Съградски готов си, но моля те пиши на КИРИЛИЦА!abkantchev написа:Otvorete potrebitelski fotoalbum za men. Blagodarya predvarielno.


Новогодишен влак: 42211 обслужван от 32-035 заминава от гара Габрово на 01 01 2011 в 17:00
http://abkantchev.snimka.bg/travel/bdz- ... 7.21942322
http://abkantchev.snimka.bg/travel/bdz- ... 7.21942324
http://abkantchev.snimka.bg/travel/bdz- ... 7.21942328
http://abkantchev.snimka.bg/travel/bdz- ... 7.21942335
http://abkantchev.snimka.bg/travel/bdz- ... 7.21942322
http://abkantchev.snimka.bg/travel/bdz- ... 7.21942324
http://abkantchev.snimka.bg/travel/bdz- ... 7.21942328
http://abkantchev.snimka.bg/travel/bdz- ... 7.21942335



Стари снимки от пътуване София-Велинград-Габрово Януари 2009. Намерих ги в един позабравен архивиран hard disk. Качеството не е супер, особено на някои които са кадри от клипове превърнати в .jpg. Снимани са с остарял Canon Powershot 8.1 megapixel.
Албума можете да видите тук:
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 009.592584
Някои по-добри снимки:
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 4.23454295
След гара Велинград към Довринище.
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 4.23454342
Разминаване по път за Септември
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 4.23454297
44-058 заминава от Пловдив към София
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 4.23454306
БВ от Пловдив за Шумен престоява на гара Тулово.
Снимките напомнят времената когато 4640/4641 беше с 5 купейни вагона и фургон, а 44-188 беше 45-188. Приятно гледане.
Албума можете да видите тук:
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 009.592584
Някои по-добри снимки:
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 4.23454295
След гара Велинград към Довринище.
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 4.23454342
Разминаване по път за Септември
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 4.23454297
44-058 заминава от Пловдив към София
http://abkantchev.snimka.bg/bulgaria/bd ... 4.23454306
БВ от Пловдив за Шумен престоява на гара Тулово.
Снимките напомнят времената когато 4640/4641 беше с 5 купейни вагона и фургон, а 44-188 беше 45-188. Приятно гледане.

Част 1
Габрово 05:00 до Ц. Ливада с 42203
Ц. Ливада до Г. Оряховица с 40112. Състав: 2 прилични сини 47 начело със 61-011 – ако не ме лъже паметта.
На входа на ГО успоредно на 40112 влезе 44-100 дърпайки сериозно закъснелия МБВ 1384 поради невероятното комбо от запаления 44-089 и, по-късно през нощта, ударената от светкавица контактна мрежа:
http://media.snimka.bg/9059/024374239-big.jpg
44-126 докара 40131 горе долу на време, моментално я откачиха:
http://media.snimka.bg/9059/024374242-big.jpg
и след това на 40112 се върна обратно кьм Самуил навреме.
http://media.snimka.bg/9059/024374255-big.jpg
През това време обединената композиция на 2627 и 2637, също с огромно закъснение, пристигна начело с 45-191 ...
http://media.snimka.bg/9059/024374252-big.jpg
... и замина.
http://media.snimka.bg/9059/024374258-big.jpg
На 4-и коловоз се беше установила 32-029/030 чакаща да отвози до Радунци пътниците от 4640...
http://media.snimka.bg/9059/024374264-big.jpg
... които пристигна навреме начело с 44-123 в състав от 2 74-ки.
http://media.snimka.bg/9059/024374261-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374262-big.jpg
20135 в състав от 2 сини 47-ци начело с 44-106 пристигна с около 1 ч. закъснение на 5-и коловоз и замина набързо...
http://media.snimka.bg/9059/024374267-big.jpg
...да направи място на пристигащия по петите му 2655 начело с 44-115
http://media.snimka.bg/9059/024374269-big.jpg
През това време 4611 пристигна на 6-и коловоз начело с 44-139. Не можах да я снимам добре, но ми се видя доста очукана.
Снимки на 2655 с 44-115 в участъка ГО-ВА
http://media.snimka.bg/9059/024374271-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374278-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374282-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374284-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374292-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374300-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374302-big.jpg
Срещи с други влакове:
Преди Попово срещнахме 20150 съставен от 2 ЕМВ-32
http://media.snimka.bg/9059/024374272-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374275-big.jpg
На границата на Търговище се състоя разминаването с 2610 начело с 44-141:
http://media.snimka.bg/9059/024374280-big.jpg
Шумен - 3660 с 44-202:
http://media.snimka.bg/9059/024374290-big.jpg
Каспичан - 9620 с 43-513:
http://media.snimka.bg/9059/024374296-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374298-big.jpg
На Повеляново постояхме около 10 мин. При пристигането ни, 30260 обслужван от 32-023/024 замина...
http://media.snimka.bg/9059/024374304-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374305-big.jpg
...следван по петите от 2612, чийто необикновен състав беше вече коментиран, начело с 44-111
http://media.snimka.bg/9059/024374307-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374310-big.jpg
От там заминахме по неправилен път до Езерово (?), където срещнахме 28202 състоящ се от внушителния 07-076 и 1 вагон 47-ма серия.
http://media.snimka.bg/9059/024374311-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374313-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374314-big.jpg
Пристигнахме на Варна с 85-90 % населеност и 17 мин закъснение.
Част 2 следва.
Габрово 05:00 до Ц. Ливада с 42203
Ц. Ливада до Г. Оряховица с 40112. Състав: 2 прилични сини 47 начело със 61-011 – ако не ме лъже паметта.
На входа на ГО успоредно на 40112 влезе 44-100 дърпайки сериозно закъснелия МБВ 1384 поради невероятното комбо от запаления 44-089 и, по-късно през нощта, ударената от светкавица контактна мрежа:
http://media.snimka.bg/9059/024374239-big.jpg
44-126 докара 40131 горе долу на време, моментално я откачиха:
http://media.snimka.bg/9059/024374242-big.jpg
и след това на 40112 се върна обратно кьм Самуил навреме.
http://media.snimka.bg/9059/024374255-big.jpg
През това време обединената композиция на 2627 и 2637, също с огромно закъснение, пристигна начело с 45-191 ...
http://media.snimka.bg/9059/024374252-big.jpg
... и замина.
http://media.snimka.bg/9059/024374258-big.jpg
На 4-и коловоз се беше установила 32-029/030 чакаща да отвози до Радунци пътниците от 4640...
http://media.snimka.bg/9059/024374264-big.jpg
... които пристигна навреме начело с 44-123 в състав от 2 74-ки.
http://media.snimka.bg/9059/024374261-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374262-big.jpg
20135 в състав от 2 сини 47-ци начело с 44-106 пристигна с около 1 ч. закъснение на 5-и коловоз и замина набързо...
http://media.snimka.bg/9059/024374267-big.jpg
...да направи място на пристигащия по петите му 2655 начело с 44-115
http://media.snimka.bg/9059/024374269-big.jpg
През това време 4611 пристигна на 6-и коловоз начело с 44-139. Не можах да я снимам добре, но ми се видя доста очукана.
Снимки на 2655 с 44-115 в участъка ГО-ВА
http://media.snimka.bg/9059/024374271-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374278-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374282-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374284-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374292-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374300-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374302-big.jpg
Срещи с други влакове:
Преди Попово срещнахме 20150 съставен от 2 ЕМВ-32
http://media.snimka.bg/9059/024374272-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374275-big.jpg
На границата на Търговище се състоя разминаването с 2610 начело с 44-141:
http://media.snimka.bg/9059/024374280-big.jpg
Шумен - 3660 с 44-202:
http://media.snimka.bg/9059/024374290-big.jpg
Каспичан - 9620 с 43-513:
http://media.snimka.bg/9059/024374296-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374298-big.jpg
На Повеляново постояхме около 10 мин. При пристигането ни, 30260 обслужван от 32-023/024 замина...
http://media.snimka.bg/9059/024374304-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374305-big.jpg
...следван по петите от 2612, чийто необикновен състав беше вече коментиран, начело с 44-111
http://media.snimka.bg/9059/024374307-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374310-big.jpg
От там заминахме по неправилен път до Езерово (?), където срещнахме 28202 състоящ се от внушителния 07-076 и 1 вагон 47-ма серия.
http://media.snimka.bg/9059/024374311-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374313-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374314-big.jpg
Пристигнахме на Варна с 85-90 % населеност и 17 мин закъснение.
Част 2 следва.
Последно промяна от abkantchev на Пет Авг 05, 2011 5:54 pm, променено общо 4 пъти.


Част 2.
След кратка почивка се качих на 2614 начело с 45-191 до Синдел.
Депо ВА:
http://media.snimka.bg/9059/024374316-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374319-big.jpg
28103 с лок 55 серия и един 47а серия вагон на Повеляново
http://media.snimka.bg/9060/024375892-big.jpg
На голямата крива след Повеляново се получи прекрасно разминаване с 8631 начело с 44-070:
Изходния обяви пристигането:
http://media.snimka.bg/9060/024375888-big.jpg
Ето и самото разминаване:
http://media.snimka.bg/9059/024374320-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374323-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374326-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374332-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374335-big.jpg
На Разделна беше 44-138 на къс, и явно пристигнал отдавна, товарен влак:
http://media.snimka.bg/9059/024374339-big.jpg
Малко след слизането на Синдел, 45-196 докара МБВ 964 с около 1 час закъснение:
http://media.snimka.bg/9059/024374341-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374344-big.jpg
Малко след това 2611 пристигна със закъснение начело с 44-137:
http://media.snimka.bg/9059/024374346-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374352-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374354-big.jpg
Част 3 следва.
След кратка почивка се качих на 2614 начело с 45-191 до Синдел.
Депо ВА:
http://media.snimka.bg/9059/024374316-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374319-big.jpg
28103 с лок 55 серия и един 47а серия вагон на Повеляново
http://media.snimka.bg/9060/024375892-big.jpg
На голямата крива след Повеляново се получи прекрасно разминаване с 8631 начело с 44-070:
Изходния обяви пристигането:
http://media.snimka.bg/9060/024375888-big.jpg
Ето и самото разминаване:
http://media.snimka.bg/9059/024374320-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374323-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374326-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374332-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374335-big.jpg
На Разделна беше 44-138 на къс, и явно пристигнал отдавна, товарен влак:
http://media.snimka.bg/9059/024374339-big.jpg
Малко след слизането на Синдел, 45-196 докара МБВ 964 с около 1 час закъснение:
http://media.snimka.bg/9059/024374341-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374344-big.jpg
Малко след това 2611 пристигна със закъснение начело с 44-137:
http://media.snimka.bg/9059/024374346-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374352-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374354-big.jpg
Част 3 следва.
Последно промяна от abkantchev на Пет Авг 05, 2011 5:58 pm, променено общо 1 път.



Част 3
Връщане към Варна от Синдел с 20165. За нещастие, не беше с 42-081, която много исках да заснема лично, а с 42-171:
http://media.snimka.bg/9059/024374358-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374360-big.jpg
На Разделна, 44-115 беше изпратена обратно да печели на 20162:
http://media.snimka.bg/9059/024374363-big.jpg
Между Разделна и Повеляново се движехме успоредно на нещо което ми приличаше на товарен влак идващ от 28-а:
http://media.snimka.bg/9059/024374367-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374368-big.jpg
http://media.snimka.bg/9060/024374372-big.jpg
http://media.snimka.bg/9060/024374376-big.jpg
Малко след това, среща с още един влак за 28-а:
http://media.snimka.bg/9060/024374379-big.jpg
И почти на входа на ВА, среща с 8632, отново с 44-070:
http://media.snimka.bg/9060/024374381-big.jpg
Време за връщане - 44-137 е застанала начело на 2654:
http://media.snimka.bg/9060/024374384-big.jpg
При потегляне от Варна, 44-103 е начело на 9622 и се готви за потегляне 15 минути след нас.
http://media.snimka.bg/9060/024374387-big.jpg
Отново изглед към депо Варна - 44-115 и 43-552 са заминали на работа, да се готвят 44-099, 44-066 и 45-157
http://media.snimka.bg/9060/024376243-big.jpg
Малко след това срещаме 44-138 прибираща се към депото:
http://media.snimka.bg/9060/024374388-big.jpg
2613 начело с 44-113 навреме:
http://media.snimka.bg/9060/024374391-big.jpg
На Синдел, откъм Карнобат се зададе 32-013/014:
http://media.snimka.bg/9060/024374393-big.jpg
Малко след това срещнахме 44-115 навръщане от Шумен:
http://media.snimka.bg/9060/024374394-big.jpg
На безумно-дългоto междугарие Провадия-Каспичан срещнахме МБВ 965, но слънцето блещеше насреща ми толкова силно че снимка не се получи, и не видях коя машина беше. Същото се случи с 3661 малко след Мадара, но поне видях че пак беше 44-202. За щастие, на Каспичан се получи добра снимка на 44-127, която изглеждаше като че ли беше докарала товарен влак малко преди това:
http://media.snimka.bg/9060/024374395-big.jpg
Освен нея, пред депото беше изкарана 45-205:
http://media.snimka.bg/9060/024374398-big.jpg
На Шумен беше спряна 43-552 и чакаше да и дойде времето да поеме обратно към Варна:
http://media.snimka.bg/9060/024374399-big.jpg
http://media.snimka.bg/9060/024374400-big.jpg
Малко след Шумен срещнахме ЕМВ 32 и пак снимката не стана поради лошите светлинни условия - но имаме друг съфорумец, който я причака на Шумен.
След Хан Крум дойде ред на 2615, който мина в обичайни я си състав, все едно че нищо не се беше случило предишния ден, начело с 44-062:
http://media.snimka.bg/9060/024374406-big.jpg
http://media.snimka.bg/9060/024374407-big.jpg
Последно преди Горна О. срещнахме 4641, навреме, начело с 44-114:
http://media.snimka.bg/9060/024374409-big.jpg
44-105 след залез слънце на Горна О. - докара 40115 с около 15 мин закъснение и учтиво даде път първо на 2654, после на 40287:
http://media.snimka.bg/9060/024374410-big.jpg
Край.
Връщане към Варна от Синдел с 20165. За нещастие, не беше с 42-081, която много исках да заснема лично, а с 42-171:
http://media.snimka.bg/9059/024374358-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374360-big.jpg
На Разделна, 44-115 беше изпратена обратно да печели на 20162:
http://media.snimka.bg/9059/024374363-big.jpg
Между Разделна и Повеляново се движехме успоредно на нещо което ми приличаше на товарен влак идващ от 28-а:
http://media.snimka.bg/9059/024374367-big.jpg
http://media.snimka.bg/9059/024374368-big.jpg
http://media.snimka.bg/9060/024374372-big.jpg
http://media.snimka.bg/9060/024374376-big.jpg
Малко след това, среща с още един влак за 28-а:
http://media.snimka.bg/9060/024374379-big.jpg
И почти на входа на ВА, среща с 8632, отново с 44-070:
http://media.snimka.bg/9060/024374381-big.jpg
Време за връщане - 44-137 е застанала начело на 2654:
http://media.snimka.bg/9060/024374384-big.jpg
При потегляне от Варна, 44-103 е начело на 9622 и се готви за потегляне 15 минути след нас.
http://media.snimka.bg/9060/024374387-big.jpg
Отново изглед към депо Варна - 44-115 и 43-552 са заминали на работа, да се готвят 44-099, 44-066 и 45-157
http://media.snimka.bg/9060/024376243-big.jpg
Малко след това срещаме 44-138 прибираща се към депото:
http://media.snimka.bg/9060/024374388-big.jpg
2613 начело с 44-113 навреме:
http://media.snimka.bg/9060/024374391-big.jpg
На Синдел, откъм Карнобат се зададе 32-013/014:
http://media.snimka.bg/9060/024374393-big.jpg
Малко след това срещнахме 44-115 навръщане от Шумен:
http://media.snimka.bg/9060/024374394-big.jpg
На безумно-дългоto междугарие Провадия-Каспичан срещнахме МБВ 965, но слънцето блещеше насреща ми толкова силно че снимка не се получи, и не видях коя машина беше. Същото се случи с 3661 малко след Мадара, но поне видях че пак беше 44-202. За щастие, на Каспичан се получи добра снимка на 44-127, която изглеждаше като че ли беше докарала товарен влак малко преди това:
http://media.snimka.bg/9060/024374395-big.jpg
Освен нея, пред депото беше изкарана 45-205:
http://media.snimka.bg/9060/024374398-big.jpg
На Шумен беше спряна 43-552 и чакаше да и дойде времето да поеме обратно към Варна:
http://media.snimka.bg/9060/024374399-big.jpg
http://media.snimka.bg/9060/024374400-big.jpg
Малко след Шумен срещнахме ЕМВ 32 и пак снимката не стана поради лошите светлинни условия - но имаме друг съфорумец, който я причака на Шумен.

След Хан Крум дойде ред на 2615, който мина в обичайни я си състав, все едно че нищо не се беше случило предишния ден, начело с 44-062:
http://media.snimka.bg/9060/024374406-big.jpg
http://media.snimka.bg/9060/024374407-big.jpg
Последно преди Горна О. срещнахме 4641, навреме, начело с 44-114:
http://media.snimka.bg/9060/024374409-big.jpg
44-105 след залез слънце на Горна О. - докара 40115 с около 15 мин закъснение и учтиво даде път първо на 2654, после на 40287:
http://media.snimka.bg/9060/024374410-big.jpg
Край.
Последно промяна от abkantchev на Пет Авг 05, 2011 6:02 pm, променено общо 1 път.

Акредитиран фотограф

Благодаря за добрите отзиви.
Ето и още малко снимки от пътуване с 4612 СФ-ГО на 16 07 2011:
Преди София север разтоварваха нови трамваи от товарен влак начело с 55-050
http://media.snimka.bg/9115/024485624-big.jpg
На Илиянци ни отклониха заради дълъг товарен влак начело с 45-180
http://media.snimka.bg/9115/024485626-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485629-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485632-big.jpg
От другата страна имаше друг товарен влак начело с 46-238
http://media.snimka.bg/9115/024485635-big.jpg
На Илиянци стояхме около 15 мин, най-вероятно заради това:
http://media.snimka.bg/9115/024485640-big.jpg
Срещи:
45-146 по дефилето:
http://media.snimka.bg/9115/024485656-big.jpg
45-160 и 44-106 на Мездра
http://media.snimka.bg/9115/024485662-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485665-big.jpg
44-118 с 2614 след Червен Бряг:
http://media.snimka.bg/9115/024485671-big.jpg
44-115 на Пордим с международният влак от Русе:
http://media.snimka.bg/9115/024485683-big.jpg
44-125 на Горна с 4641 изчаква закъснелия с около 25 мин 4612:
http://media.snimka.bg/9115/024485689-big.jpg
4612 по 2-ра линия:
http://media.snimka.bg/9115/024485638-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485643-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485646-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485648-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485651-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485653-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485659-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485667-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485674-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485677-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485681-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485686-big.jpg
Ето и още малко снимки от пътуване с 4612 СФ-ГО на 16 07 2011:
Преди София север разтоварваха нови трамваи от товарен влак начело с 55-050
http://media.snimka.bg/9115/024485624-big.jpg
На Илиянци ни отклониха заради дълъг товарен влак начело с 45-180
http://media.snimka.bg/9115/024485626-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485629-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485632-big.jpg
От другата страна имаше друг товарен влак начело с 46-238
http://media.snimka.bg/9115/024485635-big.jpg
На Илиянци стояхме около 15 мин, най-вероятно заради това:
http://media.snimka.bg/9115/024485640-big.jpg
Срещи:
45-146 по дефилето:
http://media.snimka.bg/9115/024485656-big.jpg
45-160 и 44-106 на Мездра
http://media.snimka.bg/9115/024485662-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485665-big.jpg
44-118 с 2614 след Червен Бряг:
http://media.snimka.bg/9115/024485671-big.jpg
44-115 на Пордим с международният влак от Русе:
http://media.snimka.bg/9115/024485683-big.jpg
44-125 на Горна с 4641 изчаква закъснелия с около 25 мин 4612:
http://media.snimka.bg/9115/024485689-big.jpg
4612 по 2-ра линия:
http://media.snimka.bg/9115/024485638-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485643-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485646-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485648-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485651-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485653-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485659-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485667-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485674-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485677-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485681-big.jpg
http://media.snimka.bg/9115/024485686-big.jpg
Последно промяна от abkantchev на Пет Авг 05, 2011 6:07 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори