Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Знам пробвал съм и аз си мислех за Радевци, но и така като в момнета е предложен мисля че е добре. Друг е въпроса дали от БДЖ ще го погледнат след като им пиша.
Мнения: 53
Регистриран на: Вто Авг 03, 2010 7:50 pm
Местоположение: Сингапур/Габрово

Мнение от abkantchev »

Съмнява ме. Но опитай, и късмет
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От БДЖ изобщо отговарят ли ви на писмата? На мен мълчат вече на 9-то писмо , а Tenata хич не е получил нищо.Престанаха дори да ми пишат , че писмото ми ще бъде разгледано.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Да почти винаги отговарят!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи прати им моето предложение от предишната страница (само го копираш и пускаш).Дано поне има резултат и ти пишат нещо.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Предлагам с цел да не се лангъркат празни вагоните на 3660/3661 (тука очаквам лавина от недоволни към моята персона) :lol: същият да е с маршрут Варна-Каспичан-Бургас като ползите са следните :

1. Запълване на дупката от ПВ 20160 до БВ 2612 Варна-Каспичан
2. По-евтина алтернатива на Златните, тъй като ще се движи около и малко след него. Някъде към 08.05 примерно да тръгва със спирания в Синдел, Белослав, Повеляново, Провадия, Добрина
3. На обратно много хора ползват връзката 3661 > 9623. Нека първия вози директни вагони за Варна, така няма да има неудобни прекачвания от Шумен
4. Като цяло смятам че не е рентабилно нито нормално от Каспичан до Русе да се лангърка почри празна композиция. Разбирам че навярно след Шумен влакът се пълни, ОК, не искам пак да ме нападате, но е голяма простотия цели 4 вагона до Русе при все че има къде по-пълни влакове с по-малко вагони. Идеята ми като цяло е размяна на вагоните на 9621/22 с тези на 3660/61. 3660/61 да стане с варненските от 9621 а 9621/22 да се движи с русенските на Каспичан-Бургас. Така спестяваме и време за престой на 9622 /15 минути/ за закачане на вагони с минимална населеност. При толкова закрити влакове от/към Русе е много смешно тези директни вагони да стоят. Ама то цялото БДЖ е един огромен абсурд, който чудно как още е жив. Дано има умни хора и четат това, което пиша. 10-те човека Русе-Каспичан ще се прикачват точно както го правят много повечето от БВ 4647 за БВ 8636 :twisted: след като им спряха вагоните :!:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Много креативна идея.Подкрепям я с 2 ръце.Наистина да чуя нещо умно.Евала Ванчо,почваш да ми се издигаш в очите :lol:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това мое предложение също смятам за разумно , но от Дирекцията така и не получих отговор.Нека някой да го копира и да им го прати , пък дано отговорят.
VESO написа:Тези дни , подтикнат от създаване на втора връзка на Добрич и Кардам със столицата направих разписание на два дневни влака с директни вагони , прикачани и разкачани в Повеляново.Спазил съм обходите на досегашни влакове , които и в момента се движат там.Предложението ми е следното:

БВ 2632 Кардам - 8:26 , Ген. Тошево - 8:44 , Равнец - 8:53 , Ген. Колево - 9:00 , Добрич север - 9:25 (разминаване с 28102*) , Добрич - 9:35-9:45 , Вълчи дол - 10:26 , Суворово - 10:38 , Девня - 10:53 , Повеляново - 11:04.
След пристигането на влака , вагоните ще се изтеглят в гърловината от локомотива и ще бъдат набутвани на опашката на 2612.Самият бръз влак ще тръгва по - рано от Варна и ще спира на Повеляново както следва: БВ 2612 Варна - 10:50 , Белослав - 11:07 , Повеляново - 11:12 - 11:21 , Синдел - 11:29 и оттам по досегашното си разписание , като в София ще пристига както и досега в 18:50.

В другата посока БВ 2613 ще вози диретни вагони за Добрич и Кардам както следва - София - 10:05 , Повеляново - 17:14-17:18 , Белослав - 17:24 , Варна - 17:43 (след Пвя ще се движи само с 3 минути по - късно). През това време отзад на композицията ще идва дизеловия локомотив и със следното разписание влакът ще продължава към Кардам.
БВ 2631 Повеляново - 17:37 , Девня - 17:46 , Суворово - 18:01 , Вълчи дол - 18:13 , Дончево - 18:48 (разминаване с 28105*) , Добрич - 18:58-19:05 , Добрич север - 19:16 , Ген. Колево - 19:37 , Равнец - 19:44 , Ген. Тошево - 20:06 , Кардам - 20:25.

Всички вагони без спалния ще се прибират обратно към София , а оттам ще идва друга композиция (и без това 2636 стои цял ден в столицата).Това ще позволи въртенето на два състава , а и дизеловият локомотив няма да бездейства цял ден в Кардам.От една страна , ще се разтоварят композициите на 2612 и 2613 , които в някои дни са пълни , а от друга 3-те седящи вагона от Кардам няма да утежнят с много целият състав. Но несъмнено една дневна връзка между София и тази част на Североизточна България би била от голяма полза.

Как мисли форума?

(*) обходът Вълчи дол - Добрич (без спиране) е 40 минути , но аз съм заложил 45 , поради разминаването на 2631 с мотрисата на Дончево.По същия начин съм увеличл обхода и между Ген. Колево и Добрич север на 2632.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Супер идея, Весо. Повече от 50 човека се прекачват на БВ 2612 на Повеляново и пътуват за къде ли не - Свищов, Трявна, София, Плевен, Горна оряховиц и т.н. Много хора биха могли да се привлекат така, а и плюс това не се заседява композицията по цял ден. Определено хората в този район, както и в Северозападна заслужават повече и удобни връзки с голяма част от страната. Аз си мисля за нещо друго - БВ 4646 и БВ 4647 да возят композициите си обратно през деня и да се сменят, но трудно, а и дали ще има пътници, докато твоята идея е много добра. Ще трябва да се пробваме да я осъществим.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Пишете , за да има поне някакъв ефект.
А идеи какво да се прави с композицията на 9636 , която стои цял ден в Силистра? Дали да се пусне към Русе или към Варна? Тези дни ще се опитам да пробвам и двата варианта , но лично се съмнявам , че за Русе влакът ще бъде конкурентен транспорт.При положение , че от Силистра рейсовете към Русе пътуват за около 3 часа , а към Варна за два часа и половина.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

И двете предложения имат положителни страни. Специално относно предложението на Ванчо е добре да се синхронизират 3660 и 2655, което очевидно трябва да става в Шумен,защото ако въпросния влак тръгва от Варна в 08:05 ще пропуска връзката, ако тръгва пък след 08:30 ще бъде прекалено близо във времевия интервал с 9620.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Те в момента връзка не правят 2655 с 3660. Връзката се прави посредством ПВ 20135. Така че нищо не би развалил един евентуален такъв влак. Друг е въпроса че аз не виждам смисъл във връзката 2655 > 4611 и пъвия би могъл да е по-рано, но това няма как да стане защото малко преди него се движи БВ 9621 или пък сега тях ще обединяваме :lol:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре си беше 2655 да тръгва в 5:50 , а пътническия за Каспичан можем да го изместим в 6:15.Така 20135 ще бъде в 7:58 на Горна и ще осъществява връзката с 4611.Чудя се за какво е тази връзка сега , русенци да не би да са се юрнали да ходят до Варна с 4611 - 2655 , ами няма да си хванат далеч по - удобното предложение 9621.Затова 4611 на ГО нека прави връзка с ПВ за Каспичан , важното е 2655 да се върне в обичайните граници , когато беше предпочитан от изключително много пътници , главно от Плевен и Шумен.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Весо тука не съм съгласен с теб. ПВ 20135 прави връзка на Левски от Свищов, а оттам има много хора за Бургас и Шумен имам колеги оттам и те точно с тоя ПВ пътуват че не си губят цял ден. За да стане тая връзка трябва към 5 часа да тръгва от Плевен Бързия, а това е много-много рано и ще се засича след Каспичан с 9621 или най-малкото ще са още по-близки от сега, а и губим връзката с 3660 или ще се чака прекалено много... Освен това 20135 > 40112 го ползвам аз :lol:

п.с. От Свищов ако е с 2655 ще се чака много на Левски и след това много на Шумен, времепътуването няма да се промени, само чакането и цената...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Весо ами хората които се качват между Р и ГО, те как да идат към Ва?
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация