Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Те пък едни части...
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Те пък едни части...
А ич??? :wink:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Дано поне като се прехвърлят компресорите да се постегнат малко, защото единия няма дебит, а другия за по-малко от 10 часа остава без масло.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

С тия калпави клапани, които докараха, скоро няма да има читави компресори...

Парадокс - докараха части, но... негодни ;)
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Само не разбрах - протокол за надпробег за какво :?: :roll:
В интерес на истината, тя е на 2 години от ГПР с пробег около 287 000 км по мои сметки. Преди това пък е минавала СР през 02.2008 г.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес транспортираха 44084, от ПД в СФ за РЯЗАНЕ!! Най тъпото е, че има хора в дирекцията които не мислят. На СЗ пратиха оглозгания кош на 142 вместо да пратят 084. Хората до сега да бяха възстановили 161. В СФ горя 144. Лок чака силов и оперативен кабелаж, като не се знае коге ще се закупи същия. Можеше коша на 084 да стане 144, като същия не е горял и щеше до сега 144 да е на линия. В 084 има траф, останки от реверсор и други дреболий. Интересно защо не ги свалиха в ПД тези неща а ще ги свалят в Сф? То е ясно за съжаление, та да се загубят половината части на път за ПД. Това ЖП няма да се оправи никога.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Днес транспортираха 44084, от ПД в СФ за РЯЗАНЕ!! Най тъпото е, че има хора в дирекцията които не мислят. На СЗ пратиха оглозгания кош на 142 вместо да пратят 084. Хората до сега да бяха възстановили 161. В СФ горя 144. Лок чака силов и оперативен кабелаж, като не се знае коге ще се закупи същия. Можеше коша на 084 да стане 144, като същия не е горял и щеше до сега 144 да е на линия. В 084 има траф, останки от реверсор и други дреболий. Интересно защо не ги свалиха в ПД тези неща а ще ги свалят в Сф? То е ясно за съжаление, та да се загубят половината части на път за ПД. Това ЖП няма да се оправи никога.
Покрай целия хаос в цялото БДЖ, на високо и средно ниво ръководството извършва напълно необясними и абсурдни неща. Ръководството по места пък чинно изпълнява. Пак ще се повторя - 44-084 беше напълно окомплектована, когато взеха решението за брак. Прав си Свиленов, ако не се бе обезкостила сега можеше да се прероди в 144, въпреки незначителните оперативни разлики. А защо в Сф ще се сваля.... мисля, че се досещате. Дизелджиите им трябват заработки. Те ти заработка.
Не знам каква ще е съдбата на панела на рекдините за реостата. Рекдините са свалени отдавна + датчиците Y8. Чакахме нареждане да се свали целия панел за да се постави на место горелия на 144. Не го дочакахме. Той си е със релетата с кабелите с всичко. :evil:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Защо търсите логика в нечии решения? Оградата не е от вчера, не е и от днес. По бързите влакове се пуска каквото има, а за товарните важното е да има пантограф.
Дълги години се симулира нещо в железницата и е крайно време да се разделя каквото ще се разделя, да фалира каквото ще фалира и поне да знаем, че няма нищо за какво да се ядосваме.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44 084 е подадена в дизелов цех в депо София за разкомплектоване. Утре идват от Мездра да свалят също разни части. После коша безвъзвратно отива на резака.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Каква логика, какви 5лв.. БДЖ фалира. Не е оповестено официално, но де факто е аут. Поддържат някакъв труп колкото да минат изборите. След тях масово бичкия и разпродагба. Търсете си работа в Кончар и БЖК. Бързо, докато е време.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

lok45111 написа:44 084 е подадена в дизелов цех в депо София за разкомплектоване. Утре идват от Мездра да свалят също разни части. После коша безвъзвратно отива на резака.
А коша здрав ли е, във смисъл да не е крив, от някой пожар или катастрофа?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Никакви катастрофи и пожари. Здрав и цял кош ще се унищожи, а мачканите 143, 144, 148 остават.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Остават те...Глей сега колко влака остават за след Коледа...
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:Никакви катастрофи и пожари. Здрав и цял кош ще се унищожи, а мачканите 143, 144, 148 остават.
Това е престъпление, тия не се ли сещат, че ще потрябва утре кош за някой локомотив. Ако е блъснат, крив, да не става за ползване, нека го режат, няма нужда от безполезни железа, но здрав кош, си е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Тената написа:
bdz46 написа:Никакви катастрофи и пожари. Здрав и цял кош ще се унищожи, а мачканите 143, 144, 148 остават.
Това е престъпление, тия не се ли сещат, че ще потрябва утре кош за някой локомотив. Ако е блъснат, крив, да не става за ползване, нека го режат, няма нужда от безполезни железа, но здрав кош, си е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!!
На висшето БДЖ ръководство не му пука за тези подробности. Те искат да има скрап. Ама бил здрав, какво им пука.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация