
Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Значи стига да искат синдикатите могат да организират стачка/дори без подписка,дори без да ни питат/...Сега очакваме да видим постигнатите резултати.Всеки синдикалист ми отговаряше различно на въпроса за какво ще се стачкува,един вика за връщане на категориите,друг вика за увеличаване на заплатите,трети вика за условията на работа...
А истината е че от 12-13 години държавата е абдикирала от железницата и трябват пари,не0.1% от бюджета,а 1-1.5%.Без вложения и съкращения няма как да стане.Сега не ни остава нищо друго освен световната банка да не се откаже да даде тия пари и все пак държавата да обърне внимание и на железниците...Дали?
А истината е че от 12-13 години държавата е абдикирала от железницата и трябват пари,не0.1% от бюджета,а 1-1.5%.Без вложения и съкращения няма как да стане.Сега не ни остава нищо друго освен световната банка да не се откаже да даде тия пари и все пак държавата да обърне внимание и на железниците...Дали?


Администратор

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Администратор
Тия синдикати пак се наведоха,наистина си помислих ,че този път може да се промени нещо.Радвам се ,че работих в Железницата ,макар и за кратко.Много големи професионалисти и готини хора.Междудругото на началника на един Подрайон по КМ са му връчили предупреждение за уволнение,за това че е ходил на стачката от 10до 11,нормално ли е?
нормално е ако си ходил на протеста един вид вдигаш ръка срещу началника 


Очаква се нова ефективна стачка в БДЖ
Очаква се нова ефективна стачка в БДЖ, потвърди пред "Новините" на Нова председателят на синдиката на железничарите Петър Бунев.
Причината да се стигне до крайното решение са провалените преговори между профсъюза и ръководството на железниците. По думите на Бунев от мениджмънта на БДЖ са разпоредили съкращаване на 22 на сто от служителите в структурата на БДЖ.
Друга причина да се стигне до стачка е провалената сделка със Световната банка, която трябваше да отпусне на железниците 620 милиона за преструктуриране и обновление.
От БДЖ опровергаха твърдението, че се готвят съкращения на служители. Уточниха, че при извежданто на двете дружества по охрана и по почистване, хората ще запазят работните си места.
http://www.novatv.bg/news/view/2011/09/ ... %94%D0%96/
Очаква се нова ефективна стачка в БДЖ, потвърди пред "Новините" на Нова председателят на синдиката на железничарите Петър Бунев.
Причината да се стигне до крайното решение са провалените преговори между профсъюза и ръководството на железниците. По думите на Бунев от мениджмънта на БДЖ са разпоредили съкращаване на 22 на сто от служителите в структурата на БДЖ.
Друга причина да се стигне до стачка е провалената сделка със Световната банка, която трябваше да отпусне на железниците 620 милиона за преструктуриране и обновление.
От БДЖ опровергаха твърдението, че се готвят съкращения на служители. Уточниха, че при извежданто на двете дружества по охрана и по почистване, хората ще запазят работните си места.
http://www.novatv.bg/news/view/2011/09/ ... %94%D0%96/

Администратор
Проблемите в БДЖ са много и на много нива. Основния проблем е именно, че при нас важи правилото "много вожд - малко индианец", другото което е проблем на железницата, е нейното издояване от разни високопоставени люде, които вместо да гледат как да стабилизират положението, си мислят каква нова кола да си купят или къде да отидат на почивка.
Втория основен проблем е тотално сбърканата политика на ръководството и назначаването на ключови ръководни постове на хора, които нямам грам поятие от железници. Това води до издаване на малоумни заповеди и до бавното, но сигурно унищожаване на БДЖ като цяло.
Втория основен проблем е тотално сбърканата политика на ръководството и назначаването на ключови ръководни постове на хора, които нямам грам поятие от железници. Това води до издаване на малоумни заповеди и до бавното, но сигурно унищожаване на БДЖ като цяло.
64.19
Информация
Модератори