Изчетох цялата тема, буквално, и само на няколко места забелязах смислен и свързан коментар относно "Златни пясъци". Не съм напълно сигурен дали въпроса ми е за тук, но може ли някой да сподели от какви вагони е съставена композицията? В разписанието като състав на влака е посочен първокласен купеен вагон, инвалиден, бюфет и второкласни безкупейни. Какво точно като серии се крие под това описание? Явно от "новата" 44-та серия се движат само до Бургас и обратно, това разбрах, но до Варна какво пътува? Като малък ориентир може да служи въпроса на жената, която ми продаде билетите - как ги искам местата, на масичка или не, като това стеснява кръга до серия 63, 44 и... има ли други всъщност? Как точно изглежда 97-ма серия?

Ще ме прощавате, но щом чух за Златните ще бъда мнооого критичен.
Та вчера се прибрах с този влак.Еми какво да ви кажа, които е измислил дизайна и всичко друго на тея вагони е за разстрел.Та състава беше от едни сини без купейни вагони първа и втора класа.На опашката имаше и едно exDB за красота.Та вътре в този втори клас, беше меко казано отврат.Седалките въобше не са замислени за дълги пътувания.Да не говорим, че като се настанихме аз и колегата един до друг се чуствахме като риби в консерва тясно отвсякъде...Като за капак т.н. климатик до Горна чат - пат го имаше, но след това кондуктора дойде и каза отваряйте джамовете (където ги има де) климатиката сдаде багажа...
Единствено бистрото беше добре и се редувахме да ходим отвреме навреме с колегата.
Та вчера се прибрах с този влак.Еми какво да ви кажа, които е измислил дизайна и всичко друго на тея вагони е за разстрел.Та състава беше от едни сини без купейни вагони първа и втора класа.На опашката имаше и едно exDB за красота.Та вътре в този втори клас, беше меко казано отврат.Седалките въобше не са замислени за дълги пътувания.Да не говорим, че като се настанихме аз и колегата един до друг се чуствахме като риби в консерва тясно отвсякъде...Като за капак т.н. климатик до Горна чат - пат го имаше, но след това кондуктора дойде и каза отваряйте джамовете (където ги има де) климатиката сдаде багажа...
Единствено бистрото беше добре и се редувахме да ходим отвреме навреме с колегата.
Двете композиции на Златните в момента са съставени от следните вагони:
- 1 композиция: второкласна 43, второкласна 63, бюфет 55, първокласна 63, второкласна 63, второкласна 43
- 2 композиция: второкласна 74, първокласна 63 (третира се като второкласна), бюфет 40, първокласна 63 и още две второкласни 63
Днес 2610 е с първата композиция, а 2611 с втората и така през ден се редуват едни и същи състави.
- 1 композиция: второкласна 43, второкласна 63, бюфет 55, първокласна 63, второкласна 63, второкласна 43
- 2 композиция: второкласна 74, първокласна 63 (третира се като второкласна), бюфет 40, първокласна 63 и още две второкласни 63
Днес 2610 е с първата композиция, а 2611 с втората и така през ден се редуват едни и същи състави.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Не е отчайващо, просто ГО 63, които не са на Янтрата си седят в депото, вероятно защото им остават малко километри до спиране...VESO написа:Значи и при вас положението е отчайващо.Софийските 63-ки взеха да изчезват поголовно , а тези , които се движат само с външния си вид , предизвикват отвращение.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Марио,стига са ти се "свидели снимки".Направи една хубава фотосесия на рециклиращите се вагони.Направи и подробно описание на всеки етап от модернизацията,тогава ще ти бъда искрено благодарен.Пък ако издадеш и някоя тайна от "кухнята"ще черпя и бира на някое "капанче в Бургас" 

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Етапите на модернизация са описани от това мое мнение и следващите след него.plastikat написа:......Направи и подробно описание на всеки етап от модернизацията...
Силно впечатление от отминалата нощ ми направи дряновската 61 52 84 44 001 - 8 , която светеше приятно отвътре с мека синя светлина.Ето снимка от вагона нощуващ на гара Ямбол в състава на Дианата.

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Информация
Модератори