Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Коя машине е изпушила този път? Обикновенно бананите са дежурни до Кулата. Предполагам че сигурно пак е протекло масло. Марио относно горенето на столче или местенце нависоко, то няма как да изгори понеже пожарната безопасност там е на супер ниво и е изградено от негорим материал наречен тапегьозщина.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Банани няма.
44 078 е ако не се лъжа.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

БДЖ в стачна готовност

Железничарите са в стачна готовност. Имаме сигнали от цялата страна, че в БДЖ-Холдинг, в "Товарни превози" и в "Пътнически превози", готвят до 21 септември нови щатни разписания, според които и в двете компании липсват по 1000 души. Това заяви във Варна председателят на КНСБ Пламен Димитров. Според него напрежението расте лавинообразно и от събота в синдикатите има решение за започване на подписка за ефективни стачни действия. "От два месеца обяснявам на управляващите, че нарушават поетите ангажименти в стачното споразумение. А това е най-прекият път към ефективни стачни действия без процедурите по закона за уреждане на колективните трудови спорове, които са дълги и тежки", каза Димитров. КНСБ вижда нарушения в три точки на стачното споразумение, според което работодателите не започват съкращения без съгласие и диалог със синдикатите. Нарушени са и точката за изплащане на ваучерите по 2 лв. на отработен ден и за осигуряване на работното облекло. Следващата седмица имам среща с премиера Бойко Борисов, каза Пламен Димитров. Според него ако не се стигне до споразумение, в БДЖ ще има ефективна стачка след 1 октомври.
Кръстина Маринова

http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=382321
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1045600
Снимка Архив "Труд"
Полицията в Брюксел извърши акция по разчистването на Северната гара в града, където пребивавали 72 роми от Балканите, съобщи БТА.

От кои държави са били ромите не се посочва.

Имигрантите били предварително предупредени от властите, че трябва да напуснат района и не са оказали съпротива. Затова няма задържани при акцията.

Очаква се общината да им предостави изоставен имот, където те да могат да се настанят, без да пречат на останалите граждани.

По повод акцията, в. “Либр Белжик” пише, че това етническо малцинство никъде не е желано, макар неговите представители да са граждани на ЕС. Тези хора не правят никакви усилия да се интегрират, образоват и работят, посочва изданието. И допълва, че най-вероятната причина ромите да се запътят към градове като Брюксел е появата на все повече националистически и крайнодесни партии в техните страни, където се сформират милиции за разправа с тях. Според изданието в Европа ромите са подложени на сегрегация, дискриминация и принудителна стерилизация.

Изображение

Само че не пише никъде на челата им че са от балканите.

Де да можеше и принас където са около жп линиите малко да ги разтикат по надалеч ще е хубаво.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тези като ги гледам , не са българи.По облеклото (само вижте онзи с бомбето) са или румънци , или сърби.Нашите роми (имам предвид за такива бежанци) изглеждат далеч по - зле.

.....
И допълва, че най-вероятната причина ромите да се запътят към градове като Брюксел е появата на все повече националистически и крайнодесни партии в техните страни, където се сформират милиции за разправа с тях. Според изданието в Европа ромите са подложени на сегрегация, дискриминация и принудителна стерилизация.
.....

Глупости на килограм.Точно в източноевропейските и балканските страни няма нито милиции , нито някой подлага ромите на сегрегация , поради 2 важни причини , които не са за пренебрегване - 1. самите роми са многочислени като бройка и 2. си знаят толкова добре и професиоанално правата , че и опитен юрист с над 25 годишен стаж би им завидял (малко встрани - до преди години в Пзк имаше фрапантния случай , че ако кажеш на такъв "циганин" , можеше да те осъди за оронване честта и достойнството му , да иска обезщетение за морални вреди и какво ли не още).Колкото до този абзац на статията , в напредналите западноевропейски държави има много повече партии и неправителствени организации , които действат като единен фронт срещу подобни пришълци от Балканите.Едните прогласяват пред народа на съответаната държава колко опасни и вредни за обществото са тези чужденци , препитаващи се с кражби и просия , а другите покровителстват местни банди да извършват побоища в гетата.Примерът от началото на 2000 г. в Австрия бе показателен.


....
По повод акцията, в. “Либр Белжик” пише, че това етническо малцинство никъде не е желано, макар неговите представители да са граждани на ЕС. Тези хора не правят никакви усилия да се интегрират, образоват и работят, посочва изданието
....


Сам по себе си този абзац е правилен , но неправилно се търсят причините тези малцинства да се интегрират като се изтъква , че били малтретирани в собствените им държави.Всъщност причината това малцинство да е нежелано , се съдържа в абзаца и тя е:
Тези хора не правят никакви усилия да се интегрират, образоват и работят.
Е , тогава след като не правиш усилия да се интегрираш в нормалния свят , крадеш , грабиш и се препитаваш от престъпления и просия как искаш да си желан някъде? Естествено и нормално е отвсякъде да те гонят.
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

Министерството на финансите е спряло заема на Световната банка за БДЖ до провеждането на реални реформи в отрасъла. Според министър Ивайло Московски предстои закриване на 20-30 :oops: губещи линии!!!
http://dnes.dir.bg/news/bdz-sindikati-p ... 32068?nt=4
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

а така до къде я докарахме :angry4: :angry4: :angry4:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

E то излиза че ще се закрият всички линии :D
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Мдааа,мила родна картинка... На преден план отново излезнаха група неграмотници и некадърници,които претендират,че само затварянето,закриването,съкращаването и тн. процедури водят до "светло бъдеще" :? Но пропускат важният факт,че едни други такива работещи по тяхната технология през последните 20 години затриха българската индустрия именно чрез подобни мерки и точно това е една от причините за състоянието не само на железниците,но и на здравната система и на образованието че даже и на спорта ако се замисли човек. От началото на кризата колкото и пъти да ми се е налагало да ползвам услугите на БДЖ влаковете винаги са били пълни следователно има пътници = има някаква печалба от билети,а щом чуждестранни фирми се облизват за "БДЖ - Товарни превози" значи има как да се печели и от товари,което води до следващата мисъл - министъра да не бяга като дявол от тамян ами да се застъпи за спрените пари,железниците да ги получат и след това да се съкращават некадърните служители на високо ниво.Ако равнището на заплатите им се обвърже с финансовите резултати дали пък шефовете няма да се замислят и да оценят,че на тая компания и трябва работещ маркетингов отдел с добри професионалисти и да се захванат за работа???
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Интересно, БДЖ не знам да има 30 линии работещи но все пак да направим сметка.Дори и при закриването на 20 линии, трябва да закрият поне 2 главни. :lol:
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Дянков "врътна кранчето" на БДЖ, иска реформи

На този етап Министерството на финансите е спряло действията по взимане на заема от Световната банка за БДЖ като очаква железниците да изпълнят реформите, разписани от Световната банка, като условие за подписване на заема. Това заяви пред Агенция "Фокус" Бетина Жотева, говорител на Министерство на финансите. Министерството на финансите нееднократно е заявявало позицията си, че са необходими реални реформи, преди да бъде осигурено допълнително финансиране на железопътния сектор.

В последните години в държавния бюджет са отделени значителни средства за железниците, но на този етап секторът не може да се отличи със съществено подобрение в оперативното и финансовото управление.

За 2007 година за БДЖ в държавния бюджет са отделени 145 милиона лева, а за 2008 г. - 172 милиона лева. За 2009 година - 199 988 000 лева. За 2010 г. - 201 989 000 лева. За 2011 г. заложените средства в Закона за държавния бюджет са 212 милиона лева.
Министърът на финансите заедно с министъра на транспорта и ръководството на БДЖ, провеждат регулярни срещи и очакваме реални резултати, преди да продължим със следващите стъпки за подпомагане на реформите в железниците чрез осигуряване на финансиране, заяви говорителят на финансовия министър Симеон Дянков.

Смятам, че исканията за стачка са меко казано несериозни. Така транспортният министър Ивайло Московски коментира преди началото на заседанието на Министерски съвет готовността на служителите на БДЖ за ефективна стачка, предаде репортер на News.bg.
Има диалог със синдикатите, хората си получават редовно заплатите, увери още Московски.

Той обаче призна, че оптимизация предстои, но отрече слуховете, че в кратък период ще бъдат съкратени хиляди служители на железниците.
Следва се нормалната процедура за оптимизация - изваждат се няколко дейности, които се аутсорсват от железницата, като служителите там няма да останат без работа, просто се прехвърлят в аутсорснатите дейности, обясни транспортният министър.

Московски Той подчерта, че от БДЖ ще бъдат извадени губещите дейности. "Железницата е декапитализирана с 800 милиона лева," призна още Ивайло Московски и добави: „Ако продължаваме да оставяме губещите дейности вътре, по никакъв начин няма тя да се изправи на крака."
http://money.bg/news/id_1100893173
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

SaiLeR написа:Интересно, БДЖ не знам да има 30 линии работещи но все пак да направим сметка.Дори и при закриването на 20 линии, трябва да закрият поне 2 главни. :lol:
Кюстендил-Гюешево + Димитровград- Подкова може би в тия числа включват и разни клонове на фирми и предприятия
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Vancho написа:
SaiLeR написа:Интересно, БДЖ не знам да има 30 линии работещи но все пак да направим сметка.Дори и при закриването на 20 линии, трябва да закрият поне 2 главни. :lol:
Кюстендил-Гюешево + Димитровград- Подкова може би в тия числа включват и разни клонове на фирми и предприятия
Прав си, аз залагам на 6,18,81,4 след Дг,26,51.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

По линията Димитровград-Подкова няма ли 2 областни града единият от които по неофициални данни наброява около 100 000 д. и един от най-бързо развиващите се областни градове в Южна България ? Само допреди ремонтите нямаше ли директни пътнически влакове от тези два областни града към Пловдив, София, Бургас, Варна, Русе и др. места. ? Само до скоро нямаше ли по 10 вагона композиции от тези градове към столицата ? Тази линия не е ли част от международен коридор ? Т.е. заради многогодишния ремонт между Пловдив-Свиленград се налага да се закрива линията Димитровград-Покдова ?
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Качвал ли си се скоро на влак за Подкова? 40163 що годе пълен, най-пълен Момчилград - Подкова. 40166 и 165 трагично празни, 40164 слабо населен.
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”