Не е ясно колко голам е бил "пожара", та да оценяваме с какво може или не може да се загаси.
Има редица истински запалвания с пламъци, които успешно и бързо се овладяват с шише вода или в краен случай пожарогасител, докато задействане на ПГИ не би имало особен ефект, освен че ще извади локомотива от стоя за 1-2 седмици докато го изчистят от праха.
Да не говорим, че не винаги може да се говори изобщо за запалване.
Има редица истински запалвания с пламъци, които успешно и бързо се овладяват с шише вода или в краен случай пожарогасител, докато задействане на ПГИ не би имало особен ефект, освен че ще извади локомотива от стоя за 1-2 седмици докато го изчистят от праха.
Да не говорим, че не винаги може да се говори изобщо за запалване.
- Български държавни железници (БДЖ) започват да продават билети и резервации за международните влакове за Европа, съобщиха от компанията. Новата система е открита вчера след подписването на договор между „Холдинг БДЖ” и Deutsche Bahnп(DB), с който нашата железница придобива права да ползва резервационната система на германската. Тя дава възможност за пътувания с интерсити експресите ICS в Германия, всички международни и високоскоростни влакове, които пътуват в Европа. Сред тях са френските влакове TGV, испанските влакове стрели TALGO и EUROSTAR - влаковете, които пътуват в тунела под Ламанша.
Новата система позволява на клиентите да ползват намаленията, предлагани от Deutsche Bahn при пътуване с влак между големите европейски градове. Обособени агенции на германските желeзници има в три от офисите на международно пътническо бюро „Рила” – в София, Русе и Бургас. Там могат да се резервират и пътуванията.
След въвеждането на новата услуга всеки един вид билет, който може да бъде закупен в Германия, вече може да бъде закупен и от България. Действието на системата беше демонстрирано с издаване на билет на Йордан Недев, изпълнителния директор на „Холдинг БДЖ”. Избраната дестинация беше селце в Португалия – Ещурил, в първа класа, самостоятелно. Направлението на издадения билет беше София - Виена - Мюнхен - Париж - Мадрид - Лисабон – Ещурил на стойност 1500 евро в едната посока.
За обслужване на Източна Европа DB има представителства на седем места в Европа, a на 48 се продават билети на DB. Има възможност за закупуване на билети онлайн. На интернет страницата на DB на десет езика могат да се закупуват билети.
http://www.klassa.bg/news/Read/article/ ... 0%B2%D0%B5
Влак пътува 12 часа от София до Бургас
Бърз влак от София за Бургас е пътувал над 12 часа, съобщи Би Ти Ви.
До петчасовото закъснение се стигнало, след като композицията няколко пъти спирала за ремонт.
Според информацията на Би Ти Ви проблемите започнали минути, след като влакът тръгнал от Централна гара в София.
Пътниците разказват, че на гара Подуяне се повредили спирачки на вагон, а в Пловдив спрели, за да сменят локомотив, но това не станало.
В Стара Загора влакът пак спрял за смяна на локомотив, но по думите на пътниците това отново не се случило.
"На една селска гара пак ни спряха, там друг локомотив, после и той се повреди", разказват хората, пътували с влака.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Пак горя локомотив на БДЖ
5|507714.09.2011
Пътнически влак се запали в движение
27|5560029.06.2011
Някои от пътниците са се притеснили, че във влака има пожар.
От пътнически превози са обяснили, че влакът е спирал три пъти за отстраняване на повреди.
Първо се развалила спирачната система на вагон, след това локомотива, който се наложило да бъде сменен.
Междувременно синдикатите в БДЖ се готвят за ефективни стачни действия.
В обръщението към работниците и служителите в БДЖ се казва, че въпреки сключеното стачно споразумение след провеждането на едночасовата стачка, работодателят в БДЖ за пореден път се готви да извършва масови съкращения, изваждане на дейности (охрана, почистване, ремонт, билетоиздаване и кондуктори), приватизация на товарни превози, продажба на почивни станции.
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4129091
Бърз влак от София за Бургас е пътувал над 12 часа, съобщи Би Ти Ви.
До петчасовото закъснение се стигнало, след като композицията няколко пъти спирала за ремонт.
Според информацията на Би Ти Ви проблемите започнали минути, след като влакът тръгнал от Централна гара в София.
Пътниците разказват, че на гара Подуяне се повредили спирачки на вагон, а в Пловдив спрели, за да сменят локомотив, но това не станало.
В Стара Загора влакът пак спрял за смяна на локомотив, но по думите на пътниците това отново не се случило.
"На една селска гара пак ни спряха, там друг локомотив, после и той се повреди", разказват хората, пътували с влака.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Пак горя локомотив на БДЖ
5|507714.09.2011
Пътнически влак се запали в движение
27|5560029.06.2011
Някои от пътниците са се притеснили, че във влака има пожар.
От пътнически превози са обяснили, че влакът е спирал три пъти за отстраняване на повреди.
Първо се развалила спирачната система на вагон, след това локомотива, който се наложило да бъде сменен.
Междувременно синдикатите в БДЖ се готвят за ефективни стачни действия.
В обръщението към работниците и служителите в БДЖ се казва, че въпреки сключеното стачно споразумение след провеждането на едночасовата стачка, работодателят в БДЖ за пореден път се готви да извършва масови съкращения, изваждане на дейности (охрана, почистване, ремонт, билетоиздаване и кондуктори), приватизация на товарни превози, продажба на почивни станции.
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4129091
Пламна влакът София - Кулата
Неделя, 18 Септември 2011
Струмяни
Бързият влак София - Кулата се запали. Пламъците обхванали локомотива на композицията, която след инцидента се намира на гара Струмяни. Няма пострадали пътници, съобщи Фокус.
Екипите на пожарната гасиха пламъците в продължение на около час. Очаква се да бъде пратен втори локомотив, който да извози хората. Сред пътниците преобладават ученици, студенти и пенсионери.
Стандарт Нюз
http://www.standartnews.com/news/detail ... 1%82%D0%B0
Неделя, 18 Септември 2011
Струмяни
Бързият влак София - Кулата се запали. Пламъците обхванали локомотива на композицията, която след инцидента се намира на гара Струмяни. Няма пострадали пътници, съобщи Фокус.
Екипите на пожарната гасиха пламъците в продължение на около час. Очаква се да бъде пратен втори локомотив, който да извози хората. Сред пътниците преобладават ученици, студенти и пенсионери.
Стандарт Нюз
http://www.standartnews.com/news/detail ... 1%82%D0%B0
И отново идиотите от Боклук ТВ раздухаха случая, като че ли се е взривила бомба във влака! Защо не раздуят случай за някой повреден автобус ?
Смърт за БТВ!
Смърт за БТВ!

Един вагон, ама пълен! (4627)
Нема се плашиш копеУе. Сега ще изберем послушко на Боко за президент и никой няма да му пречи да си развява байряка. В България железници няма да имат тия изроди ще ги доунищожат....
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Сега другари който не виждал пожарна кола може и това да видиbobara_e_tuk написа:Пламна влакът София - Кулата
Неделя, 18 Септември 2011
Струмяни
Бързият влак София - Кулата се запали. Пламъците обхванали локомотива на композицията, която след инцидента се намира на гара Струмяни. Няма пострадали пътници, съобщи Фокус.
Екипите на пожарната гасиха пламъците в продължение на около час. Очаква се да бъде пратен втори локомотив, който да извози хората. Сред пътниците преобладават ученици, студенти и пенсионери.
Стандарт Нюз
http://www.standartnews.com/news/detail ... 1%82%D0%B0
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1044283





Глей глей ква е убава и апетитна тъкмо да гаси пожари

благодаря

Администратор

2010 - година на дерайлирали и блъскащи се локомотиви и вагони.
2011 - година на горящи локомотиви и вагони.
2012 - кой знае...
2011 - година на горящи локомотиви и вагони.
2012 - кой знае...

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
ДАНО ДА Е ФАЛИТА НА БДЖ ХОЛДИНГ И ДА СЕ ПОЧНЕ ОТ НУЛА ДА СЕ ОКРАДЕ КАКВОТО ИМА ДА СЕ НАРЕЖЕ КАКВОТО Е ОСТАНАЛО ГОДНО И НЕ ГОДНО ДА СЕ ОТКРАДНАТ ПРОЦЕНТИТЕ ОТ ТАРИКАТИТЕ ТАКА НАРЕЧЕНИ ЮПИТА КОИТО СА НАТРУПАЛИ СТАЖ ЗА СЕЛСКИ ТАРИКАТИ И НИЕ ДА ИМ СЕ ВЪЗХИЩАВАМЕ И ДА ВИКАМЕ БРАВО НА НАШЕТО МОМЧЕ ГОЛЯМ ТАРИКАТ ТИПИЧНО БЪЛГАРСКО МОЖЕБИ ТАКА ТРЯБВА ДА БЪДЕ НО ВСИЧКИ СМЕ ОВЧА МАМА ТЪРПИММММММММММММММ БЕЗ ДА СМЕЕМ ДА КАЖЕМ НИТО ДУМА КАТО ДАНАКОПЛАТЦИ И БТВ БИЛО ВИНОВНО ИЗНАСЯЛО ГЕШНА ИНФОРМАЦИЯ ТОВА ИМ Е РАБОТАТА А ОТ БДЖ НИЩО НЕ СТАВА НЕЗНАМ ЗАЩО МЪЧАТ ХОРАТА И СЕБЕСИ ДА ФАЛИРАТ И ТВА Е
Потушен е пожарът в локомотива на бързия влак Кулата-София
Струмяни. Потушен е пожарът в локомотива на бързия влак Кулата-София. Това съобщиха пътуващи за Радио „Фокус"-Пирин. При овладяването на огъня са използвани два пожарогасителя. В момента влакът пътува. Локомотивът най-вероятно ще бъде сменен на гара Дупница. Пътниците за невредими. Във влака се носи миризма на изгоряло.
Цветелина ПИШИКОВА
http://www.focus-news.net/?id=n1566930
Струмяни. Потушен е пожарът в локомотива на бързия влак Кулата-София. Това съобщиха пътуващи за Радио „Фокус"-Пирин. При овладяването на огъня са използвани два пожарогасителя. В момента влакът пътува. Локомотивът най-вероятно ще бъде сменен на гара Дупница. Пътниците за невредими. Във влака се носи миризма на изгоряло.
Цветелина ПИШИКОВА
http://www.focus-news.net/?id=n1566930

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Последно - запалил ли се е, задимил ли се е, или просто е имало проблем с вентилатор ? Защото според Darik:
Задимяване забави влака от Кулата до София на гара „Струмяни”
Престоят на влака от Кулата за София на гара "Струмяни" беше удължен с 20-минути заради задимяване. То е причинено от хоризонтален вентилатор в локомотива, съобщават от БДЖ.
Влакът пътува по разписание от 17.15 ч. и трябва пристигне в София около 22.00 часа.
Димът е бил забелязан от превозната бригада, но след спирането на локомотива на гарата е установено, че няма сериозен проблем. Композицията е продължила към София, без да се подменя локомотивът й и без намесата на противопожарните служби.
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=777848
Задимяване забави влака от Кулата до София на гара „Струмяни”
Престоят на влака от Кулата за София на гара "Струмяни" беше удължен с 20-минути заради задимяване. То е причинено от хоризонтален вентилатор в локомотива, съобщават от БДЖ.
Влакът пътува по разписание от 17.15 ч. и трябва пристигне в София около 22.00 часа.
Димът е бил забелязан от превозната бригада, но след спирането на локомотива на гарата е установено, че няма сериозен проблем. Композицията е продължила към София, без да се подменя локомотивът й и без намесата на противопожарните служби.
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=777848