Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вагона днес успешно е пристигнал в Крж и е подаден в база "ОЦК". От утре започва голямата одисея по натоварване, укрепване и дай Боже потегляне и придвижване до Дряново.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Айде, фотаджиите, скачайте на апаратите, че сензацията тръгва към вас по следното разписание:

Влакът ще се придружава от представител на Сдружение "БЛФ" по целия маршрут на движение!

На 23.07.2011 г /СЪБОТА/
ДТВ 40692 БДЖ 30% лок.06/43 23.07
--------------------------------------
КЪРДЖАЛИ - : - - 08:30
40 МОСТ 59 09:29 12 09:41
30 КНИЖОВНИК 31 : - - 10:12
40 малево 9 : - - :21
35 ХАСКОВО 26 : - - :47
40 ДИМИТРОВГРАД 40 11:27 66 12:33 83504
НОВА НАДЕЖДА 22 : - - :55
СИМЕОНОВГРАД 21 13:16 30 13:46 83503
ГЪЛЪБОВО 29 14:15 10 14:25
ЛЮБЕНОВО ПРЕД. 16 : - - :41
РАДНЕВО 24 15:05 12 15:17
БОГДАНОВО РП 25 : - - :42
НОВА ЗАГОРА 18 16:00 30 16:30 80722
КОНЬОВО 23 : - - :53
КЕРМЕН 17 : - - 17:10
БЕЗМЕР 20 : - - :30
ЯМБОЛ 21 17:51 11 18:02 8632
ЗАВОЙ 17 18:19 20 :39 80224
ЗИМНИЦА 13 : - - :52
СТРАЛДЖА 13 : - - 19:05
ЦЕРКОВСКИ 23 19:28 71 20:39 8615 965
КАРНОБАТ 25 21:04 - : - 30673

На 24.07.2011 г /НЕДЕЛЯ/
ДТВ 30691 БДЖ 30% лок.43 24.07
--------------------------------------
КАРНОБАТ - : - - 07:10
40 ЛОЗАРЕВО 29 : - - :39
ПОДВИС 13 : - - :52
ВЕДРОВО РП 17 : - - 08:09
ЗАВЕТ 11 08:20 50 09:10 30153
ЛЮЛЯКОВО РП 13 : - - :23
ДЪСКОТНА 21 : - - :44
ТЪРНАК 16 : - - 10:00
АСПАРУХОВО 20 : - - :20
КОМУНАРИ 8 10:28 25 :53 8612 3660
СМЯДОВО 41 : - - 11:34
ШУМЕН 41 12:15 33 12:48 2612 2611
ХАН КРУМ 23 : - - 13:11
НАДАРЕВО РП 23 : - - :34
ТЪРГОВИЩЕ 25 : - - :59
ДРАЛФА 26 : - - 14:25
ПОПОВО 32 : - - :57
СЛАВЯНОВО 15 15:12 53 16:05 2614
30 горица 19 : - - :24
40 СТРАЖИЦА 24 : - - :48
ДЖУЛЮНИЦА 18 : - - 17:06
ГОРНА ОРЯХОВИЦА 29 17:35 - : - 2615

На 25.07.2011 г /ПОНЕДЕЛНИК/
ДТВ 40693 БДЖ 30% лок.55 25.07
--------------------------------------
ГОРНА ОРЯХОВИЦА - : - - 07:30
40 САМОВОДЕНЕ 14 07:44 5 :49
ВЕЛИКО ТЪРНОВО 16 : - - 08:05
ДЕБЕЛЕЦ 12 : - - :17
СОКОЛОВО РП 13 : - - :30
ДРЯНОВО 16 08:46 - : -
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В рамките на пътуването от 23-ти юли , направих голям брой снимков материал за машината , предмет на тази тема.Ето някои от тях.

- външен вид;
- челна снимка;
- снимкa отзад;
- 64.19 отдалече;
- сцепна щанга;
- както гордите римски императори са се кичели с клони зад ушите , така и машинката е обрулила такива за кабината.
- табелата.
Интериор от кабината:
- снимка 1;
- снимка 2 (при увеличение , на някои от уредите се вижда логото на "Български локомотивен форум");
- снимка 3.

За финал , админът Марио отправя своя поздрав през тесния прозроец на кабината.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Лодката е подадена във вагонния завод.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Лодката е подадена във вагонния завод.
Лодката разтоварена :wink:

Локомотива подаден на 1-ви ремонтен коловоз в цех "Ново производство". Утре развързваме.

Реално можем да кажем, че възстановителният ремонт в същинската си част започна!
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Машинния отсек е свален, горивният резервоар и околната арматура също. Утре предстои демонтаж на радиатора, компресора и дизел-мотора, както и първите работи по рамата и коша.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Малко извън темата: какви вагони има за ремонт в завода, какво става с 44 които така и не тръгнаха? :oops:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Малко извън темата: какви вагони има за ремонт в завода, какво става с 44 които така и не тръгнаха? :oops:
Темата е за 64.19!!! Който го интересува машината да пише, който не да не СПАМИ!

Вагоните са в друг раздел!
64.19
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Срещнах го случайно като пристигна в КН докато чаках да се прибера.Жалко че нямаше как да го снимам, бях само с телефон вечерта.А кога ще е възможно да го видим пак на релси?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ще я видите на релсите, когато ремонта бъде завършен и локомотива изписан. До тогава ще изтече доста вода. Днес операциите продължиха, в момента останаха за вадене компресора и арматурата му, ХПК, колоосите и да се демонтират ТОС. Утре ще се вадят колооси и ще се демонтират ТОС, ще се свали и компресора. Подготвя се будката за демонтаж. Работи се на пълен работен ден - завода оказва огромно съдействие.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Снимки от работата по локомотива тук: http://lokforum.com/gallery/thumbnails.php?album=111

А ето и две интересни от превоза:
Изображение

Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето още от първия етап на ремонта:

1. Демонтиране на лостовата спирачна система
Изображение

2. Сцепното движение е свалено
Изображение

3. Дизеловият двигател
Изображение

4. Компресор и управляващата го пневмоарматура(MSW+MW)
Изображение
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Будката на машината вече е свалена и е оставена само гола рама. От утре се почва ревизия на ХПК и изчукване на рамата. :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

!!!КОЙТО МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ, ЩЕ МУ БЪДЕМ БЛАГОДАРНИ!!!

В хода на ремонта се установи, че трябва да бъдат заменени и двете турбинни колела на хидросъединителите на хидропредавателната кутия на локомотива. Кутията е тип GSR12/3,7 и е експлоатирана в БДЖ и индустрията именно на локомотиви серия 64.00! Ако някой има въпросните елементи или знае от къде могат да се намерят, нека се свърже с нас или да пише в темата тук!
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Още няколко снимки от работата по възстановяване на музейния локомотив № 64.19:

1. Демонтаж на будката
Изображение

2. Демонтираните и подлежащи на ремонт пневмоапарати
Изображение

3. Състояние на буксова шийка на 1-ва колоос ляво. Тук се вижда и причината за греенето - надиране
Изображение

4. Общ поглед от високо върху работната позиция в цех №3 на ВЗ "ИНТЕРКОМ" АД - цеха от "Вагонен" се превърна в "Локомотивно-вагонен"
Изображение
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация