


Предлагам с цел да не се лангъркат празни вагоните на 3660/3661 (тука очаквам лавина от недоволни към моята персона)
същият да е с маршрут Варна-Каспичан-Бургас като ползите са следните :
1. Запълване на дупката от ПВ 20160 до БВ 2612 Варна-Каспичан
2. По-евтина алтернатива на Златните, тъй като ще се движи около и малко след него. Някъде към 08.05 примерно да тръгва със спирания в Синдел, Белослав, Повеляново, Провадия, Добрина
3. На обратно много хора ползват връзката 3661 > 9623. Нека първия вози директни вагони за Варна, така няма да има неудобни прекачвания от Шумен
4. Като цяло смятам че не е рентабилно нито нормално от Каспичан до Русе да се лангърка почри празна композиция. Разбирам че навярно след Шумен влакът се пълни, ОК, не искам пак да ме нападате, но е голяма простотия цели 4 вагона до Русе при все че има къде по-пълни влакове с по-малко вагони. Идеята ми като цяло е размяна на вагоните на 9621/22 с тези на 3660/61. 3660/61 да стане с варненските от 9621 а 9621/22 да се движи с русенските на Каспичан-Бургас. Така спестяваме и време за престой на 9622 /15 минути/ за закачане на вагони с минимална населеност. При толкова закрити влакове от/към Русе е много смешно тези директни вагони да стоят. Ама то цялото БДЖ е един огромен абсурд, който чудно как още е жив. Дано има умни хора и четат това, което пиша. 10-те човека Русе-Каспичан ще се прикачват точно както го правят много повечето от БВ 4647 за БВ 8636
след като им спряха вагоните 

1. Запълване на дупката от ПВ 20160 до БВ 2612 Варна-Каспичан
2. По-евтина алтернатива на Златните, тъй като ще се движи около и малко след него. Някъде към 08.05 примерно да тръгва със спирания в Синдел, Белослав, Повеляново, Провадия, Добрина
3. На обратно много хора ползват връзката 3661 > 9623. Нека първия вози директни вагони за Варна, така няма да има неудобни прекачвания от Шумен
4. Като цяло смятам че не е рентабилно нито нормално от Каспичан до Русе да се лангърка почри празна композиция. Разбирам че навярно след Шумен влакът се пълни, ОК, не искам пак да ме нападате, но е голяма простотия цели 4 вагона до Русе при все че има къде по-пълни влакове с по-малко вагони. Идеята ми като цяло е размяна на вагоните на 9621/22 с тези на 3660/61. 3660/61 да стане с варненските от 9621 а 9621/22 да се движи с русенските на Каспичан-Бургас. Така спестяваме и време за престой на 9622 /15 минути/ за закачане на вагони с минимална населеност. При толкова закрити влакове от/към Русе е много смешно тези директни вагони да стоят. Ама то цялото БДЖ е един огромен абсурд, който чудно как още е жив. Дано има умни хора и четат това, което пиша. 10-те човека Русе-Каспичан ще се прикачват точно както го правят много повечето от БВ 4647 за БВ 8636


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Това мое предложение също смятам за разумно , но от Дирекцията така и не получих отговор.Нека някой да го копира и да им го прати , пък дано отговорят.
VESO написа:Тези дни , подтикнат от създаване на втора връзка на Добрич и Кардам със столицата направих разписание на два дневни влака с директни вагони , прикачани и разкачани в Повеляново.Спазил съм обходите на досегашни влакове , които и в момента се движат там.Предложението ми е следното:
БВ 2632 Кардам - 8:26 , Ген. Тошево - 8:44 , Равнец - 8:53 , Ген. Колево - 9:00 , Добрич север - 9:25 (разминаване с 28102*) , Добрич - 9:35-9:45 , Вълчи дол - 10:26 , Суворово - 10:38 , Девня - 10:53 , Повеляново - 11:04.
След пристигането на влака , вагоните ще се изтеглят в гърловината от локомотива и ще бъдат набутвани на опашката на 2612.Самият бръз влак ще тръгва по - рано от Варна и ще спира на Повеляново както следва: БВ 2612 Варна - 10:50 , Белослав - 11:07 , Повеляново - 11:12 - 11:21 , Синдел - 11:29 и оттам по досегашното си разписание , като в София ще пристига както и досега в 18:50.
В другата посока БВ 2613 ще вози диретни вагони за Добрич и Кардам както следва - София - 10:05 , Повеляново - 17:14-17:18 , Белослав - 17:24 , Варна - 17:43 (след Пвя ще се движи само с 3 минути по - късно). През това време отзад на композицията ще идва дизеловия локомотив и със следното разписание влакът ще продължава към Кардам.
БВ 2631 Повеляново - 17:37 , Девня - 17:46 , Суворово - 18:01 , Вълчи дол - 18:13 , Дончево - 18:48 (разминаване с 28105*) , Добрич - 18:58-19:05 , Добрич север - 19:16 , Ген. Колево - 19:37 , Равнец - 19:44 , Ген. Тошево - 20:06 , Кардам - 20:25.
Всички вагони без спалния ще се прибират обратно към София , а оттам ще идва друга композиция (и без това 2636 стои цял ден в столицата).Това ще позволи въртенето на два състава , а и дизеловият локомотив няма да бездейства цял ден в Кардам.От една страна , ще се разтоварят композициите на 2612 и 2613 , които в някои дни са пълни , а от друга 3-те седящи вагона от Кардам няма да утежнят с много целият състав. Но несъмнено една дневна връзка между София и тази част на Североизточна България би била от голяма полза.
Как мисли форума?
(*) обходът Вълчи дол - Добрич (без спиране) е 40 минути , но аз съм заложил 45 , поради разминаването на 2631 с мотрисата на Дончево.По същия начин съм увеличл обхода и между Ген. Колево и Добрич север на 2632.
Супер идея, Весо. Повече от 50 човека се прекачват на БВ 2612 на Повеляново и пътуват за къде ли не - Свищов, Трявна, София, Плевен, Горна оряховиц и т.н. Много хора биха могли да се привлекат така, а и плюс това не се заседява композицията по цял ден. Определено хората в този район, както и в Северозападна заслужават повече и удобни връзки с голяма част от страната. Аз си мисля за нещо друго - БВ 4646 и БВ 4647 да возят композициите си обратно през деня и да се сменят, но трудно, а и дали ще има пътници, докато твоята идея е много добра. Ще трябва да се пробваме да я осъществим.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Пишете , за да има поне някакъв ефект.
А идеи какво да се прави с композицията на 9636 , която стои цял ден в Силистра? Дали да се пусне към Русе или към Варна? Тези дни ще се опитам да пробвам и двата варианта , но лично се съмнявам , че за Русе влакът ще бъде конкурентен транспорт.При положение , че от Силистра рейсовете към Русе пътуват за около 3 часа , а към Варна за два часа и половина.
А идеи какво да се прави с композицията на 9636 , която стои цял ден в Силистра? Дали да се пусне към Русе или към Варна? Тези дни ще се опитам да пробвам и двата варианта , но лично се съмнявам , че за Русе влакът ще бъде конкурентен транспорт.При положение , че от Силистра рейсовете към Русе пътуват за около 3 часа , а към Варна за два часа и половина.

Модератор
И двете предложения имат положителни страни. Специално относно предложението на Ванчо е добре да се синхронизират 3660 и 2655, което очевидно трябва да става в Шумен,защото ако въпросния влак тръгва от Варна в 08:05 ще пропуска връзката, ако тръгва пък след 08:30 ще бъде прекалено близо във времевия интервал с 9620.
Те в момента връзка не правят 2655 с 3660. Връзката се прави посредством ПВ 20135. Така че нищо не би развалил един евентуален такъв влак. Друг е въпроса че аз не виждам смисъл във връзката 2655 > 4611 и пъвия би могъл да е по-рано, но това няма как да стане защото малко преди него се движи БВ 9621 или пък сега тях ще обединяваме 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Добре си беше 2655 да тръгва в 5:50 , а пътническия за Каспичан можем да го изместим в 6:15.Така 20135 ще бъде в 7:58 на Горна и ще осъществява връзката с 4611.Чудя се за какво е тази връзка сега , русенци да не би да са се юрнали да ходят до Варна с 4611 - 2655 , ами няма да си хванат далеч по - удобното предложение 9621.Затова 4611 на ГО нека прави връзка с ПВ за Каспичан , важното е 2655 да се върне в обичайните граници , когато беше предпочитан от изключително много пътници , главно от Плевен и Шумен.
Весо тука не съм съгласен с теб. ПВ 20135 прави връзка на Левски от Свищов, а оттам има много хора за Бургас и Шумен имам колеги оттам и те точно с тоя ПВ пътуват че не си губят цял ден. За да стане тая връзка трябва към 5 часа да тръгва от Плевен Бързия, а това е много-много рано и ще се засича след Каспичан с 9621 или най-малкото ще са още по-близки от сега, а и губим връзката с 3660 или ще се чака прекалено много... Освен това 20135 > 40112 го ползвам аз 
п.с. От Свищов ако е с 2655 ще се чака много на Левски и след това много на Шумен, времепътуването няма да се промени, само чакането и цената...

п.с. От Свищов ако е с 2655 ще се чака много на Левски и след това много на Шумен, времепътуването няма да се промени, само чакането и цената...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Информация
Модератори