
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Днес транспортираха 44084, от ПД в СФ за РЯЗАНЕ!! Най тъпото е, че има хора в дирекцията които не мислят. На СЗ пратиха оглозгания кош на 142 вместо да пратят 084. Хората до сега да бяха възстановили 161. В СФ горя 144. Лок чака силов и оперативен кабелаж, като не се знае коге ще се закупи същия. Можеше коша на 084 да стане 144, като същия не е горял и щеше до сега 144 да е на линия. В 084 има траф, останки от реверсор и други дреболий. Интересно защо не ги свалиха в ПД тези неща а ще ги свалят в Сф? То е ясно за съжаление, та да се загубят половината части на път за ПД. Това ЖП няма да се оправи никога.

Покрай целия хаос в цялото БДЖ, на високо и средно ниво ръководството извършва напълно необясними и абсурдни неща. Ръководството по места пък чинно изпълнява. Пак ще се повторя - 44-084 беше напълно окомплектована, когато взеха решението за брак. Прав си Свиленов, ако не се бе обезкостила сега можеше да се прероди в 144, въпреки незначителните оперативни разлики. А защо в Сф ще се сваля.... мисля, че се досещате. Дизелджиите им трябват заработки. Те ти заработка.44142 написа:Днес транспортираха 44084, от ПД в СФ за РЯЗАНЕ!! Най тъпото е, че има хора в дирекцията които не мислят. На СЗ пратиха оглозгания кош на 142 вместо да пратят 084. Хората до сега да бяха възстановили 161. В СФ горя 144. Лок чака силов и оперативен кабелаж, като не се знае коге ще се закупи същия. Можеше коша на 084 да стане 144, като същия не е горял и щеше до сега 144 да е на линия. В 084 има траф, останки от реверсор и други дреболий. Интересно защо не ги свалиха в ПД тези неща а ще ги свалят в Сф? То е ясно за съжаление, та да се загубят половината части на път за ПД. Това ЖП няма да се оправи никога.
Не знам каква ще е съдбата на панела на рекдините за реостата. Рекдините са свалени отдавна + датчиците Y8. Чакахме нареждане да се свали целия панел за да се постави на место горелия на 144. Не го дочакахме. Той си е със релетата с кабелите с всичко.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Защо търсите логика в нечии решения? Оградата не е от вчера, не е и от днес. По бързите влакове се пуска каквото има, а за товарните важното е да има пантограф.
Дълги години се симулира нещо в железницата и е крайно време да се разделя каквото ще се разделя, да фалира каквото ще фалира и поне да знаем, че няма нищо за какво да се ядосваме.
Дълги години се симулира нещо в железницата и е крайно време да се разделя каквото ще се разделя, да фалира каквото ще фалира и поне да знаем, че няма нищо за какво да се ядосваме.

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Това е престъпление, тия не се ли сещат, че ще потрябва утре кош за някой локомотив. Ако е блъснат, крив, да не става за ползване, нека го режат, няма нужда от безполезни железа, но здрав кош, си е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!!bdz46 написа:Никакви катастрофи и пожари. Здрав и цял кош ще се унищожи, а мачканите 143, 144, 148 остават.

На висшето БДЖ ръководство не му пука за тези подробности. Те искат да има скрап. Ама бил здрав, какво им пука.Тената написа:Това е престъпление, тия не се ли сещат, че ще потрябва утре кош за някой локомотив. Ако е блъснат, крив, да не става за ползване, нека го режат, няма нужда от безполезни железа, но здрав кош, си е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!!bdz46 написа:Никакви катастрофи и пожари. Здрав и цял кош ще се унищожи, а мачканите 143, 144, 148 остават.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори