


Поздравления за снимките!
И само с два вагона?
От кога се движи така?
Къде си хванал пловдивската машина? От доста време работи по Горна.abkantchev написа: ...
07-106 е на опашката на дълъг товарен влак:
http://media.snimka.bg/9129/024512868-big.jpg
Защо някога , той и сега си е известен с това название.Причината е цветът на вагоните - никой вагонен участък няма такива 40-ки.abkantchev написа: ...
По дефилето: среща с влака който някога беше известен под името "Белия кон" начело с 45-150:
...
Това 460 ли е?abkantchev написа:...
...докато по съседния коловоз влезе международният влак за Русе и Букурещ теглен от 45-204:
http://media.snimka.bg/9130/024515903-big.jpg



Благодаря, Весо.
07-106 беше на Мездра.
Според разписанието на БДЖ, 1620/1623 е БЗВР "Пловдив" - освен ако "Белия кон" винаги е било апокрифно название. Аз мислех че е официално, а впоследiтвие променено. Ще има един комплект снимки с него София-Враца два дена по-късно, ама си чакат реда
Представа си нямам защо 460 беше с два вагона - колкото, толкова. Да отговоря и на Ванчо, първия беше на CFR, втория exDB на БДЖ. Снимката на 461 на 16. 07. беше с 3, 2 на БДЖ – 1 сер 74 и 1 exDB и един на CFR.
07-106 беше на Мездра.
Според разписанието на БДЖ, 1620/1623 е БЗВР "Пловдив" - освен ако "Белия кон" винаги е било апокрифно название. Аз мислех че е официално, а впоследiтвие променено. Ще има един комплект снимки с него София-Враца два дена по-късно, ама си чакат реда

Представа си нямам защо 460 беше с два вагона - колкото, толкова. Да отговоря и на Ванчо, първия беше на CFR, втория exDB на БДЖ. Снимката на 461 на 16. 07. беше с 3, 2 на БДЖ – 1 сер 74 и 1 exDB и един на CFR.
Разбира се , че е така.Влакът от години насам си има две наименования - официално "Пловдив" и неофициално "Бял кон".С второто е известен и сред спотърите.abkantchev написа:...
Според разписанието на БДЖ, 1620/1623 е БЗВР "Пловдив" - освен ако "Белия кон" винаги е било апокрифно название. Аз мислех че е официално, а впоследiтвие променено. Ще има един комплект снимки с него София-Враца два дена по-късно, ама си чакат реда![]()
..
За 460 направо се смаях - наистина ли има пътници само за два вагона? На 28-ми май т.г. видях влака и вагоните бяха 4.
Откакто се движи 1385 всичко е с по един за вътрешно съобщение. А от тая снимка май са 0. Това е странно, защото пък 460 вагона отиваше на 4627
Днес на Русе чакаше пък само едно екс дб от 460 без румънски... Чакаха + 150 закъснелия 964. Простотия от всякъде ...

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)



Ето и обещаните снимки от пътуване София-Пловдив-София с 8613/8612 на 28.07.2011
ЦГ София сутринта:
Пристигането на Белия кон теглен от 44-130
http://media.snimka.bg/9191/024637611-big.jpg
44-138 маневрира към депото. Задната машина е 44-108, но не можа да застане хубаво за снимка.
http://media.snimka.bg/9191/024637612-big.jpg
45-159 маневрира откъм страна София-север
http://media.snimka.bg/9191/024637614-big.jpg
Още една снимка на 45-191, която беше дежурна по онова време на 2613
http://media.snimka.bg/9191/024637615-big.jpg
Точно преди да потеглим, на коловоза до нас се установи 46-039 и една маневрена машина 52-ра серия начело на сравнително къс товарен влак
http://media.snimka.bg/9191/024637617-big.jpg
8613 беше с внушителна композиция както е типично през лятото. Аз снимах почти в самия край. Снимки на 8613 по 1-ва линия:
http://media.snimka.bg/9191/024637627-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637631-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637638-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637644-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637648-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637650-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637654-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637664-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637667-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637670-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637675-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637678-big.jpg
Част 2 следва
ЦГ София сутринта:
Пристигането на Белия кон теглен от 44-130
http://media.snimka.bg/9191/024637611-big.jpg
44-138 маневрира към депото. Задната машина е 44-108, но не можа да застане хубаво за снимка.
http://media.snimka.bg/9191/024637612-big.jpg
45-159 маневрира откъм страна София-север
http://media.snimka.bg/9191/024637614-big.jpg
Още една снимка на 45-191, която беше дежурна по онова време на 2613
http://media.snimka.bg/9191/024637615-big.jpg
Точно преди да потеглим, на коловоза до нас се установи 46-039 и една маневрена машина 52-ра серия начело на сравнително къс товарен влак
http://media.snimka.bg/9191/024637617-big.jpg
8613 беше с внушителна композиция както е типично през лятото. Аз снимах почти в самия край. Снимки на 8613 по 1-ва линия:
http://media.snimka.bg/9191/024637627-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637631-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637638-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637644-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637648-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637650-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637654-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637664-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637667-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637670-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637675-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637678-big.jpg
Част 2 следва


Част 2.
Срещи и надминавания...
След Искър срещнахме едно Дезиро с ПВ по 3-та:
http://media.snimka.bg/9191/024637618-big.jpg
На Елин Пелин беше спрян дълъг ТВ бутан от 46-242...
http://media.snimka.bg/9191/024637619-big.jpg
... и теглен от 44-183.
http://media.snimka.bg/9191/024637620-big.jpg
Един от двамата машинисти на 46-242 като забеляза че снимам ми викаше на 2-3 пъти да не снимам. Това е единствения случай на грубо отношение на машинист към мен досега. Нищо страшно, само отбелязвам. Аз по принцип гледам да съм дискретен, макар че моя Sony А300 и 18-250 mm обектив с корона се забелязват лесно. Аз също уважавам правото на хората да не бъдат снимани без тяхно съгласие и винаги се старая да не са в кадър, или ги изрязвам/замъглявам в Photoshop. Както и да е, продължавам нататък.
На Вакарел спряхме. Накрая се оказа че е заради кражбата на контактна мрежа на Веринско. Стояхме около 45 мин. В гарата беше спрян товарен влак с един лок 43-а сер бутащ...
http://media.snimka.bg/9191/024637623-big.jpg
...и 46-231 начело.
http://media.snimka.bg/9191/024637624-big.jpg
След потеглянето, цялото задържано насрещно движение се изреди в бърза последователност.
Още на Веринско срещнахме 44-113 с Чайката който се движеше през Пловдив около това време.
http://media.snimka.bg/9191/024637625-big.jpg
След това 44-185 с международния влак,...
http://media.snimka.bg/9191/024637629-big.jpg
... Дезирото от Септември,...
http://media.snimka.bg/9191/024637634-big.jpg
... и - радост - ТВ с две червени машини начело, първата от които беше лъскавата 44-099.
http://media.snimka.bg/9191/024637642-big.jpg
На Ихтиман, от другата страна беше спрян още един насрещен ТВ, но не можах да снимам локомотива.
Преди Костенец, още един БВ начело с 44-060
http://media.snimka.bg/9191/024637646-big.jpg
След Белово, още едно Дезиро:
http://media.snimka.bg/9191/024637657-big.jpg
На Септември, очуканата 44-076 беше начело на насрещен ТВ:
http://media.snimka.bg/9191/024637660-big.jpg
При тръгване, 45-150 докара БВ По-Сф
http://media.snimka.bg/9191/024637662-big.jpg
След Огняново, 43-535 мина изолирана:
http://media.snimka.bg/9191/024637672-big.jpg
При влизане в Пловдив, 43-а сер се готвеше да замине начело на ПВ от един от челните коловози,...
http://media.snimka.bg/9191/024637680-big.jpg
... а в това време БВ от Дъбово начело с 45-188 пристигна на 1-ви коловоз:
http://media.snimka.bg/9191/024637683-big.jpg
Част 3 следва.
Срещи и надминавания...
След Искър срещнахме едно Дезиро с ПВ по 3-та:
http://media.snimka.bg/9191/024637618-big.jpg
На Елин Пелин беше спрян дълъг ТВ бутан от 46-242...
http://media.snimka.bg/9191/024637619-big.jpg
... и теглен от 44-183.
http://media.snimka.bg/9191/024637620-big.jpg
Един от двамата машинисти на 46-242 като забеляза че снимам ми викаше на 2-3 пъти да не снимам. Това е единствения случай на грубо отношение на машинист към мен досега. Нищо страшно, само отбелязвам. Аз по принцип гледам да съм дискретен, макар че моя Sony А300 и 18-250 mm обектив с корона се забелязват лесно. Аз също уважавам правото на хората да не бъдат снимани без тяхно съгласие и винаги се старая да не са в кадър, или ги изрязвам/замъглявам в Photoshop. Както и да е, продължавам нататък.
На Вакарел спряхме. Накрая се оказа че е заради кражбата на контактна мрежа на Веринско. Стояхме около 45 мин. В гарата беше спрян товарен влак с един лок 43-а сер бутащ...
http://media.snimka.bg/9191/024637623-big.jpg
...и 46-231 начело.
http://media.snimka.bg/9191/024637624-big.jpg
След потеглянето, цялото задържано насрещно движение се изреди в бърза последователност.
Още на Веринско срещнахме 44-113 с Чайката който се движеше през Пловдив около това време.
http://media.snimka.bg/9191/024637625-big.jpg
След това 44-185 с международния влак,...
http://media.snimka.bg/9191/024637629-big.jpg
... Дезирото от Септември,...
http://media.snimka.bg/9191/024637634-big.jpg
... и - радост - ТВ с две червени машини начело, първата от които беше лъскавата 44-099.
http://media.snimka.bg/9191/024637642-big.jpg
На Ихтиман, от другата страна беше спрян още един насрещен ТВ, но не можах да снимам локомотива.
Преди Костенец, още един БВ начело с 44-060
http://media.snimka.bg/9191/024637646-big.jpg
След Белово, още едно Дезиро:
http://media.snimka.bg/9191/024637657-big.jpg
На Септември, очуканата 44-076 беше начело на насрещен ТВ:
http://media.snimka.bg/9191/024637660-big.jpg
При тръгване, 45-150 докара БВ По-Сф
http://media.snimka.bg/9191/024637662-big.jpg
След Огняново, 43-535 мина изолирана:
http://media.snimka.bg/9191/024637672-big.jpg
При влизане в Пловдив, 43-а сер се готвеше да замине начело на ПВ от един от челните коловози,...
http://media.snimka.bg/9191/024637680-big.jpg
... а в това време БВ от Дъбово начело с 45-188 пристигна на 1-ви коловоз:
http://media.snimka.bg/9191/024637683-big.jpg
Част 3 следва.

Благодаря за добрите отзиви. Продължаваме с част 3
На Гара Пловдив
Заминаването на 8613 теглен от 44-058
http://media.snimka.bg/9191/024637685-big.jpg
45-188 начело на БВ за Дъбово - с непокътнатата кабина отпред
http://media.snimka.bg/9191/024637687-big.jpg
43-526 на ПВ от Карлово. Аз не знаех че още се пускат композиции за тези влакове
http://media.snimka.bg/9191/024637690-big.jpg
43-535 се върна начело на ТВ
http://media.snimka.bg/9191/024637692-big.jpg
44-134 начело на 8615
http://media.snimka.bg/9191/024637694-big.jpg
Лъскавата 44-096 докара Оптима Експрес. Отзад имаше един дизел 07 сер. Разкачиха електровоза веднага, и скоро след това композицията потегли към Филипово
http://media.snimka.bg/9191/024637696-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637699-big.jpg
8612 пристигна с около 100 мин закъснение. Не направих снимка на машината понеже имаше много народ отпред, така че забравих коя беше. Взех си 1-ва класа във варненската група и бях сам в купе до Сф, но втора класа беше пълна. Отпред закачиха втора червена машина до Сф. Снимки на 8612 По-Сф:
http://media.snimka.bg/9191/024637711-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637714-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637716-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637720-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637723-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637725-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637728-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637731-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637734-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637736-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637739-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637741-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637742-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637750-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637752-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637754-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637756-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637765-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637769-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637829-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637831-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637834-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637836-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637837-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637839-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637841-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637845-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637848-big.jpg
Част 4 следва.
На Гара Пловдив
Заминаването на 8613 теглен от 44-058
http://media.snimka.bg/9191/024637685-big.jpg
45-188 начело на БВ за Дъбово - с непокътнатата кабина отпред
http://media.snimka.bg/9191/024637687-big.jpg
43-526 на ПВ от Карлово. Аз не знаех че още се пускат композиции за тези влакове
http://media.snimka.bg/9191/024637690-big.jpg
43-535 се върна начело на ТВ
http://media.snimka.bg/9191/024637692-big.jpg
44-134 начело на 8615
http://media.snimka.bg/9191/024637694-big.jpg
Лъскавата 44-096 докара Оптима Експрес. Отзад имаше един дизел 07 сер. Разкачиха електровоза веднага, и скоро след това композицията потегли към Филипово
http://media.snimka.bg/9191/024637696-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637699-big.jpg
8612 пристигна с около 100 мин закъснение. Не направих снимка на машината понеже имаше много народ отпред, така че забравих коя беше. Взех си 1-ва класа във варненската група и бях сам в купе до Сф, но втора класа беше пълна. Отпред закачиха втора червена машина до Сф. Снимки на 8612 По-Сф:
http://media.snimka.bg/9191/024637711-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637714-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637716-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637720-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637723-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637725-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637728-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637731-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637734-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637736-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637739-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637741-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637742-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637750-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637752-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637754-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637756-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637765-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637769-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637829-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637831-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637834-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637836-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637837-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637839-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637841-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637845-big.jpg
http://media.snimka.bg/9191/024637848-big.jpg
Част 4 следва.
Информация
Модератори