От това да се унищожи връзката между 4611/4641 си е чист отврат. Вярно нормално е да се тръгне от варна около 5 и нещо и до софето да си по обяд, но да унищожиш връзка която дълги години е била работеща, това ако е в Китай сигурно за писачите наградата ще се измери в една оловна дренка в главата.
Това е опропастяване и проваляне на държавна политика по отношение на транспорта.За такива неща (възприема се като саботаж и в техния наказателния процес се третира като тероризъм) вкарват в затвора за повече от 10 години.Доколкото знам имат и смъртно наказание и ако деянието е с квалифициращи обстоятелства (например няколко подобни изгубени връзки между различни влакове) , виновният деец се екзекутирва наравно с убийци , изнасилвачи и наркотрафиканти на стадион пред погледите на хиляди хора.
Това е както у нас в периода до 10-ти ноември - да оплюеш държавния герб , или да скъсаш портрет на Т. Живков или Ленин - задължително влизаш в затвора като враг на народа или империалистически агент.Първо след нечовешки мъчения ти изтръгват "признания" коя държава ти е предложила да шпионираш народната власт , след това се стараят да ти се случи нелеп инцидент в затвора и ако не умреш , в най - добрия случай излизаш инвалид за цял живот.При китайците не е много по - различно.Хайде после да видим дали на твоите колеги през ум ще им мине да опропастяват държавната политика в транспорта чрез унищожаване на съществуващи връзки между влаковете.
Това е както у нас в периода до 10-ти ноември - да оплюеш държавния герб , или да скъсаш портрет на Т. Живков или Ленин - задължително влизаш в затвора като враг на народа или империалистически агент.Първо след нечовешки мъчения ти изтръгват "признания" коя държава ти е предложила да шпионираш народната власт , след това се стараят да ти се случи нелеп инцидент в затвора и ако не умреш , в най - добрия случай излизаш инвалид за цял живот.При китайците не е много по - различно.Хайде после да видим дали на твоите колеги през ум ще им мине да опропастяват държавната политика в транспорта чрез унищожаване на съществуващи връзки между влаковете.

Модератор
Унищожаването на въпросната връзка е просто поредния технологичен експеримент, базиран на принципа "да видим какво ще стане". След като го пускат в този формат на движение поне да му бяха редуцирали спиранията между Шумен и Горна Оряховица. Преди него се движи 20130. Иначе от спирането в Синдел, което са заложили се появява нова връзка между 3637 и 4641.
Подобна връзка ми се вижда направо смешна и не виждам кой би я използвал ... Далеч по-разумна си беше във варианта 2637 > 4641. Хубаво го местят по-късно, но защо по дяволите Дунава си стои същият 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Модератор
Връзката 4641/2637 беше ранна алтернатива, който иска да пътува от Варна за Добрич, макар че да стигнеш до гарата във Варна за 4:25 си е доста екстремно преживяване,а и микробусите от Варна за Добрич са през час в делничните дни.4611 няма и да го бутнат, защото идеята му е да пристига в София преди 13:00 ч и от години държи този часови диапазон на движение.Освен това има връзки в Мездра от/за Северозападна България. Грешката е,че се канят да разбутат 4641.
Бъркаш. 4611 допреди няколко години тръгваше в 06.20 и стигаше и след 13 часа
сега като е малко по-бърз пътя ГО-София си стига за доста по-малко време. Едно тръгване към 06.40 на Дунава би било идеално, още повече че следващия влак от Р за ГО тръгва от новия ГДВ в 08.30 чак. А това пристигане преди 13 ч ми е много любопитно на кого му е толкоз необходимо. Слизаш в 12 часа и към 13 ако отиваш по работа хващаш обедните почивки ...
По работа Ч бряг и Мездра си имат влакове и преди Дунава. Факт, след Янтра и 1385/383 става един огромен кратер, от друга страна Павликени Златните като не спират там след Дунава имат чак 2612 - пет,шест часа дупка без влакове ... От Русе влак в 6 ч си е адски трудно да се хване - хората дават по 5 лв за такси и плащат билети по 5-6 лв това не е нормално... Неслучайно от останалит е големи градове изключая Видин и Лом влаковете и от Варна и Бургас и София тръгват след 06.30. Дунава дори на 06.20 си беше приличен, ама това 06.00 е ужасно ....


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Модератор

Искаш да кажеш , че в Русе няма удобен градски транспорт толкова рано?Vancho написа:...... От Русе влак в 6 ч си е адски трудно да се хване - хората дават по 5 лв за такси и плащат билети по 5-6 лв това не е нормално... Неслучайно от останалит е големи градове изключая Видин и Лом влаковете и от Варна и Бургас и София тръгват след 06.30. Дунава дори на 06.20 си беше приличен, ама това 06.00 е ужасно ....



Няма, поне от ЖК Възраждане до Централна гара. Всъщност отникъде до Централна гара няма. Имам чувството, че ръководителите на градския транспорт имат таксиметрови фирми. Когато пътувам за Варна от Възраждане, правя следното: хващам "Синия Дунав" от Товарна гара в 5.40, на Централна гара слизам и се качвам на "Приста". Обикновено като ми видят билета отдалеч, не се спират и минавам гратис. Веднъж само една кондукторка се заяде, но не ме таксува. Веднъж пък един кондуктор че не му се занимава с таксуване, щом ще пътувам после пак, но по принцип трябвало да ме таксуват 0,80 стотинки в рамките на града и в крайна сметка досега не съм платил нито веднъж. Такова тръгване предполага ставане в 4 за закуска, бръснене, изчитане на новините в интернет и душ, но вече свикнах. На връщане посочената процедура се повтаря в обратен ред, както се казва.VESO написа: Искаш да кажеш , че в Русе няма удобен градски транспорт толкова рано?![]()
![]()
Че то в Пазарджик градският транспорт стартира в 5:30.Това е за работни дни.В почивни е от 6:00.
Последно промяна от NikolaiRG на Съб Сеп 17, 2011 10:21 am, променено общо 1 път.
Че то в участъка Русе - Русе разпр. проверяват ли за билети? Това е все едно влак от Пловдив да го проверяват след Искър или след Подуяне.Смешно направо.Веднъж с няколко форумци пътувахме така с ТСВ-то , което се връща обратно като 90101 до Каспичан и кондукторът чак си позволи да ни пита за билети.Като му обяснихме , че сме до центр. гара и какви билети може да търси , си замълча.После си взехме билети от Русе.В 4611 например съм виждал да проверяват след центр. гара , а не веднага след разпределителната.
Преминават набързо, за да таксуват пътуващите между двете гари. Затова когато видят билет в ръката на пътник, го подминават, както правят с мен.VESO написа:Че то в участъка Русе - Русе разпр. проверяват ли за билети? Това е все едно влак от Пловдив да го проверяват след Искър или след Подуяне.Смешно направо.Веднъж с няколко форумци пътувахме така с ТСВ-то , което се връща обратно като 90101 до Каспичан и кондукторът чак си позволи да ни пита за билети.Като му обяснихме , че сме до центр. гара и какви билети може да търси , си замълча.После си взехме билети от Русе.В 4611 например съм виждал да проверяват след центр. гара , а не веднага след разпределителната.
Изследвайки миналите графици , съм забелязал една интересна тенденция - все по - късно се измества часът на тръгване на някогашния "Дунав" , сега 4612 от София.Бързият влак за Русе е тръгвал в 14:15 , по - късно (последователно) - 14:20 , 14:30 , 14:55 , 15:00 , 15:15 , 15:30 , за да достигне в сегашния график 15:45.Това от една страна е доста удобно за русенци , които се прибират от столицата , но часът 22:16 в крайна гара не е ли малко късен?
В ГДВ 2012 как е заложен този влак? В темата за стари ГДВ ще покажа интересна находка , на която попаднах в един от старите пътеводители.
В ГДВ 2012 как е заложен този влак? В темата за стари ГДВ ще покажа интересна находка , на която попаднах в един от старите пътеводители.


Модератор
Информация
Модератори