
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=374653
700 милиона лева и БДЖ ставали супержелезницаNews.bg написа:„Ходехме по пари - по милиони". Това е изводът на председателя на Съвета на директорите на Холдинг БДЖ Владимир Владимиров от направената обиколка из халетата и цеховете на локомотивното депо Подуене.
„Има огромно количество излишни материали, които подлежат на брак и които могат да бъдат продадени и да донесат в дружеството значителни приходи", поясни той.
Състоянието на депото не е добро. Много от цеховете изобщо не приличат на цехове от 21 век, има лоша организация, ниска производителност на труда, коментира Владимиров.
Той разказа, че с работниците е обсъждал състоянието на депото и изказал мнението, че от 10 години не е пипано нищо. Според някои работници обаче не е пипано нищо от 20 години.
Облечени в работни гащеризони, Владимиров и други шефове от БДЖ заедно с журналисти обходиха депото и станаха свидетели на труда на неколцина работници, видимо обичащи работата си, които въпреки лошите условия на труд, се мъчеха да направят като нов излезнал от строя локомотив, а наред ги чакаше да бъде вдигнат на крика катастрофиралият през октомври миналата година локомотив.
Владимиров е категоричен: Искаме качествена промяна и то с максимално бързи темпове. Той поясни, че от година и 6 месеца реформите в БДЖ са били насочени към решаването на други проблеми - като заема от Световната банка, Европейската комисия, оптимизацията на спомагателните дейности и подчерта, че сега БДЖ навлиза в реформирането на ремонтната и експлоатационна дейност.
„Бяха извършени кадрови промени и сега са отпушени сектори за реформи", каза още Владимиров, като по думите му кадрови промени ще има докато се осъществят реформите в БДЖ.
„Не се плашим. Спасяваме дружество във фалит", добави той.
Шефове на БДЖ станаха работницив.Труд написа:Между 500 и 700 милиона лева са необходими за превръщането на БДЖ в супержелезница.
Това заяви председателят на съвета на директорите на националния превозвач Владимир Владимиров. В акция за пред медиите във вторник той ля пот, редом до работниците от столичното локомотивно депо “Подуене”. Началникът обаче остана разочарован от състоянието на предприятието. Според него цеховете не прилягали на XXI век.
Около 60 процента от разходите на холдинга са свързани с поддръжката на локомотивите, които са основен проблем, каза Владимиров. Според него от двайсет години не е правено нищо по локомотивния парк на железниците. В същото време компанията разполага с огромно количество излишни материали, които може да бъдат бракувани за вторични суровини или продадени.
в СРЯДА, 10 Август 2011 в.Стандарт написа:Трима шефове на БДЖ се трудиха като общи работници в Локомотивно депо "София" в Подуяне вчера. От 8,30 ч стегнати в нови работнически комбинезони, с гаечни ключове и ръкавици шефът на УС Владимир Владимиров поведе колегите си да разглобяват изостанали и потрошени части от влакове сред хаос, мръсотия и безредие. Прилича на площадка за скрап, възмути се Владимиров. Той разпореди да се сложи ред до 3 месеца. 50 млн. лв. можели да се изкарат само от продажбата на скрап от старите железа по депа и гари и на излишните "живи" вагони.
Последно промяна от dido73 на Сря Авг 10, 2011 10:24 pm, променено общо 2 пъти.
Предлагам Ви да идете на прохода хаинбоаз и да поседите в долния му край докато преминат няколко тежки тир-а... шансовете някои от тях да не пуши или мирише на феродо е = 0, За рейсовете също е валидно... единствено колите заради по-малката си маса няма да се усеща толкова но при по-спортно каране и еФтини накладки, пак същия ефект. Отделно ще видите колко разхвърляни запалени или изпокъсани гуми има. Но не видях медия да е отразила "Горят камиони и рейсове като факли!"dobo написа:@stankos, извинявай, обаче това вече е прекалено.Какво значи малко изпушили и много изпушили ? Ти какво като видиш нещо да дими изпод влака, скачаш от радост ли ?