие немската банка ще отстъпи в искането за връщане на вече полубракмите Сименс , че защо са им и какво да ги правят и част от драстичното орязване на влакове ще бъде отложено ! Защо казвам отложено , а не отменено ! Защото апетита идва с яденето и несъмнено след придобиването на Товарните превози компанята купувач ще поиска и от " тортата" Пътнически превози , естественно това няма да се случи веднага , а след няколко години ! През това време БДЖ ще продължи да "живурка" някак си с парите от продажбата на товарните , но няма да му се позволи да се съживи и набере сили ! БДЖ ще продължи съществуването си с обслужване на губещите влакове , като срещу това ще продължи да си получава държавната субсидия , а всички печаливши влаци ще отидат при новия превозвач !
Развитието на процесите до момента ме навеждат на тези мисли , а бъдещето ще покаже дали съм бил прав !

След внимателния прочит на материала с мерки за възстановяване на БДЖ пуснат тук от многоуважаемия Човек влак разбрах , че съществуването на това дружество в този му вид е обречено ! Съвсем очаквано от Световната банка са спряли заема за компанията , а не както твърди финансовия министър ! Веднага след изтичането на инфолмацията за спрените пари започнах да очаквам " Голямата секира " и съответно реакцията на правителството !
Какво се случва !
Ускорено се задейства процедура за бърза продажба на БДЖ - Товарни превози , докато "кораба не е потънал безвъзвратно , което всъщност няма да се случи ! Големите играчи в бранша очакват скорошното пускане на тунела под Босфора , от където ще дойде огромен поток от товари , за които е ясно , че БДЖ трудно ще се организира и ще бъде спънка в превоза им ! Изтеклата новина , че голяма немска банка си иска мотрисите Сименс обратно е скрит ход за натиск над българското правителство , като целта е да се избере метод на приватизация " Преговори с потенциален инвеститор . " и познайте кои ще е избрания ? Браво на позналите !!! Дойче бан . Същото е стъпило на българския пазар на товарни превози чрез дъщерното си дружество Шенкер , но така очакваната експанзия за завладяване на българския пазар не се случва защо ? Защото от компанията майка очакват друго развитие на нещата и това стъпване на пазара в България е поредния ход за натиск върху българското правителство да ги изберат при избор на купувач за БДЖ-Товарни превози ! Защо е толкова интересно за Дойче бан да купи товарните превози на БДЖ ? Заради разпадащите се локомотиви ли ? НЕ. Заради пазарните позиции и недвижимите имоти / депа , ремонтни бази и др./ , които ще бъдат прехвърлени на БДЖ-ТП при отделянето му от Холдинг БДЖ . Германците имат опит в организирането на работния процес ! Познават ни много добре манталитета и дето се вика са наши хора още от преди Първата световна война !
Да се върнем на орязаните влакове !
След изпълнението на първото поставено условие немската банка ще отстъпи в искането за връщане на вече полубракмите Сименс , че защо са им и какво да ги правят и част от драстичното орязване на влакове ще бъде отложено ! Защо казвам отложено , а не отменено ! Защото апетита идва с яденето и несъмнено след придобиването на Товарните превози компанята купувач ще поиска и от " тортата" Пътнически превози , естественно това няма да се случи веднага , а след няколко години ! През това време БДЖ ще продължи да "живурка" някак си с парите от продажбата на товарните , но няма да му се позволи да се съживи и набере сили ! БДЖ ще продължи съществуването си с обслужване на губещите влакове , като срещу това ще продължи да си получава държавната субсидия , а всички печаливши влаци ще отидат при новия превозвач !
Развитието на процесите до момента ме навеждат на тези мисли , а бъдещето ще покаже дали съм бил прав !

Информация
Модератори