Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Ам като се позагледах малко така по-сериозно, може и да греша, обаче всички БВ, УБВ-та след Горна ще трябва да спират на всяка керемидка...
И познай как София-Варна, примерно, влака ще стане минимум едни десетина часа...
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Силно се надявам тези безумия да бъдат предотвратени в начален стадий, защото с тази тесла, която готвят явно искат да задминат най-мрачните времена за железницата, когато Вилхелм Краус, бивш транспортен министър от времето на Костов оряза жестоко влаковете из цялата страна.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Еее не! Просто не може да има толкова тъпи хора!!!! Как може да си помислят изобщо да спрат 1/3 от влаковете? Дайте да спрем влаковете,че рейсаджиите умряха от глад и трябва да ги облагодетелстваме :x От този списък мога да кажа,че поне в 10 от изброените влакове има достатъчен пътникопоток, за да не се спират.Често ми се е налагало да пътувам с тях и съм го виждал с очите си!Само в "Кардамеца" от Мездра и гарите по дефилето се качват над 100 човека сутрин.След Мездра и Зверино населеността е 120 %,а след Своге вече е като в маршрутка! Хората масово ходят на работа,че и на училище в София с този влак,а и често се прибират с него вечер.Да не говорим,че за момента железопътният транспорт е единствената удобна алтернатива за пътуване с цел работа между Мездра и София!Автобус за столицата има само сутрин и следобед се връща,освен това е в неудобен часови пояс пък да не говорим,че в него ще се натоварят всички желаещи - някой друг път :evil: Просто поредното малоумие от страна на ръководните фактори не къде да е,а в БДЖ и синдикатите.Аааа и бъдете сигурни,че оня капут Дянков ще каже мощно и звучно "ДА" за спирането на тези влакове,защото е олигофрен и вече над 2 години го доказва със своите действия като министър - справка пост по-горе в който се хвали,че той лично е спрял заема за БДЖ - о колко велико и благоугодно за хората дело!Всички забравят,че железницата изпълнява и СОЦИАЛНА функция и е от стратегическо значение.За сведение на ръководството на БДЖ в ЕС е приета нова концепция за развитие на транспорта според която до 2050 година по пътищата не трябва да има превозни средства движещи се с петролни продукти и (подчертавам го с дебел шрифт нарочно,може пък някоя ръководна тиква да го прочете :? ) се отдава изключително значение на превозите посредством железопътен транспорт:!: Основните насоки в тази директива се отдават на масовизацията на железопътният транспорт и неговото превръщане в основно средство за превоз на пътници и товари в Европа като за тази цел се работи усилено в областта на интегрирането на всички национални жп мрежи и създаването на цялостна паневропейска такава.Тоест отсега трябва да се инвестира в железници,а ние сме тръгнали да ги закриваме.Поне като искат да се отърват от тях да ги продадат на DB и да се оправи работата :)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

На изборите ще кажем едно мощно НЕ на ГЕРБ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

бъркаш се народа ще гласува за ГЕРБ и държавата още толкова ще пропадне :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

ГЕРБ трябва да са луди , ако си мислят , че пак ще спечелят изборите. :roll:
Лошото е , че до парламентарните избори има още време и до тогава може и да останем без железница.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Само не разбрах тези орязвания за новия ГДВ ли се готвят или ще ни сюрпризират по-рано ,защото предполагам че вече са подготвили коригиран вариант на графика.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Какво ГЕРБ-еризирахте темата ? Я направете една справка за последните 20 години в чие управление БДЖ е натрупало 800 млн, в чие управление се строят най-много нови линии ? Още малко ще кажете, че Дянков точи гориво и краде вагони.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Всичко почна от Мики Маус, след него всички по малко, са виновни и тия доунищожават. Не ги закриляй сега, и те са виновни колкото тия преди тях...
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Очевидният факт е,че правителството на ГЕРБ одобрява дискриминационна политика по отношение на железопътния транспорт, което глупаво като предизборен политически ход. Железниците трябва да се управляват от експертни личности с надпартийни умения ,а не мързеливи чиновници и бели якички из транспортното министерство.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:ГЕРБ трябва да са луди , ако си мислят , че пак ще спечелят изборите. :roll:
Ще ги спечелят.
Защото народа е достатъчно тъп, за да гласува пак за тях, а масово уж интелигентни хора не гласуват. Все едно някой ще им вземе нещо ако се разходят до кварталното училище.
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Saruman написа:Всичко почна от Мики Маус, след него всички по малко, са виновни и тия доунищожават. Не ги закриляй сега, и те са виновни колкото тия преди тях...
Не Мики Маус, а Пламен Петров. Не че нямаше издънки и преди него, но Пламенчо направи най-голямата секира. Московски е следващият корифей.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Не му отдавайте такова внимание. Просто ще бъде поредния безхаберник, който е експериментирал с железниците.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Всички грешите разпада на железниците започна от един малоумник /без извинение / на име Нейчо Неев транспортен министър в правителството на Любен Беров станал известен с изказването си : " Егати държавата дето аз съм и вицепремиер ! ".
След внимателния прочит на материала с мерки за възстановяване на БДЖ пуснат тук от многоуважаемия Човек влак разбрах , че съществуването на това дружество в този му вид е обречено ! Съвсем очаквано от Световната банка са спряли заема за компанията , а не както твърди финансовия министър ! Веднага след изтичането на инфолмацията за спрените пари започнах да очаквам " Голямата секира " и съответно реакцията на правителството !
Какво се случва !
Ускорено се задейства процедура за бърза продажба на БДЖ - Товарни превози , докато "кораба не е потънал безвъзвратно , което всъщност няма да се случи ! Големите играчи в бранша очакват скорошното пускане на тунела под Босфора , от където ще дойде огромен поток от товари , за които е ясно , че БДЖ трудно ще се организира и ще бъде спънка в превоза им ! Изтеклата новина , че голяма немска банка си иска мотрисите Сименс обратно е скрит ход за натиск над българското правителство , като целта е да се избере метод на приватизация " Преговори с потенциален инвеститор . " и познайте кои ще е избрания ? Браво на позналите !!! Дойче бан . Същото е стъпило на българския пазар на товарни превози чрез дъщерното си дружество Шенкер , но така очакваната експанзия за завладяване на българския пазар не се случва защо ? Защото от компанията майка очакват друго развитие на нещата и това стъпване на пазара в България е поредния ход за натиск върху българското правителство да ги изберат при избор на купувач за БДЖ-Товарни превози ! Защо е толкова интересно за Дойче бан да купи товарните превози на БДЖ ? Заради разпадащите се локомотиви ли ? НЕ. Заради пазарните позиции и недвижимите имоти / депа , ремонтни бази и др./ , които ще бъдат прехвърлени на БДЖ-ТП при отделянето му от Холдинг БДЖ . Германците имат опит в организирането на работния процес ! Познават ни много добре манталитета и дето се вика са наши хора още от преди Първата световна война !

Да се върнем на орязаните влакове !
След изпълнението на първото поставено условие немската банка ще отстъпи в искането за връщане на вече полубракмите Сименс , че защо са им и какво да ги правят и част от драстичното орязване на влакове ще бъде отложено ! Защо казвам отложено , а не отменено ! Защото апетита идва с яденето и несъмнено след придобиването на Товарните превози компанята купувач ще поиска и от " тортата" Пътнически превози , естественно това няма да се случи веднага , а след няколко години ! През това време БДЖ ще продължи да "живурка" някак си с парите от продажбата на товарните , но няма да му се позволи да се съживи и набере сили ! БДЖ ще продължи съществуването си с обслужване на губещите влакове , като срещу това ще продължи да си получава държавната субсидия , а всички печаливши влаци ще отидат при новия превозвач !

Развитието на процесите до момента ме навеждат на тези мисли , а бъдещето ще покаже дали съм бил прав !
:roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не става ясно само дали под шапката на DB (или ÖBB) ни очаква подобрение или доразсипване на всичко извън транзитите.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация