http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=374653
http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/raz ... 012_g.html Това беше сутринта.
http://bnr.bg/sites/horizont/News/Bulga ... 04bdz.aspx
В Национална компания "Железопътна инфраструктура" започна отварянето на ценовите оферти за реконструкция на жп линията Димитровград-Свиленград. В конкурса участват 23 фирми, а предложените от тях цени ще станат ясни по-късно днес.
Участъкът е част от трансевропейската железопътна мрежа. Основната цел на реконструкцията е достигането на скорост от 160 км. в час. Проектът е на стойност 154 милиона лева без ДДС, а критерият на комисията, която разглежда ценовите оферти, е да избере икономически най-изгодната.
Генералният директор на компанията Милчо Ламбрев заяви, че и качеството е гарантирано:
Всичките участници, които са взели участие в процедурата, ще гарантират своето качество и се основаваме на работата на супервайзера, който има ангажимент да ни предостави крайния продукт, който да бъде 100 процента качествен и да отговаря на всички технически изисквания.
Реконструкцията на железопътния участък Димитровград-Свиленград трябва да приключи до края на 2013 година.
В Национална компания "Железопътна инфраструктура" започна отварянето на ценовите оферти за реконструкция на жп линията Димитровград-Свиленград. В конкурса участват 23 фирми, а предложените от тях цени ще станат ясни по-късно днес.
Участъкът е част от трансевропейската железопътна мрежа. Основната цел на реконструкцията е достигането на скорост от 160 км. в час. Проектът е на стойност 154 милиона лева без ДДС, а критерият на комисията, която разглежда ценовите оферти, е да избере икономически най-изгодната.
Генералният директор на компанията Милчо Ламбрев заяви, че и качеството е гарантирано:
Всичките участници, които са взели участие в процедурата, ще гарантират своето качество и се основаваме на работата на супервайзера, който има ангажимент да ни предостави крайния продукт, който да бъде 100 процента качествен и да отговаря на всички технически изисквания.
Реконструкцията на железопътния участък Димитровград-Свиленград трябва да приключи до края на 2013 година.
http://bnr.bg/sites/horizont/News/Bulga ... j0980.aspx
Българските държавни железници започват да се освобождават от ненужни активи в няколкото си локомотивни депа в страната. Ако се освободят от тях, железниците могат да получат до 50 милиона лева. В момента БДЖ има задължения за 800 милиона лева.
В най-голямото депо на БДЖ, това в Подуяне, всеки ден влизат по 4-5 локомотива за ремонт. Тук има стотици ненужни части, които ако бъдат продадени, могат да налеят в железниците милиони.
До две седмици шефовете на депата трябва да постигнат видими резултати, а до три месеца работата трябва да е свършена.
За да функционират нормално, само пътническите превози на БДЖ имат нужда от 600 милиона лева инвестиции. Пари от Световната банка в железниците по мостовото финансиране все още не са получени, а се очакват 50 милиона. Въпреки проблемите, от железниците смятат, че именно ж.п. транспортът е най-безопасният. Стефан Деянов, заместник-директор на "Пътнически превози" – София, заяви: Локомотив с компромиси не се пуска в експлоатация.
Той беше категоричен, че не всички инциденти са толкова опасни, колкото обикновено външното око ги преценява.
Коментарът го оставям на вас.
Българските държавни железници започват да се освобождават от ненужни активи в няколкото си локомотивни депа в страната. Ако се освободят от тях, железниците могат да получат до 50 милиона лева. В момента БДЖ има задължения за 800 милиона лева.
В най-голямото депо на БДЖ, това в Подуяне, всеки ден влизат по 4-5 локомотива за ремонт. Тук има стотици ненужни части, които ако бъдат продадени, могат да налеят в железниците милиони.
До две седмици шефовете на депата трябва да постигнат видими резултати, а до три месеца работата трябва да е свършена.
За да функционират нормално, само пътническите превози на БДЖ имат нужда от 600 милиона лева инвестиции. Пари от Световната банка в железниците по мостовото финансиране все още не са получени, а се очакват 50 милиона. Въпреки проблемите, от железниците смятат, че именно ж.п. транспортът е най-безопасният. Стефан Деянов, заместник-директор на "Пътнически превози" – София, заяви: Локомотив с компромиси не се пуска в експлоатация.
Той беше категоричен, че не всички инциденти са толкова опасни, колкото обикновено външното око ги преценява.
Коментарът го оставям на вас.
Милиони левове "откри" БДЖ шеф в депо "Подуене"
700 милиона лева и БДЖ ставали супержелезницаNews.bg написа:„Ходехме по пари - по милиони". Това е изводът на председателя на Съвета на директорите на Холдинг БДЖ Владимир Владимиров от направената обиколка из халетата и цеховете на локомотивното депо Подуене.
„Има огромно количество излишни материали, които подлежат на брак и които могат да бъдат продадени и да донесат в дружеството значителни приходи", поясни той.
Състоянието на депото не е добро. Много от цеховете изобщо не приличат на цехове от 21 век, има лоша организация, ниска производителност на труда, коментира Владимиров.
Той разказа, че с работниците е обсъждал състоянието на депото и изказал мнението, че от 10 години не е пипано нищо. Според някои работници обаче не е пипано нищо от 20 години.
Облечени в работни гащеризони, Владимиров и други шефове от БДЖ заедно с журналисти обходиха депото и станаха свидетели на труда на неколцина работници, видимо обичащи работата си, които въпреки лошите условия на труд, се мъчеха да направят като нов излезнал от строя локомотив, а наред ги чакаше да бъде вдигнат на крика катастрофиралият през октомври миналата година локомотив.
Владимиров е категоричен: Искаме качествена промяна и то с максимално бързи темпове. Той поясни, че от година и 6 месеца реформите в БДЖ са били насочени към решаването на други проблеми - като заема от Световната банка, Европейската комисия, оптимизацията на спомагателните дейности и подчерта, че сега БДЖ навлиза в реформирането на ремонтната и експлоатационна дейност.
„Бяха извършени кадрови промени и сега са отпушени сектори за реформи", каза още Владимиров, като по думите му кадрови промени ще има докато се осъществят реформите в БДЖ.
„Не се плашим. Спасяваме дружество във фалит", добави той.
Шефове на БДЖ станаха работницив.Труд написа:Между 500 и 700 милиона лева са необходими за превръщането на БДЖ в супержелезница.
Това заяви председателят на съвета на директорите на националния превозвач Владимир Владимиров. В акция за пред медиите във вторник той ля пот, редом до работниците от столичното локомотивно депо “Подуене”. Началникът обаче остана разочарован от състоянието на предприятието. Според него цеховете не прилягали на XXI век.
Около 60 процента от разходите на холдинга са свързани с поддръжката на локомотивите, които са основен проблем, каза Владимиров. Според него от двайсет години не е правено нищо по локомотивния парк на железниците. В същото време компанията разполага с огромно количество излишни материали, които може да бъдат бракувани за вторични суровини или продадени.
в СРЯДА, 10 Август 2011 в.Стандарт написа:Трима шефове на БДЖ се трудиха като общи работници в Локомотивно депо "София" в Подуяне вчера. От 8,30 ч стегнати в нови работнически комбинезони, с гаечни ключове и ръкавици шефът на УС Владимир Владимиров поведе колегите си да разглобяват изостанали и потрошени части от влакове сред хаос, мръсотия и безредие. Прилича на площадка за скрап, възмути се Владимиров. Той разпореди да се сложи ред до 3 месеца. 50 млн. лв. можели да се изкарат само от продажбата на скрап от старите железа по депа и гари и на излишните "живи" вагони.
Последно промяна от dido73 на Сря Авг 10, 2011 10:24 pm, променено общо 2 пъти.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Ха дано нещо стане. Белким светне на някого червената лампичка. 
Моля !
Проблемът взе да се преекспонира в обществените медии и да насажда необоснована страхова психоза в пътниците ! Важно е трезво да се подхожда и оценява ситуацията , както видяхме в последния случай персонала в железниците си е взел поука и действа професионално , като не допусна паника и нямаше пострадали хора !
От Радост няма да скачам ,такава въобще не познавам , ще скачам от влака , като спре естествено !
Проблемът взе да се преекспонира в обществените медии и да насажда необоснована страхова психоза в пътниците ! Важно е трезво да се подхожда и оценява ситуацията , както видяхме в последния случай персонала в железниците си е взел поука и действа професионално , като не допусна паника и нямаше пострадали хора !
От Радост няма да скачам ,такава въобще не познавам , ще скачам от влака , като спре естествено !
Предлагам Ви да идете на прохода хаинбоаз и да поседите в долния му край докато преминат няколко тежки тир-а... шансовете някои от тях да не пуши или мирише на феродо е = 0, За рейсовете също е валидно... единствено колите заради по-малката си маса няма да се усеща толкова но при по-спортно каране и еФтини накладки, пак същия ефект. Отделно ще видите колко разхвърляни запалени или изпокъсани гуми има. Но не видях медия да е отразила "Горят камиони и рейсове като факли!"dobo написа:@stankos, извинявай, обаче това вече е прекалено.Какво значи малко изпушили и много изпушили ? Ти какво като видиш нещо да дими изпод влака, скачаш от радост ли ?
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=761168
Пет общини от област В. Търново са поискали да получат от държавата преминаващата през територията им железопътна линия, съобщи кметът на Лясковец д-р Ивелина Гецова. Тя и колегите и от Велико Търново, Елена, Златарица и Горна Оряховица са депозирали в Министерски съвет мотивирано несъгласие с решението за закриване на жп линията, която обслужва петте общини. Според писмото линията трябва да бъде раздържавена и всяка община да вземе тази част от нея, която преминава през територията и, а държавата да отпусне финансова помощ за по- нататъшната и поддръжка. В бъдеще чрез еврофондове всяка община ще може да кандидатства за финансиране. С въпроса е запознат и депутата Христо Христов, който заяви, че линията, свързваща Г. Оряховица и Елена, не бива да се реже за скрап, а да продължи да функционира и да осигурява железопътен транспорт на жителите на петте общини.
Май някои хора все още имат акъл в главата си
Пет общини от област В. Търново са поискали да получат от държавата преминаващата през територията им железопътна линия, съобщи кметът на Лясковец д-р Ивелина Гецова. Тя и колегите и от Велико Търново, Елена, Златарица и Горна Оряховица са депозирали в Министерски съвет мотивирано несъгласие с решението за закриване на жп линията, която обслужва петте общини. Според писмото линията трябва да бъде раздържавена и всяка община да вземе тази част от нея, която преминава през територията и, а държавата да отпусне финансова помощ за по- нататъшната и поддръжка. В бъдеще чрез еврофондове всяка община ще може да кандидатства за финансиране. С въпроса е запознат и депутата Христо Христов, който заяви, че линията, свързваща Г. Оряховица и Елена, не бива да се реже за скрап, а да продължи да функционира и да осигурява железопътен транспорт на жителите на петте общини.
Май някои хора все още имат акъл в главата си
