

От години е така.

Модератор
След видяното на файла с проектографика, много се надявам,че това не е окончателния вариант на ГДВ 2012. Най-фрапиращите и биещи на очи недоразумения са 2610, който спира в Каспичан за връзка с 9621, а незнайно защо минава транзит през Червен Бряг, както и 4641, който ще заминава един час по-късно от Варна, като по този начин изпуска 4611 в Г.Оряховица за връзка. Неприятно впечатление правят и завишените на много места времепътувания. За разлика от друг път известна светлина в тунела е пета линия, където най-после се появява истински бърз влак -5620. Приятно впечатление прави и 5625 (5623 по старому), който е изместен в 17:00ч. Очертават се нова дневна двойка пътнически влакове 50133/50132 за участъка Дупница - Кулата. Появява се КПВ 20225 София - Лакатник, заминаващ в 21:50.Не е ясно, обаче този влак редовно ли ще се движи, защото ако е регулярен не би трябвало 2627 да спира по спирките в дефилето,а това не е коригирано.
Ами друг влак няма да има, но скапаха връзката с 4611, но какво да се прави, а каква връзка с 2655.gugu_134 написа:Защо 4641 тръгва 1 час по-късно от Варна? По този начин вече не е подходяща връзка в ГО за 4611 и 2655. Дали ще има друг влак, който да поема по 4-та линия и да изпълнява съответната функция на 4641?

Ами вмомента 4641 е до Горна заради ремонта иначе продължава към Търновград и Пловдив. Мисълта ми беше от 2655 да се прикачват на 4641, което също се прецаква.SaiLeR написа:Ами друг влак няма да има, но скапаха връзката с 4611, но какво да се прави, а каква връзка с 2655.gugu_134 написа:Защо 4641 тръгва 1 час по-късно от Варна? По този начин вече не е подходяща връзка в ГО за 4611 и 2655. Дали ще има друг влак, който да поема по 4-та линия и да изпълнява съответната функция на 4641?Все едно някой да идва от Ва до ГО и после да се връща в обратна посока.
Връзката 4611 > 2655 не е чак толкова безмислена, но се ползва от адски малко народ. Далеч по-разумното е 4641 > 4611 или обратно. И докато от 4611 ще си я има /ама кой ли ще я ползва с едночасов предстой/, то връзката Варна-София се губи, което е тъпанарщина. Та от 4611 на 2655 се прекачват пътници от гарите след Русе, пътуващи към морето. Например на жителите на Полски тръмбеш и Бяла им е доста по-бързо стигането до морската столица през ГО-Шумен, отколкото през Русе-Каспичан. Но там се качват толкоз малко хора, че е смешно да се запази тази връзка, а да се наруши една от най-важните и удобни Север-Юг....SaiLeR написа:Ами друг влак няма да има, но скапаха връзката с 4611, но какво да се прави, а каква връзка с 2655.gugu_134 написа:Защо 4641 тръгва 1 час по-късно от Варна? По този начин вече не е подходяща връзка в ГО за 4611 и 2655. Дали ще има друг влак, който да поема по 4-та линия и да изпълнява съответната функция на 4641?Все едно някой да идва от Ва до ГО и после да се връща в обратна посока.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Наско, спят лятно-есенен сън, само това лято съм им писал 5 или 6 писма с идеи и проектни разписания. Даже имам да пиша още едно, но се чудя има ли смисъл.

Ако е окончателно разсписанието много добре ще гледам и чувам от Горна Баня и линията обикаляща Ок2 повече влакове. Разсписанията са същите за 5 даже и 7 нищо не променено. По едно време искаха Брусарци-Лом само чамуги да вървят. За 6та линия много е гадно това че участъка Земен-Рж-РП Коп-Кю е с постоянно 40км/ч. Кога беше 50 се търпеше а сега 10-20 мин по-бавно. Става въпрос за тръгващ по обед от Кюстендил за София.
Информация
Модератори